Weekend plăcut !


–       Nu, pe bune, chiar crezi că de așa ceva am nevoie acum ??

–       Păi, nici nu trebuie să ai nevoie ! E ceva spontan, ne mai distrăm și noi, că doar muncă și iar muncă… Uite așa trec anii și-mbătrânești naibii degeaba, cu inima împietrită. S-ar putea să regreți că n-ai făcut tot ce ți-a trecut prin tărtăcuță.

Băieții au fost așteptați cu alai vineri seara. Puțin fițoși, aroganți așa de suprafață, mai ales ăsta alocat mie, care nu-și mai găsea locul…O fi fost prea emotiv ??

Ne era foame și purcedem să mâncam ceva. Au făcut-o ei pe gentilomii. Terminăm ospățul culinar și ospătarul o întreabă, mirat, pe prietena mea, ce-au avut roșiile din salată.

–       Nimic, doar că sunt din plastic !

Herăstrăul e destul de departe, dar tot ne permitem o plimbare sub clar de lună până către ora 3 dimineața. El se arată interesat de mine, însă eu nu sunt atât de repede maleabilă. Decid că e cam puști pentru fizicul meu derutant. Puteam foarte bine să o dau cumva cotită, că am treabă, că mi-a murit pisica (deși nu posed) sau orice altceva.

Am ales totuși să las evenimentele să curgă după rostul lor. Și-om vedea apoi.

A doua zi, înainte de orele prânzului, ne facem apariția cu toata gașca la piscină, la Turabo.turabo Muzica house, piscina rece, soare cât încape. Fițe la greu ! Deja încep să-l văd cu alți ochi, insistențele lui dau roade sau poate recunosc în sinea mea că amica are dreptate. Ia să fac eu bine să mă înfrupt din bunătățile cu care viața mă blagoslovește ! Garda se lasă mai jos ușor-ușor și începe să-mi placă să o dăm în “aroganțe”. Ne distrăm minunat, inclusiv în piscină, unde chiloțeii mei alunecă ușor într-o parte și ne prefacem că dansăm pe ritmurile nebune ale Babiloniei.

Nu ne-am fi dat duși de la piscină, însă, finuț, am fost dați afară la ora închiderii !

Seara a continuat într-un club bucureștean și deja eram “Ispita” lui. Nu voia să-și ia ochii de la mine. Parfumul fin se răspândea pretutindeni și dintre atâția masculi nici unul nu-mi mai părea mai interesant. Târziu în noapte, am plecat către locuința mea și-am dormit strâns în brațe, până când Lisa, cațelușa mea, m-a claxonat că mai are și ea nevoi fiziologice de satisfăcut.

Duminică, pe la prânz, s-a rupt filmul. Povestea s-a terminat. Ei au plecat de unde au venit, lăsând să se înțeleagă că weekendul a fost demențial, dar doar atât. Nu m-am îndrăgostit, însă am rămas cu alte sechele. Am ținut o vreme legătura, vizitând tot în scop caritabil și marea jumătate de zi, căci cealaltă jumătate îi fusese dedicată lui. Numai că atunci marea nu m-a vrut și nici soarele n-a vrut să râdă la mine.

Relațiile la distanță rareori țin mai mult de-un anotimp. Și trebuie să fii conștientă de asta. In vara asta, am vizitat marea împreună cu prietena mea și fructul ei. Ne-am întâlnit cu băieții aventurieri pe-o terasă de lângă plajă. Noi, fetele, umede, în costume de baie și pline de nisip, ei, domnii, la costum, veniți de la job. In atare condiții, situația asta mi s-a părut stânjenitoare pentru el. După scurte introduceri, T. a avut pretenția să reînnodăm ce lăsasem neterminat acum un an. Dar în condițiile lui.

–       Imi pare rău, așa dintr-o dată, practic îmi ceri aproape imposibilul.

–       Aaaa, ok, atunci !

Încercarea moarte n-are, zice un proverb. Bărbatul e dator să încerce. Și, dacă nu-i iese, e dator să gestioneze rezonabil refuzul.

18 gânduri despre „Weekend plăcut !

      1. Nu merita. Nu poti avea pretentia ca esti „cineva” in viata cuiva doar pt ca te-ai simtit bine impreuna. Oricum, in ultima perioada am renuntat la orice relatie toxica, de fucking buddies sau cum s-or mai fi chemand.

    1. Oare mai exista asemenea barbati ?? Desi le place vanatoarea, vor vanat ieftin si rapid…Daca nu pici repede, isi pun coada la spinare si dusi sunt ! Dar, nu-i bai, noi, femeile invatam sa fim puternice si singure, chiar trecand prin zeci de deziluziii…

      1. Nu, nu le dam cu piciorul. Nici nu-i asta ca nu ne dam seama ca ne sunt aproape. Dupa parerea mea, n-au incercat suficient. E drept ca unii incearca, dar nu gasesc calea corecta. Ca cel din postul de azi…Hmmm, „aaaa, nu vrei sa ne-o tragem, asa de dragul a ceea ce fuse anul trecut? Ok, atunci, gasesc alta (sau nu)….” Si sincera sa fiu, m-a bucurat ca s-a intamplat asa. Oricum nici eu nu mai aveam tragere de inima pt a continua ceva fara finalitate concreta.

      2. N-am stres ca nu mai vine. Si daca nu mai vine Fat Frumos niciodata, eu tot aia sunt, tot aceleasi lucruri le fac, tot maseuza ma numesc, tot minunat si pana la capat traiesc. Nu stau in loc de el 🙂

  1. pana nu demult credeam si eu ca exista un Fat- Frumos al meu. de curand am descoperit ca viata nu e un basm iar Fat- Frumos, vorba aia, doar in basme vietuieste. Totusi inca am speranta sa apara cineva sa zduncine aceasta convingere. Zic!

    1. Hai mai Mihaela, nu fii rea…Saracul era emotiv cumva, se pierduse, nu stia cum sa tine problema in mana si parea arogant…Apoi faza cu „arogantele” e cu totul alta poveste…Deh, Pesti si el ca si mine…si mie imi place un pic de aroganta, cu masura, dar imi place !

Aici astept provincia :

