Revenita din Rai


Bonaparte…Napoleon Bonaparte…

Citesti in hamacul de pe terasa, in timp ce soarele-ti coloreaza avid pielea..Cam multe albinutze, zumzaind vesele sau poate doar nadusite de arsita…padurea-i aproape, dar caldura e tot sufocant de placuta…

Goala pe sezlong…ma  las invaluita in fumul tigarii si-mi invit toate simtirile sa danseze muzica lui…a sufletului…

Parfumuri fine…

Sangele fierbe …corpuri inlantuite…soapte fierbinti si zambete dulci…pasiune, extaz…

Zile superbe…un „dolce farniente”…si-a mea inima imbibata in oceanul dorintelor…

Lacrimi inghitite in sec, glasul gatuit de emotie evidenta si nedisimulata cand trebuie sa ma urnesc din orasul tau…din casa ta…

Iti tii mana pe piciorul meu in timp ce ma conduci catre locul de imbarcare…Eu iti mangai ceafa si din cand in cand ma avant sa te sarut pasional, ori de cate ori opresti la stop. Nu ne vorbim. Tacerea spune mai mult decat o mie de cuvinte.

A fost un vis ? Am fost in Rai ? De ce am revenit?

One thought on “Revenita din Rai

  1. Viata iti ofera din cand in cand momente frumoase, care pot sa stearga multe amintiri trecute.
    Pastreaza-le pe primele si fa in asa fel incat sa fie cat mai multe.

    Ai primit din nastere niste daruri minunate de care ai inceput sa devii constienta. Foloseste flacara din tine ca sa nu le irosesti.

    Pericolul cel mai mare nu este sa ai aspiratii prea inalte si sa nu le atingi niciodata, ci sa ai aspiratii prea joase si sa le atingi imediat

Aici astept provincia :

