Recenzia


Am devenit dependenta, intr-o oarecare masura, de forum. E o comunitate interesanta, prin multitudinea de caractere, cu gusturi si pareri diferite care interactioneaza foarte activ si uneori unele dialoguri te tin cu sufletul la gura. Mai o gluma, mai o insinuare, mai o informatie pertinenta, mai un razboi al stelelor. E ca si cum ai lua pulsul lumii mondene, la o scara mai redusa sa zicem. Aceea a sexului platit. Unii, mai avansati ca mine, ar zice ca e fireasca aceasta dependenta, caci de acolo imi mananc “painea”. Este adevarat intr-o proportie ce nu depaseste 40 %.

Observ, intr-una din zile, ca un anume nene e interesat de serviciile mele si o scrie pe toate gardurile. Ca wow, e bestial, pozele meseriase, toata lumea e multumita, vrea si el !! Se chinuie sa ma contacteze in ziua aia de vreo cateva ori, nereusind prin viu grai, imi trimite SMS. Sunt de acord sa ne vedem luni dis de dimineata la prima ora.

Bine, la mine prima ora inseamna ora 10. Desi ma trezesc cu noaptea in cap (ceasul biologic, you know) am o gramada de tabieturi de alimentat. De unde realizez ca am inceput sa ma “babesc”.

Apare nenea recenzistul. Nimic nelalocul lui. E politicos, dar un pic stresat, se tot uita prin casa, iar eu ma gandesc, in imbecilitatea mea, ca probabil verifica daca sunt singura sau poate vrea sa masoare din ochi suprafata garsonierei.

Ii fac masaj de relaxare. Mortua est ! Nu zice nici pas. Il intreb daca e bine, el da, desigur. Imi lauda scrierile de pe blog si ma roaga sa-i fac si lui o postare. Putin incurcata, ii explic ca pe blog scriu ce vreau si ce simt eu, povestesc experientele mai senzationale pe care le-am trait, si nicidecum la cererea cuiva. Dar uite, ca fac o exceptie azi ! Si ma tin de cuvant sa postez experienta cu el, desi nu-i tocmai prea fericita.

Trecem la partea erotica a problemei. Aici, de asemenea, totul decurge natural, desi nu pot spune ca am facut celebrul “click”, nu se pune problema ca nu as fi in stare sa-mi duc la bun sfarsit treaba pentru care am fost “angajata”. La un moment dat, el incins fiind, iar eu concentrata, aud ca prin vis “Un sex oral, ceva??” Zambesc si-i raspund ca nu asa ne-a fost vorba. Ca i-am explicat si la telefon si inainte de inceperea “tratamentului” ca asta nu se poate.

–       Aaaaa, pai atunci poti sa te mai chinui vreo ora….ca am facut sex si aseara cu nevasta-mea si nah….fara oral, nici o sansa….

–       Imi pare rau, dar eu atata fac…In plus, finalizarea la masajul erotic nu este ceva obligatoriu.

–       Bine, atunci, lasa asa…

Mai stam la taclale, intinsi unul langa celalalt. La un moment dat, se ridica, isi face dus, plateste fara sa mai intrebe tariful (deja il stia), imi multumeste si pleaca. In nici 5 minute ma suna.

–       Bai nene, astia mi-au ridicat masina. Nu mai e in parcare !

–       Nu are cum ! Eu sunt pe balcon si o vad chiar acolo unde ai lasat-o…Probabil ai iesit in spatele blocului.

Ce sa-i faci ? Omul e ametit de cap. Mai sunt si altii, nu-i problema.

Peste vreo 2 zile, dupa ce termin un masaj, trag cu ochiul (v-am zis ca sunt dependenta !!) la ultimele aparitii de pe forum. Cand, ce sa vezi ? Omul nostru ametit de cap, care nu mai stia pe unde-si lasase titirezul, prinsese curaj in fata virtualului si ma facea cu ou si cu otet. Nu a fost nevoie sa dau vreo replica, caci bullshitul se vedea sau simtea de la 10 kilometri distanta. Au avut grija moderatorii sa rezolve aceasta “problemutza”.

Eu ma intreb de ce uneori (de cele mai multe ori) cei implicati intr-o poveste cu repercusiuni, nu o povestesc pe toata ? Egoism? Misoginism? Cretinism? De ce nu pleaca exact cum au venit daca nu le place fizicul meu derutant ? Eu nu-i leg cu catusele de calorifer !! De ce nu iti spun in fata ce ii nemultumeste ? De ce mint cu nerusinare ?? Ehh, ca tot vorbeam de curand de mincinosul autentic….Se autosugestioneaza pentru a minti intr-un limbaj semi-analfabetizat…

Probabil se astepta sa o gaseasca pe Angelina Jolie, reincarnata intr-a noastra Romanie balcanizata si a fost dezamagit cand a stat fata in fata (chiar piele pe piele) cu Vrajitoarea cea Rea.

Probabil se asteapta sa fiu hipnotizata de dimensiunile instrumentului de lucru, ca si cand el ar fi fost singurul din lumea asta care ma putea implini ca femeie. Sau doar sa-mi umple gura !

Probabil se astepta ca apa plata sa-mi curga direct intr-o cascada improvizata pe balcon, susurand voioasa, invitandu-l sa bea apa rece de izvor. Nu de alta, dar si mie mi-ar fi convenit sa nu mai fiu nevoita sa il servesc dintr-un recipient gata imbuteliat. Hello !! Altii nici macar din bidon nu beau apa, ci direct de la chiuveta !!

Eu, in schimb, nu am asteptari de la acest gen de indivizi. Sa fie smecheri la ei in cartier.

Pe mine nu m-a convins.

PS. Fiti linistiti, dragilor, nu am reinventat Valea Plangerii. Nu cer respect cuiva care nu e in stare sa si-l ofere siesi. Nu am pretentia de a atinge imposibilul, placand tuturor. Doar expun o experienta. Gata, deja devin redundanta.

4 thoughts on “Recenzia

    1. Nu-i bai…oameni de felurite spetze, barbati cu diverse caractere. Intalnesti si de astia in drumul tau. Reusesc de cele mai multe ori sa nu ma las calcata in picioare. Desi, au mai fost si cazuri neplacute. in urmatoarea postare voi face referite la asta. Mai si gresesti in viata, totusi putine sunt cele care au puterea sa o recunoasca pe fata.

  1. Din tot ce ai scris mie mi-a rămas în minte ,, legat cu cătușele de calorifer ,, …. oare cum o fi ?!? . Restul îl știam dela tine !

Aici astept provincia :

