Let it go


Cand deschizi un Kinder Surprise, niciodata nu vei stii ce te asteapta inauntru.

Cand cunosti un om, niciodata nu vei stii daca va tine un weekend sau o viata.

M-am saturat sa mi se scurga nisipul printre degete si sa raman doar cu pietre in palme, care-mi scrijelesc pielea fina.

M-am saturat de cadouri-supriza, frumos ambalate, cu funde stralucitoare, dar lipsite de esenta si continut.

M-am saturat sa incerc sa ma fac placuta tuturor si sa raman tot cu sufletul gol. M-am saturat sa incerc sa fiu fata buna in toate.

De la imaginea pestelui ce aluneca fin prin apa limpede sau se ascunde prin ape tulburi, neclare, la cea a scorpioancei care invenineaza tot ce prinde nu e decat un pas. Cred ca am sa-l fac in curand.

Open your eyes and see….

It’s harder than it should be….

 

2 thoughts on “Let it go

  1. „Cred ca am sa-l fac in curand.”
    Mai devreme sau mai târziu, toate lumea ajunge să facă pasul ăsta. And you know what? It’s ok. Se poate face pasul înapoi în orice moment.

    1. Adevarat ca este reversibila miscarea asta. Poate ca am nevoie de asta acum. Sa-mi spal naivitatea ? Sa-mi ling dezamagirea ? Nici eu nu stiu exact de ce…Oricum, nu voi invenina pe cineva care nu merita. Ci doar pe cei care o cer cu prisosinta. Be aware of that thing.

Aici astept provincia :

