Tradare inecata in lacrimi


–       Te rog sa nu te opresti ! soptesc printre gemete si sughituri…

–       Dar plangi…De ce plangi ?

–       Vreau doar sa ma faci sa ma simt minunat, asa ca altadata…Nu trebuie sa-ti pese de altceva ! Chiar nu vreau acum…sa stiu altceva !

Da, nu doream sa mai stiu de ce viata iti ofera suisuri si coborasuri.

Da, voiam sa simt ca inca traiesc, ca inca sunt dorita, ca inca vibrez, ca mintea mea n-a adormit definitiv si iremediabil, ca trupul nu-mi este atat de ofilit…Hmmm, oare ce plaja de senzatii mai visam sa primesc de la tine ? Eram oare nebuna, teribilista, obsedata ?

Fugisem din calea ta. Iti lasasem fericirea amanet. As fi putut strange o galeata de lacrimi varsate pret de vreo 300 kilometri. Nu stiam ce ma astepta in abisurile necunoscutului, dar nu putea fi mai rau decat era alaturi de omul de gheata.

C. ma asteptase. Ii comunicasem chiar cu 2 zile inainte ca nu mai exista cale de intoarcere. Putea sa-mi ghiceasca tristetea si vanataile, inca vizibile sub ochii grei de atata plans, desi ma camuflam bine sub ochelarii mari de soare. Palmele tale fusesera o noutate absoluta pentru mine si sa fiu a naibii daca mai simteam sufletul in mine. Pierduta fara rost. Inhamata intr-un mountain russe ametitor din care habar n-avem daca am sa  mai cobor vie.

Mi-a sters lacrimile cu gingasia-i caracteristica, incercand totusi sa para vesel, sa-mi inspire un dulce sentiment de siguranta.

–       Lasa fata, ca facem noi cumva sa fie bine !

In camera de hotel alba, imaculata, placut mirositoare m-am simtit instant protejata. Mangaierile lui s-au prefacut in sarutari tandre si, desi inima mea nu voia asta, corpul meu s-a lasat prada atingerilor. Asa ca altadata. La fel de intens. La fel de pasional.

–       De ce ai plecat, nebuno ? De ce nu m-ai ascultat ? Astazi, n-ai fi trecut prin starile astea de cosmar. Ai crezut in Fat Frumos…Cine dracu te-a pus ?

–       Hai gata, nu ma mai certa ! Iubeste-ma doar, ca am nevoie de asta…

Stia prea bine ce-mi place. Fusesem a lui, pana-n momentul in care a reusit pana si el sa-mi insele asteptarile si probabil, atunci, din teribilism sau poate razbunare, am ales calea ce ma adusese acum in pragul disperarii. Cu toate astea, el era tot aici, langa mine. Si ma iubea la fel ca-n prima zi. Sau era doar impresia mea??

Lacrimile-mi siroiau nestingherite pe obraji. Si franturi de ganduri se intersectau in mintea mea incetosata si-mi dadeam seama ca viata e teribil de nedreapta. Caci tu n-ai fost cine m-am asteptat sa fii. Nici macar o dragoste trupeasca nu-mi mai puteai oferi. A trebuit sa apelez la una de imprumut !

7 gânduri despre „Tradare inecata in lacrimi

  1. Sper ca s-a inchis rana sufleteasca provocata de acele evenimente si aceste dureroase amintiri au ramas numai ca sa-ti arate ca nu trebuie sa te increzi in oameni cu ochii inchisi.

    Ai vazut ca poti avea langa tine oameni de calitate si ca vraja mainilor tale le aduce alinare si placere. Bucura-te de ei si poate il vei gasi si pe cel ce te merita.

  2. Candva am crezut ca nu mai eu puteam sa trec prin asa ceva. … si ca numai eu puteam sa plang intr-o situatie de genul asta si sa rog sa nu se opreasca . As fi preferat sa nu se fi intamplat nimic, sa nu ajung la el in starea in care eram , sa fiu vesela si fericita. Nu eram si se citea pe fata mea. Pe fata mea durere care nu vroiam sa o impartasesc, pe fata lui ceva confuz. Vroiam doar sa fiu acolo ca ma simteam in siguranta. Tin minte fiecare secunda a tot ce s-a intamplat cu toate ca au trecut ani buni de atunci. Am trecut peste si stiu ca multe din intamplarile care au durut cel mai mult m-au facut asa cum sunt acum.

    1. Viata uneori ne ofera neprevazut, situatii si sentimente contradictorii, pe care cateodata le intelegem, cateodata nu. Si da, cand stii sa inveti din ele, esecurile si greselile pot fi grozave constructoare de caractere.

  3. Ai mare grija de astfel de prieteni la care te poti intoarce ca o corabie intr-un port linistit pe vreme de furtuna.
    Poate nu este cei mai frumos, bogat sau amuzant dar cu siguranta te va sustine atunci cand toti ceilalti te-au parasit. Uneori asta inseamna diferenta dintre viata si moartea fizica sau emotionala

  4. Te-am citit Toata. Si dupa ce fiecare capitol s-a terminat, am ramas asa, cu privirea in gol, de parca ar mai fi trebuit sa urmeze ceva…de genul „ma tarai pe coate, te caut prin perna…si tu ce-mi spuneai ca iubirea-i eterna ?…”
    As fi onorat sa-ti pot privi ochii si sa-ti iau macar un pic, in palme mainile ce pot scrie asemenea randuri-ganduri…
    Oare ce m-a facut, in toata lumea asta nebuna, sa-ti scriu, simplu si firesc ? Poti sa razi…poti sa ma arunci…sau sa ma pastrezi ca pe un dar. Atitea variante de final…ca si viata insasi, nu?
    Noapte buna, gand frumos ce existi pentru vreun…The One. Fericit fie cel pentru care inima ta bate !

Aici astept provincia :

