A fi sau a nu fi ?


Nici macar eu nu m-am inteles pe sine cand am ales sa fac asta. Am fost egoista, am gandit doar ca imi fac rau, ignorand faptul ca totusi ca intr-o „chestie” interumana sunt cel putin doi participanti.

Am zis gata ! Trecatori prin vietile altora. Si atat. Am sters cu buretele ud tot ceea ce ar fi putut urma. Ma obisnuisem cu ideea ca a fost un foc de paie, a ars repede si intens, a fumegat mai apoi putin si totul s-a facut scrum.

Si apoi a venit dezastrul adevarat. Incendiul de proportii din cartierul unde locuiesc. La vreo 2 zile dupa incident, citind in ziar despre asta, ma apeleaza pe mess, intrebandu-ma oarecum ingrijorat de sanatate. Hmmm, sunt uimita, in prima faza…Ma gandeam ca mi-a sters toate datele de contact, caci fusesem o alta aventura si atat…

Nu stiu cum, ma trezesc ca dau explicatii. Nu mai stiu daca mi le-a cerut. Doar mi-a replicat ca nu faptul ca i-am spus ca m-am indragostit l-a uluit (desi nici la asta nu se astepta), ci mai ales urmarea: decizia unilaterala de a rupe o relatie ce statea sa inceapa. Ca nu i-am lasat timpul necesar sa descopere si altceva la mine.

Intalnirea ce poate se va fructifica la Bucuresti in urmatoarele zile va avea o coordonata din doua posibile: „Bine ai venit in viata mea!” sau „Ramas bun fara regrete!”

 

Later edit: S-a pus pecetea, fara a mai fi necesara intalnirea face to face. Ramas bun fara regrete !!

4 thoughts on “A fi sau a nu fi ?

Aici astept provincia :

