Un mail


Am primit un mail ieri.
De la un om deosebit. Pe care, initial, il acuzasem voalat ca vrea sa ma aiba in palmares.
„Nu am niciun fel de intentii josnice, incluzandu-le pe cele de tip sexual. Mi-ai starnit interesul ca om.
Realizezi ca daca doream sa te „trec pe agenda”, as fi dat un telefon si te-as fi rugat cu eleganta sa-mi faci o programare.
Nu-ti cer sa ai incredere in mine, dar te rog sa nu ma judeci inainte de a ma cunoaste si nici sa nu te sperii de atentia pe care ti-o acorda cineva care s-a uitat mai mult in ochii tai, decat la sanii tai.”
In dupa-amiaza asta, m-am trezit cu un curier la usa. Intr-o mana tinea un buchet de trandafiri. Multi. Rosii. Roz. Galbeni. In cealalta mana un cos in care erau asezonati un ursulet de plus, un joc de puzzle si plastilina.
M-am simtit femeie.
M-am simtit copil.
M-am emotionat pana la lacrimi.

8 thoughts on “Un mail

  1. ” In cealalta mana un cos in care erau asezonati un ursulet de plus, un joc de puzzle si plastilina.” Ce gest frumos din partea unui barbat ! , mai ales ca a trezit intr-un fel copilul din tine. Asta valoreaza mai mult decat orice alt cadou scump .

  2. Se pare ca sunt din ce in ce mai multi cei care te apreciaza pentru calitatile tale ca om. Faptul ca ” palmaresul” nu mai este atat de interesant este un semn de maturitate

Aici astept provincia :

