Bărbatul Curvar – prima parte


INTROMISIUNI GENERALE

Uff.. Trag tare aer în piept și încep narațiunea…

Incă de la început, țin să-mi cer scuze acelora care consideră deplasate cele scrise mai jos, însă, cum trăim într-o țară liberă, democratică pe alocuri (așa zice Constituția), îmi permit să-mi dau cu părerea despre Bărbatul Curvar.

E drept, în Blogosferă sau pe net, în general, se vorbește aprins și în contradictoriu despre femeia curvă și mai puțin despre masculul cu aceleași veleități.

Dintotdeauna am preferat un bărbat curvar unuia bețiv sau dependent de jocuri de noroc. De ce ? N-aș putea să vă dau argumente concrete pentru preferința mea. Poate pentru că “defectele” celor din urmă mi se par mai distructive decât ale primului. Poate pentru că am avut cazuri în familie și am rămas cu sechele. Mă refer la categoria “Băutorilor în exces”. Comportamentul celorlalți pot doar să-l intuiesc. Anume, pierzători de bani fără un rost concret, ci doar atrași de un anumit miraj.

Ziceam cândva, tot pe aici, că bărbatul are un bagaj genetic total diferit de al femeii. Un prieten de peste mări și țări susține că toți bărbații sunt curvari, cu excepția celor impotenți ori gay. Au în sânge asta sau, ca să fiu mai academică – în programul lor genetic de perpetuare a speciei. Nimic mai adevărat !

Personal, când le mai aud pe astea de-s mai naive, gen: “Al meu nu face d-astea !” întâi îmi vine să râd, după aia să râd și pe urmă să-i stric universul mirific în care doarme. Dar. din bun simț, mă văd nevoită să o las în naivitatea ei, pentru că…nu-i așa ?, doar nu o să mă creadă pe mine, o neica-nimeni !

Revenind, în ultimii ani, datorită exploziei ofertei de sex contra money, bărbatul curvar e mega-mulțumit. I s-a ușurat substanțial calea către fericirea supremă a intromisiunii. Nu mai trebuie să agațe fetițe prin diverse locații, nu mai trebuie să țină minte și să utilizeze arsenalul “vrăjelilor ieftine” (te-aș lua acasă, dar unde o ascund pe aia de acasă?), nu mai trebuie să stea cu frica în sân că va fi prins de consoarta că se semesuiește cu vreun număr suspect sau că-l sună amanta în miez de noapte (când el, evident, e la cealaltă treabă). Nu trebuie să o scoată în oraș, mințind-o cât de mult o iubește, nu trebuie să-i cumpere flori și cel mai important: NU TREBUIE SĂ AȘTEPTE ! Nici măcar de locul acțiunii nu-l mai interesează. Pentru că, desigur, toate astea există într-un cadru mai mult sau mai puțin organizat.

Unii ar spune: “Da, dar costa bani !”  Dragilor, să vă reamintesc. Din cele mai vechi timpuri, femeia a costat bani. Mulți. Fie că a fost nevastă, iubită, copilă, amantă, și lista ar putea continua. Și asta deoarece femeia a devenit conștientă, la un moment dat, de veleitățile ei de a face (sau nu) un bărbat fericit.

Cea mai genială strategie de marketing concepută, adoptată și parafată de către femei a fost pusă în aplicare încă din epoca de piatră. Atunci femeile s-au strâns la sfat și  s-au pus de acord că ele trebuie să le arate bărbaților că le place sexul mai puțin, pentru că, astfel, bărbații să-și suprasolicite limitele cu scopul convingerii lor. Urmare a acestui fapt, ei au început să aducă în peșteri pietre, animale vânate și alte acareturi spre a fi considerați de către femei unul mai capabil decât altul. Țelul primordial : obținerea sexului.

Probabil de aceea în zilele noastre avem posesori de Lamborghini !

