Back in business


M-am intors din Ungaria. Debusolata, trebuie sa recunosc.

Desi experienta de la Aqua Palace din Hajduszoboszlo, baile termale in diverse sortimente, au fost intr-adevar superbe. Pline de bulbuci, care-ti faceau hidromasaj de mare valoare prin partile afectate de mult stimabila celulita noastra cea de toate zilele,  de apa calda, cu diverse arome, in care pielea ti se incretea si din care nu-ti mai venea sa iesi. Daca aveai ganduri de acest gen, cam inghetai de frig, dar…una peste alta, baile au meritat toti banii !!

In schimb, compania de care au avut parte nu a fost cea mai fericita. Nici nu ma asteptam la o asemenea „acritura”. Una care nu suporta, domne, persoanele care fumeaza si care ar fi preferat sa nu exist in fata ochisorilor plini de riduri, cumva ascunse de o nelipsita pereche de ochelari de vedere.

Ce dracu am cautat eu acolo, n-am sa stiu curand. Eram din alt film. Nu ma potriveam deloc peisajului !

E drept, am fost adusa acolo de prietenul ei cel mai bun (cu beneficii ?!?) si cu ea se presupunea ca trebuia sa leg o trainica prietenie. Nu fu a fi nici macar de aparenta. Ne-am contrat cu mistouri savuroase, am specificat pe alocuri ce ne place si ce nu la modul cel putin batjocoritor, am stat una mai bosumflata ca alta, fiecare pe bucatica ei, incercand sa nu ne intersectam prea mult. Cum pretind ca sunt o domnisoara manierata, am preferat sa o las pe ea sa se dea mai tare in stamba si sa isi faca numarul cat mai penibil cu putinta. Baietii au mai incercat pe alocuri sa mai ridice moralul distractiei, insa per total…echipa era descentrata rau !

Plecasem cu dreptul. Imi fusese pregatita o surpriza acasa la el. Un jacuzzi plin de apa, lumanari si betisoare parfumate, o atmosfera cu adevarat romantica, in care m-am lasat incadrata foarte bine. Am facut dragoste si in apa si in patul din bambus….Hmmm, cu toate astea, cica il interesam mental !!

Apoi, a aparut individa cu aere de profesoara. Nu stiu ce dracu are femeia aia deosebit. M-as risca sa spun…cam nimic !

Totusi, avea ceva……o influenta mentala importanta asupra fostei mele aventuri de-o vara.

Intr-un final, a venit si inevitabilul. Dupa cateva ore realmente penibile si aiurea ca si continut, pe care le-am petrecut gandindu-ma serios ce dracu caut eu in povestea asta, ce desi incepuse spectaculos, se stricase iremediabil, imi doream doar sa se faca mai repede ora sa plec spre Bucuresti. Pe drumul catre locul unde trenurile isi aduna neobosite calatorii, mi-a spus ca nu vrea sa ma mai incurce. Ca a vrut sa dezvoltam o relatie, dar se pare ca nu e pregatit. Niciodata nu vei fi, dragul meu ! Si tu stii de ce ! Ma si intreb acum daca tanti profesoara ti-a placut-o pe vreuna dintre „amoreze” ??

Sa ne pupam de despartire ? De ce sa o facem ? Am avut ceva impreuna ? Nu, doar ne-am amagit reciproc. Alte suflete, acelasi scenariu trist si irefutabil.

Duca-se dracului  barbatii, aventurierii de doi lei, plini de arogante, caci, nu-i asa, Pamantul se invarte dupa Soare …sau era invers ??

Nu-i bai, I’m back in business !

11 thoughts on “Back in business

    1. Intotdeauna am incercat cand am crezut ca mai exista o speranta. Chiar daca m-a durut, m-am vindecat. Chiar daca inima se face mii de bucati, dupa un timp se intregeste.
      Prefer sa esuez decat sa nu nu incerc. La urmatoarea intersectie, fac dreapta. Poate o fi mai bine !

      1. Daca esti in stare sa-ti intregesti inima, atunci vei fi in stare si sa alegi directia corecta la urmatoarea intersectie. Cusaturile de la ranile precedente ar trebui sa te avertizeze asupra directiilor gresite.
        In orice caz: welcome back.

      2. Asa sper si eu tot mereu…sa nu ma mai accidentez oricat de tare calc acceleratia. Am nevoie de pedala asta. Nu ma satisface frana ! Desi in unele cazuri e atat de indispensabila.

      3. Hmm…sa stii ca am ajuns la o concluzie: frana nu este recomandata in acest caz, deoarece ofera o incetinire incomoda pentru mintea noastra. Mai bine: o reducere a acceleratiei. You know…work that pedal right…
        Sincer…nici pe mine nu ma satisface frana. O fi ea utila, dar nu este indispensabila.

      4. Ma consolez cu gandul ca nu alesesem Jaguarul potrivit pentru fuga pe autostrada. Era doar o Toyota!….. consum mic de energie, pozitie buna de drum, dar oboseste repede cand este plina si nu te prea ajuta !

      5. Pentru data viitoare iti sugerez sa alegi un Nissan Skyline. Costa mai putin, fuge mai repede decat un Jaguar, nu oboseste la drum lung, and it has a sexy name 🙂 O solutie mai putin comuna, dar surpinzator de stimulanta.

      6. O fi vreun produs mai nou. Daca apare dupa urmatorul colt, ma voi inscrie negresit ! Daca nu, ma fac pieton o perioada…

      7. Nu este atat de nou, ci este doar putin mai greu de gasit. Just keep your eyes open, and you will be surprised.

  1. Mi-ar place sa va vad cu Jaguarul prin zapezile din iarna. Asta ca sa intelegeti ce inseamna Toyota. Daca adaugi si putina Tantra iese o combinatie memorabila.

    1. Andrei, Jaguarul semnifica „un cal de cursa lunga”…din pacate, Toyota a dat tot repede si m-a lasat in pana pe autostrada, motorul s-a oprit in mers si sincer nu mai am nici cel mai mic chef sa-i platesc reparatiile. Nici macar nu ma mai intereseaza care e buba. (btw, chiar Toyota era masina cu care am fost, asta e asa un mic secret pentru tine, Pathfinder-ul consuma prea mult, intelegi tu !!)

Aici astept provincia :

