Roșu


2010…Vremea căpșunilor…Tocmai îmi făcusem plinul din grădina proprie..Sunt mult mai bune când nu le cumperi, când le vezi înflorind și cocându-se sub nasul tău…Altă aromă, alt gust…

Telefonul din buzunar sună și-o voce masculină, puternică precum răcnetul unui leu, dar extrem de politicoasă și parcă familiară, îmi comunică că vrea să aibă parte de serviciile mele în intimitatea vilei sale de la periferia Bucureștiului. Plătește oricât, oricum tariful meu i se pare exagerat de mic ! Hmmm…

Mă așteaptă la o intersecție stabilită de comun acord, să nu mă pierd, căci nu cunosc deloc zona și, văzându-l, rămân terifiată. Dumnezeule, cum să masez eu atâta munte de om ??

Masa de masaj pregatită la mansardă, uleiul Bio pe care-l folosește de fiecare dată, muzică ambientală răsună cald din DVD Player…Este un împătimit al masajului. Recunoaște că, de vreo 11 ani de când practică acest “sport”, puține maseuze i-au putut aduce relaxarea de care are atâta nevoie. Afacerile îi ocupă atât de mult timp din zi și uneori din noapte, încât singura modalitate de a-și reveni, de a alunga oboseala fizică și a se mai întrema psihic rămâne masajul.

Nu mare mi-a fost mirarea când, la sfârșit, am descoperit că am putut face față provocării. Mă și gândeam că, pesemne, va fi prima și ultima oară când sunt aici, la domnul acesta, pentru că mi-ar fi mult prea dificil și m-ar stoarce și de ultima picătură de putere. Dar n-a fost așa !

Plata a fost mult peste posibilele mele așteptări. Aproape că mi-a plătit, dintr-o dată, motorina consumată de Audi într-o lună de călătorii zilnice frecvente. Și nu consumă deloc puțin !!

Ne punem mai apoi, la plecarea mea, la un pahar de vorbă, pe terasa frumos umbrită. Răcoarea apei ce cade cu zgomot din fântâna arteziană contrastează perfect cu căldura începutului de vară fierbinte. Imi relatează, în câteva cuvinte, povestea vieții lui. Nu v-o pot spune din motive lesne de înțeles. Insă omul din interior, determinarea și capabilitatea de a-și dezvolta condiția cu care s-a născut, elanul său și respectul și grija pentru oamenii care lucrează pentru el  m-au marcat efectiv. Și poate ochii, intens albaștri.

Au trecut  mai bine de doi ani de atunci. O vreme aș putea spune că m-a întreținut financiar. Aproape că nu mai aveam nevoie de alți clienți pentru a-mi rotunji veniturile proprii. Deși recunosc că îi ofeream un masaj pe măsura așteptărilor și a gabaritului său, de fost sportiv de performanță, el a știut în permanență să-l recompenseze îndeajuns.

I-am făcut după un an de zile de când ne cunoșteam masaj la patru mâini, cu încă o fostă maseuză de la Nirvana. A mai contactat-o de câteva ori, întâmplător, și pe o bună amică de-a mea, și ea tot în branșă. Nu prea i-a plăcut și n-a rămas fidel niciuneia. Cândva, nici mie nu-mi va mai fi fidel.

3 gânduri despre „Roșu

  1. Numai de bani vorbeste fiinta asta in memoriile ei … hmmmm cred ca regreti enorm noaptea ca nu esti si frumoasa ….caci daca erai si frumoasa iti dai seama cati bani faceai …de nu mai trebuia sa scrii tampenile astea pt fraierii cu bani …caci ii atrageai direct cu frumusetea.

Aici astept provincia :