(Pe aceasta cale vreau să-i mulțumesc celui care mi-a făcut cunoscută această strategie, dacă încă mai citește pe aici, se știe el, cine este)

Permiteți-mi, în legătură directă cu aliniatele de mai sus, să vă reamintesc că, din nefericire pentru unii, toate pe lumea asta costă bani. Până la urmă de aia muncim, de aia jucăm la loto, de aia ne omorâm unii pe alții..ufff…asta e ugly ! Și că, fără să ne dorim neapărat asta, instinctiv, genetic, tot în jurul cozii ne învârtim. Pentru femei, coada reprezintă siguranța financiară, pentru bărbați – evident, sexul.

(va urma – Tipologii de bărbați curvari)

22 de gânduri despre “Bărbatul Curvar – prima parte

  1. As fi un mare ipocrit, daca as incerca sa iau apararea barbatilor in acest caz. Nu o voi face.
    Intr-adevar, toti au un grad de „curvar” in sange, dar sunt de parere ca acel „sange” poate fi tinut sub control, atunci cand un barbat ajunge sa se cunoasca foarte bine pe el insusi.
    Interesant articol. Astept urmarea.

      1. darkleya

        mă…când treci un anumit prag și vezi viața de dincolo de oglindă, oglinjoară…îți dai seama că toate aud ce vor să audă și ca atare li se spune/li se arată mereu exact ce trebuie. everyone has its dark passenger. nu există oameni fără secrete murdare. dar tocmai de aia le zice secrete, nu lucruri împărtășite iubitei…

      2. Pana la urma nu e chiar atat de rau, daca e vorba doar de intromisiune fizica. Crede-ma ! Cand barbatul ajunge sa fie infidel cu psihiicul si sa nu-ti mai acorde atentie, atunci e nasol.

      1. :) Vreau sa o fac asa cum trebuie asa ca am rabdare sa astept toate detaliile. In plus imi trebuie si un pic timp pe care momentan nu l-am avut. Mai fur asa cate o secunda doua sa dau cate un reply. Dar …rabdare…eu stiu ca am multa, spre norocul meu :)

  2. capusus

    Ca deobicei trebuie sa ma bag si eu in seama putin, dar nu cu nasu` …se stieee :))
    Pai ferice de acele caractere slabe(feminine), ce controlate evident de caractere puternice(masuline), duc o viata mai mult sau mai putin roza …si de obicei pana la capat…crezand de drept
    ca ele au controlul. Si atunci, daca el detine controlul la ceea ce ea controleaza …inseamna ca totul
    se v a termina bine! In fond, nu exista un tipar al fericirii, ci doar evadare din realitate. Iar cum eu consider incontinuare d-ra nirvana ca matalutza faci ce faci si incerci sa-ti mai agati niste clienti grasuni o sa incerc cu voia ta sa-ti demantelez putin afacerea …bineinteles cu argumente! Si incep prin a-ti spune ca femeia defapt in prima faza si-a dorit ca barbatii sa nu le mai trateze ca pe niste unelte atunci cand ele au pus restrictia pe ‘putza’…ahhh!!! ca mai apoi obtinand ceea ce si-au dorit, unele din ele si-au dat seama ca asa pot obtine si alte foloase ..asta e partea a doua a povestii …unii le pot privi ca pe niste escroace.. altii, cum sunt si eu, le pot privi ca pe rezultatul in tzinerea gay-ilor in minoritate! Complexa stituatie nu ? :)))

  3. capusus

    D-ra Nirvana, daca n-ai fost ironica sa stii ca mai urci cateva pozitii in ochii mei !!! Dar, eu fiind nimeni de nicaieri …clar nu m-astept sa vad ‘coarne’ crescute-n capu` tau :)
    ”Ce-i pe prea mult, si prea usor de obtinut… devine banal chiar neinteresant”

    1. N-am fost ironica deloc. Fiecare are dreptul sa-si expuna punctul de vedere, chiar daca eu sunt sau nu de acord cu el. Nici nu-mi plac lingaii, care doar de dragul unei sedinte sau de a ma cunoaste, imi toarna complimente gratuite. Nici tu nu trebuie sa o faci,. Ma asteptam ca acest subiect sa imparta pareri multe si foarte diferite. Asa ca, go4 it.

