Telefonul lui


Chiar nu ma mai asteptam. Insa a revenit din vacantele prelungite. E drept ca s-au intamplat multe in viata lui in ultimele trei-patru luni, mai ales de cand cu referendumul, are perceptii si planuri radical schimbate.

A citit, inca fiind plecat, articolul ce-i era dedicat. Stia, evident, ca despre el e vorba si cum lasase lucrurile in aer asa de pe o zi pe alta, intr-un mod atat de necaracteristic lui, simtea nevoia sa se disculpe.

De ce, oare, sa mai faca asta? Oricum ce a fost (daca a fost ceva) s-a spart precum o fac valurile cand ajung la tarmul marii. Oricum stiam ca nu se poate, ca relatia ce s-ar fi putut infiripa odata cu plecarea noastra la mare era limitata de statutul lui social. Si nu numai.

–       N-am vrut sa fiu magar. N-am vrut sa crezi ca sunt precum altii.

–       Nu ai cum sa fii precum altii ! Insa nu mai conteaza, nu tre’ sa-mi spui absolut nimic, nu ai de ce s-o faci.

–       Dar te-a deranjat, e firesc, si n-as fi vrut sa fiu in situatia ta. Esti femeie si stiu, am simtit ca te-ai atasat de mine ! Si de aceea, am si considerat ca e mai bine sa nu mai plecam niciunde, caci poate veneai de la mare cu si mai multe vise. Am luat decizia in noaptea aia, dinaintea plecarii.

–       Stii, n-a fost tocmai o relatie ce am avut noi. Si, desi am fost uimita de lipsa vreunui semn de la tine – caci nu asta ii sta in fire unui gentleman – mi-a trecut repede. Life goes on !

La fel de delicat cum il stiam. Nu m-am suparat catusi de putin. De ce sa o fac??

Unele lucruri in viata nu le poti avea, si sa vrei. Eu am fost constienta. N-am cerut nici unui barbat sa-si lase familia pentru mine. Nici macar nu l-am rugat sa ma tina pe langa casa, pe post de a cincea roata la carutza. Si nici nu o voi face in viata asta. Poate dupa ce ma reincarnez in vreo femeie fatala.

In fond, cum poti fi atat de neagra la suflet ? Observ, aud, constat ca unele “femei” din postura de amante taie si spanzura cand simt ca au pus mana pe cascaval. Sau ca nea Caisa e pus cu botul pe labe de-a sa pasarica.

Fetelor, treziti-va ! Un barbat care-si lasa sotia si copiii pentru o amanta va face si alta data acelasi pas. Mai greu e inceputul. Cu ce esti tu mai buna decat sotia ? Mai tanara, mai frumoasa, mai parfumata, fara miros de gospodina si fara burtica aferenta?

Hmmm, daca ar fi sa punem in discutie presupunerea ca ai putea deveni nevasta lui, dupa un timp vei arata fix la fel. Nu vei fi nici pe departe mai buna ca ea !

Amanta am fost de mai multe ori. De iubiri fulgeratoare am avut parte, de asemenea. Dar relatia respectiva a durat atata vreme cat ne-a fost bine impreuna, in putinul timp avut la dispozitie. Si atat timp cat nu ne-am facut rau reciproc. Stiu bine regulile acestui joc. Nu incalc niciodata limita pentru ca, mai demult, din postura de “prima femeie” din viata unui barbat am observat ce pretentii poate avea o alta ce-si astepta, agitata, randul la “Tron”. Si nu m-as imagina facand rau din aceasta postura, de amanta, tocmai pentru ca stiu prin ce stari tensionate se poate trece, fiind nevasta. Sau poate dintr-un bun simt exacerbat ??

Probabil ne vom revedea. Strictly business. I do not have a problem with that.

7 gânduri despre „Telefonul lui

    1. Te contrazic aici. Rar, foarte rar, un barbat adevarat (cel putin unul cum mi-as dori eu) isi paraseste sotia pentru amanta. De obicei, un asemenea barbat cand isi simte sentimentele pe cale sa o ia razna sau familia in pericol, o rupe fara regrete !!

      1. Sentimentele ne umplu viata cu culoare, ne inalta pe aripi de dragoste, ne arunca in haul disperarii. Fara ele viata ar fi anosta.
        Dar asta nu poate fi o scuza pentru distrugerea unei familii, pentru ranirea sufletului altor oameni maturi sau si mai rau al unor copii,
        Orice barbat sau femeie ar trebui sa aiba asta in vedere cand intre ei se infiripa un sentiment placut.
        Este adevarat ca este dureros sa intrerupi un vis frumos, sa-ti faci inima sa planga, insa trebuie sa faci niste alegeri in viata. Acesta este motivul pentru care barbatii adevarati nu-si distrug caminul.
        Ei sunt aceia care plati mereu cu bani si nu cu vorbe inselatoare, pentru ca n-avem dreptul sa-i ranim pe ceilalti, indiferent care ar fi sentimentele noastre

  1. eu zic ca e cea mai mare prostie sa permiti unuia sa-si lase familia, copii, nevasta, doar ca sa fie cu o amanta…eu m-as pune in locul sotiei…cat rau sa faci…si apoi roata se intoarce…si stiu ca totul in viata se plateste

Aici astept provincia :

