Opriti timpul ! Vreau sa cobor…


Cine se poate, oare, juca cu timpul ?? Ne putem juca cu oameni, ne putem juca cu sentimente, putem jongla cu imagini mirifice sau cu zaruri pe care am pariat tot ceea ce detinem, putem, de asemenea, cladi si reinventa mii de drumuri pentru noi insine. Dar cu timpul…cu timpul nu ne putem juca…

Pe la vreo 7-8 ani visam ca sunt imparateasa…sau macar printesa (deh…prea multe carti de Povesti Nemuritoare prin casa)…apoi, utilizand sprayurile din dotarea unei verisoare mai mari, pe post de microfon, o dadusem pe “cantari” gen playback dupa melodiile puse la pick-up ale Ilenei Sipoteanu si Modern Talking (folosindu-mi englezeasca de balta)….pe la 15-16 ani, proprietara de drept a unui PC 486, unica de altfel in clasa mea de Informatica, redactam cu cativa colegi niste “foitze” care se voiau a fi Revista Liceului (nu mai tin minte numele) si-mi vedeam scrisa faima pe toate gardurile…pe la 20-21 deja ma visam mare economist, care taie si spanzura bugete de venituri si cheltuieli, intocmeste planuri de afaceri marete pentru multinationale de succes…

La 25 deja eram maseuza cu acte in regula…din pura intamplare…prin bunavointa Nirvanei…

Ulterior, dornica de-o schimbare, mi-am procurat buletin prin alte asezaminte geografice si-am dat-o la intors si cu obiectul de activitate – aka productie de venituri proprii…Nu fu rau deloc, dar ce sa-i faci, cand e prea bine, mai dai si de rau !

La naiba, mai apoi pierduta pe drumuri ! Masajul m-a primit cu bratele deschise atunci, din nou, ca un parinte intelegator, care-si asteapta acasa copilul ce greseste mereu si mereu si tot are pentru el o vorba buna, de-ncurajare…

Timpul scurs nu-l mai pot intoarce. Nici nu pretind asta, desi atat, dar atat de mult mi-as dori retraite unele momente…

Ce facem cu viitorul ? Who gives a fucking shit?? Viitorul e scris deja, un mic letopisetz doar al meu, stiu eu ca mi s-au trasat planuri marete. Am fost si la o ghicitoare, candva, prin vestul tarii, care, pe langa minciunelele aferente meseriei, a citit ea in cartile de tarot ca viata mea ar fi un foileton magnific, dar cu un final mai putin tragic decat al Annei Karenina. Pana acum tind sa o cred. Desi, in speta, nu cred decat in intuitiile si premonitiile mele, am senzatia ca n-a gresit prea mult si viata mea a fost (si probabil va ramane) un vartej de intamplari, senzatii si evenimente, care mai de care mai ardente, mai groaznice si mai interesante.

Cica planurile de viitor nu e bine sa le destainui oamenilor din jurul tau, nici macar bunilor prieteni. Poate doar acelora care stii bine ca-ti doresc succes. Caci iti fura energia necesara implinirii lor. Asadar, n-am sa le dezvalui, dar ele cu siguranta exista.

Momentan mi-e tres bien, sunt o maseuza in plina “glorie” si asta face diferenta.

Cat timp am scris articolul asta, m-am razgandit. Lasati, domne’, timpul sa curga, n-am de gand sa mai cobor din trenul vietii mele.

6 thoughts on “Opriti timpul ! Vreau sa cobor…

  1. Timpul este singura resursa pe care o pierdem intr-un mod iremediabil. Banii, prietenii, sentimentele le mai putem castiga uneori, dar timpul are un singur sens de curgere.
    Constientizarea acestui fapt ca si apropierea cu fiecare secunda de punctul final este primul pas intr-o noua etapa in viata. La barbati se numeste criza de 40 de ani, la femei nu stiu inca ce denumire are, dar cu siguranta toti incepem sa pretuim mai mult timpul pe aceasta lume si vrem sa-l traim mai intens.

    1. Ca bine zici, my friend…La femei as vrea sa se numeasca „implinirea varstei de 30”, o implinire data de experienta de viata. Zicea un bun amic ca femeia de peste 30 de ani e cea mai misto chestie care i se poate intampla unui barbat. Are inca trupul dorit, dar a pierdut naivitatea varstei de 20 si a capatat un soi de „aura” spirituala, ce o face chiar mai interesanta.

    1. A fost tare la ghicitoarea aia…undeva prin Lugoj, acum cativa ani buni…era atat de grasa ca nu incapea pe usa…si mi-a dat niste descantece de te doare mintea…”ca sa-mi aduc omul inapoi”🙂..bineinteles ca le-am aruncat, dar in mare, ce mi-a harazit cam s-a intamplat pana acum…

Aici astept provincia :

