Bărbatul Curvar – II


 

(continuare la Intromisiuni generale)

TIPOLOGII

Există, în opinia mea, două tipologii mari și late:

  1. Cel care plătește pentru sex.
  2. Cel care minte pentru sex.

Bărbatul care plătește pentru sex

El știe foarte bine ce are de făcut pentru a-și atinge țelul primordial. Știe ce vrea, e hotărât, concis și direct. Nu are nici o problemă în a plăti femeia cu care s-a simțit bine, tocmai pentru că aceasta să dispară din viața lui, fix la fel de repede precum a apărut. In acest fel, el își rezolvă eventualele frustrări sexuale sau dorința sexuală mult mai ridicată decât a partenerei de viață, dacă există una. Pe alții îi atrage dorința de a capta mereu ceva nou în plasă, de a-și elibera spermatozoizii jucauși prin cât mai multe găurele, cu minim de efort. Pentru unii e un viciu, pentru alții doar o metodă de relaxare activă.

Bărbatul care plătește pentru sex nu are timp de complicații. Preferă să-și folosească energia creatoare pentru a produce, și nu pentru a se consuma în aiureli. Nu minte decât atât cât trebuie și, de cele mai multe ori, nu-și face partenera să sufere, întrucât nici nu se pune problema de vreo îndrăgosteală cu “bunăciunea” pe care tocmai a….părăsit-o !

El este un dulce, de altfel, atâta vreme cât nu vinde cai verzi pe pereți și nu face din această mică „distracție ocazională” un impediment în calea relaționării cu iubita/soția.  Dacă el e mulțumit sexual (chiar și intromis prin alte orificii), atunci și partenera lui ar trebui să fie. Nu se întâmplă mereu asta, dar….  Urăsc “dar”-urile….

Bărbatul care minte pentru sex

Pe de altă parte, mai există, bineînțeles, categoria curvarilor de ocazie. Care nu apelează la servicii specializate, din principiu. Am întâlnit din ăștia – o groază !

Cu unii, în timp, am dezvoltat oareșce relații, mai lungi, mai scurte, never mind.

Calitatea lui no. 1 este aceea că minte de stă mâța în loc. A învățat să facă asta cu atâta detașare, încât de cele mai multe ori chiar și el se crede. Un mincinos autentic. Nu zic că nu sunt și excepții, dar…în 95% din cazuri eu estimez că minte..în restul de 5% probabil că l-a prins flama iubirii și pe el…și relația se dezvoltă spre next level.

Acesta, musai, trebuie să folosească arsenalul din dotare altfel decât primul. Nu că n-ar ști ce vrea ! Dar condițiile fiind schimbate, automat asta implică mai mult timp la dispoziție, vrăjeală, telefoane, sex-appeal, carismă, și logic, bani. Acesta trebuie să plimbe protagonista, să o scoată la un cico, un film, mai prin mall, mai prin Milano, după posibilități. Și toate astea, ați ghicit, pentru sex ! Câteodată se frige. In sensul că ori nu primește deloc sex, ori sexul pe care îl primește este nemulțumitor în raport cu resursele investite în această „afacere”.

Pentru curvarul de ocazie, mincinosul nostru autentic, siteurile de socializare sunt targetul no.1. El este arhiprezent cu aceleași scopuri, de cele mai multe ori nedeclarate public. Câte unul pare sincer. Măcar până după momentul copulării. Apoi interesul scade instant sau progresiv, în funcție de cât de bună a fost prestația celei agățate.