  4. Chiar despre asta vorbeam aseară cu o prietenă şi ne împărtăşeam una alteia ideea că suntem sigure că cei de lângă noi ori au fost ori vor merge la altele, pentru că le stă în fire. Dar nu e chiar o tragedie. După cum ai spus şi tu, dacă nu se schimbă faţă de noi, aproape că nici nu contează…

    1. Pai chiar de-l tii legat in lesa, mai rau este. Hai sa privim problema cu mai multa detasare totusi. Ca pentru un barbat a-si satisface nevoile sexuale cu alta nu reprezinta o tradare a celei pe care eventual o iubeste. Pentru noi de ce ar fi? Si aici, atentie, ma refer strict la nevoi fizice, nu la implicarea sentimentala cu alta. Am mai spus-o.

  5. capusus

    Asa, stai ca acuma ”urcata” cateva trepte mai sus te vad mai binisor, dar tot nu te vad indeajuns de bine sa-ti fac vreun compliment … :))))))))))))))))))))
    Ehhhhhhh… stai linistita, a avut grija si computerul cand mi-a ”daruit” nickname-ul sa-mi reaminteasca la fiecare postare(citindu-mi nick-ul) sa am grija sa folosesc mai mult lingerism-ul decat …;)

    1. Si eu care credeam ca tu ti l-ai ales…nick-ul adica. Dragul meu, ai tot dreptul sa vezi femeia cum vrei tu. In speta si pe mine. Daca, sa presupunem, nu sunt de acord cu parerea ta, nu inseamna ca nu ti-o respect. Atata doar ca nu agreez limbajul injurios la mine in ograda. In rest, ai toata libertatea sa te manifesti cum doresti. Cat despre complimente, chiar nu este nevoie. Stiu bine cine sunt si pe unde ma situez, prin urmare nu le necesit pentru a-mi creste increderea in mine. Dupa cum observi, comentariile tale nu mi se par aberante sau de prost gust, prin urmare apas butonul de „Approve”.

  6. darkleya

    „Pana la urma nu e chiar atat de rau, daca e vorba doar de intromisiune fizica. Crede-ma ! Cand barbatul ajunge sa fie infidel cu psihiicul si sa nu-ti mai acorde atentie, atunci e nasol.” – de aia am ales o relaţie liberă împreună cu soţul meu, în locul uneia clasice şi obositoare. pentru că sexul e sex şi omul e animal din născare, oricât l-ai emancipa

    1. Cred ca inainte de a incerca sa punem piedici partenerului, trebuie mai intai sa-l intelegem. Asa cum si noi femeile o cerem.
      La barbat chiar este vorba despre un program genetic diferit de al femeii. De aia unii nu se pot abtine. Bine ca nici cu unele femei nu mi-e rusine. Insa nu pe posesiunea fizica se bazeaza o relatie. Multe de aceea se si rup, pentru ca apare isteria femeii : „Aaaaa, m-ai inselat, porcule ? Gata, it’s over ! ” Nu zic ca nu sunt si destule cazuri in care ALA nu are nici un sentiment pt AIA si atunci clar nu vad ce ii tine impreuna. Casa, masina, creditul la banca, copilul, who knows ?
      Dupa parerea mea, a iubi inseamna a-i dori binele si fericirea aluia pentru care nutresti sentimentul asta, care-i atat de frumos si n-are nici o treaba cu posesiunea fizica. Dar ma rog, deja o dau in altele…
      Mersi de interes, draga mea !

  7. ATAT: fiica intreband-o pe mama….”mami ce este o nimfomana?….este o femeie obsedata de sex !….”….fata multumita de raspuns continua…”mami dar atunci cum este numit un barbat obsedat de sex?…barbat draga mamii….!”

Aici astept provincia :