Recunosc, nu sunt o sfântă. Am căzut de mai multe ori în această „plasă” și ca mine mai sunt și multeeeeee altele. In unele cazuri, mi-a plăcut relaționarea, sexul și ce am mai avut noi împreună, chiar dacă s-a terminat fulgerător de repede. In alte cazuri, m-am simțit doar folosită. Nu, n-am să mă erijez în divă. Nici pe departe! Nu i-am învârtit eu (sau numai eu) pe degete. S-a întâmplat și viceversa. Sunt realistă și n-am de gând, doar pentru că este blogul meu, să pozez în „la femme fatale”. Dar …  Ufff, am zis că urăsc „dar”-urile…

Mă opresc aici, deocamdată, nu de alta, dar deja aud oprobriul public cum îmi urlă în ceafă. Pentru dezbatere publică, aveți secțiunea Comentarii. Eu mi-am spus doar părerea, nu am pretenția ca cititorii să fie și de acord. Celor care se simt lezați de cele scrise mai sus, le trimit scuzele mele anticipate, împreună cu mii de bezele. Mulțumesc !

16 thoughts on “Bărbatul Curvar – II

  1. Din moment ce sinceritatea este o una dintre trăsăturile mele, se pare că mă încadrez în prima tipologie🙂

    Îmi place cum scrii şi descrii lucrurile. Ai un talent nativ să umanizezi părţile astea mai întunecate ale oamenilor.

    1. Or mai fi si alte tipologii, categorii, dar eu numai pe astea le-am observat. Daca ai alte idei, desigur, le putem dezbate.
      Sunt si multi cei pe care ii deranjeaza aceasta catalogare sau ma rog, probabil ca le-am rascolit in felul acesta orgoliile.

  2. ”Acesta trebuie sa plimbe protagonista, sa o scoata la un cico, un film, mai prin mall, mai prin Milano, dupa posibilitati. Si toate astea, ati ghicit, pentru sex ” Afirmatia asta, nu prea se ‘pupa’ cu ‘statura’ ”Barbatului care minte pentru sex.” Pai care-i ideea? Vrea sa plateasca pt sex sau vrea sa minta si sa plateasca pt sex ! Cineva sa ma scoata si pe mine din ceata in care m-a bagat d-ra Nirvana.

    1. Spune-mi tu cum se intampla in lumea reala. Daca ai o alta parere. Mie personal asa mi s-a intamplat. Sau tu crezi ca pe fetele cuminti, care nu sunt profesioniste, nu tre’ sa le scoti la un suc si sa-ti pierzi nitel timp cu ele, pana cand le aduci in patul tau ?? Nu zic, or exista si femei carora sa le spui din prima „Bai femeie, vreau sa te… si atat !” si ea sa zica: „Ok, cand?” Dar pe marea majoritate a „victimelor”, barbatul care minte trebuie sa le „imbarlige” cumva. Poate ma insel eu, cine stie…

  3. Nu ţin neapărat să fiu porc, dar chiar nu cred în existenţa bărbaţilor sau femeilor cu adevărat cuminţi. Cred că există doar oameni care nu au posibilitatea sau tupeul să facă exact ceea ce doresc/simt. În circumstanţele potrivite absolut toţi suntem curvari într-o anumită măsură.

  4. :)))))))))))))))))))))))))) Deloc clar raspunsul tau :)))))))))))))) hai ca parca ti-ai pierdut flow-ul :))))))
    Ori incerci sa impaci cumva pe ”toata” lumea! Hai sa-ti spun eu parerea mea despre barbatii care mint mult(cum spui tu)! Aceasta categorie de barbati des intalnita in ultimul timp, nu sunt defapt barbatii care mint pt sex :))))))))) ci barbatii care mint din dorinta de a face dragoste :))))))) ehhh…ar fi multe de spus aici …si nu cred ca e rolul meu asta…. te las pe tine sa meditezi mai mult la ceea ce cred eu … oricum, din punctul meu de vedere, nu vad rostul sa minti groaznic si sa platesti poate si mai mult pt aceleasi servicii care le-ai fi putut obtine scurt si fara bataie de cap. Sper ca nu vorbim pe aici si de oamenii suferinzi de mitomanie :))))))))))) pt ca ar fi cu totul alt subiect.

    1. Eu am descris decat ce am remarcat eu din experienta personala. Barbatul care minte, in 95% vrea tot sex…bine, nu pt o ora doua, ca la serviicile specializate. El vaneaza femeia, e putin mai sofisticat. Insa el dezvolta, in cel mai bun caz, relatii de scurta durata sau aventuri. De ce cred asta ? Pt ca barbatul care urmareste de la o tipa asta, rareori, foarte rar, ajunge la next level…adica relatie serioasa. Pt ca asa vrea el, e mai independent, se simte mai confortabil asa sau are o „alta” acasa. Este si cazul celor care detin amante in portofoliu.
      PS. Nu incerc sa impac pe toata lumea, n-am cum. Dar asta cred eu.

  5. Nu ar fi mai simplu sa nu mai plateasca? Ei cred ca unele femeie se simt umilite cand sunt platite.Dau banii considerand ma rog ca asa femeia respectiva e un obiect de care scapi. Nu stiu de unde le-a nazarit ideea asta. Femeia aia cheltuie banii cum vrea si mai face si sex fara implicatii. Sunt femei ca si ei care opteaza pentru sex si distractii ocazionalea, alea sunt femeile placerilor, cum si ei nu se considera curvari. Alea care se implica emotional sunt naive doar.
    Categoria pe care o detest e a II-a. Daca tot vor sex, de ce sa minta? Nu e mai simplu sa il faca si atat? Ajung pana si ei sa isi creada minciunile. Si ce e mai rau ca respectiva le crede si se consuma.

  6. Vis-a-vis de cei care platesc pt sex…sunt mai in tema, intrucat jobul meu de maseuza este cumva adiacent celui de sex pe bani. Este o adevarata „industrie”, crede-ma. Sunt care platesc servicii specializate, sunt care platesc/intretin amantele (asa zisii amanti generosi).
    Cu cei care mint, hmm…e alta discutie. Ei stiu ca femeia e mai naiva , stiu ca invaluind-o, promitandu-i cate in luna si in stele va pica mai repede in plasa, decat daca i-ar spune ” Hai sa facem sex chiar in seara asta” si s-ar trezi cu o geanta in cap. Apoi, astia care mint sunt putin mai sofisticati, le place si vanatoarea …in sine, pana prinde gustul vanatului si se plictiseste. Atunci zboara catre alte orizonturi, doar femei frumoase sunt pe toate drumurile, mai ales in Romanica.

  7. A plati sau nu…a minti sau nu…a proceda corect sau nu…obiectivul ramane acelasi: sexul.
    Metodele de a obtine rezultatul difera intotdeauna, si sunt direct influentate de moralitatea fiecarui barbat. Moralitate joasa = metode „usoare”. Moralitate superioara = metode „provocatoare”. Fiecare este liber sa-si aleaga propriul drum.

  8. Te intreb pe tine…cum ai scapat sau nu ai scapat? Cum iti dai seama? Care sunt semnele? Eu nu am patit-o pentru ca am avut o relatie lunga, dar care s-a terminat si acum ma simt cam in aer, nu as vrea sa o patesc…

    1. E oarecum inevitabil….pana te inveti sa-i recunosti….Si chiar si atunci cand ai senzatia ca ai invatat asta, riscul nu a trecut definitiv.
      Semnele, in general, le vezi dupa actul copularii. Eu spre exemplu am intalnit cazuri de tortze arzande pana sa ma …. si pe urma gheata la mal mai ceva ca-n Antarctica. Sau cu celebra replica „nu sunt pregatit sa avem o relatie”..
      Totusi, riscul face parte din viata si doar cazand te poti ridica mai senin, mai puternic, mai tzantzos. Mie cam asa mi s-a intamplat si azi imi gratulez Bunutzul pentru asemenea lectii de viata.

      1. Mai exista, desigur, calea abstinentei si a singuratatii voluntare spre a nu pati diverse. Insa eu cred ca omul este facut sa „arda”, nu sa traiasca ca un mort viu. O sa avem suficient timp….pe urma.

Aici astept provincia :

