Om mare


Cuvintele nu-mi ajung.

Zilele trecute mi-a batut la usa iar curierul. Un nou, imens buchet de rosii trandafiri, asezonat de data asta cu crini. Odata cu ei, un cos mare cu fructe de toate felurile si culorile si dulciuri alese pe spranceana. De parca nu sunt suficient de dulce !!

Baiatul imi spune:

–       Pe dumneavostra va cunosc !

–       Da, ai mai fost la mine, in alta parte…, zic eu, cu ochii schitand un zambet….

–       Se pare ca va iubeste mult domnul !

N-am mai avut replica la asta. Dar, da…ma iubeste mult.

Cea mai raspandita forma de iubire este prietenia. Una dezinteresata, macar momentan.

Nu ne-am vazut decat o data. A fost suficient cat sa-mi ramana in minte. Cat sa-i inteleg privirea calda si sa-i citesc sufletul primitor. A fost suficient cat sa-mi permit acum o dulce desfatare a simturilor, macar acustice sau vizuale. Isi doreste sa stea departe de mine, fizic. Ii este teama de o posibila altfel de relationare. Oricum, avem deja o altfel de relationare. Una mentala, puternica, incurajatoare.

Imi asculta toate nimicurile. Imi da sfaturi, cand nu stiu cum sa actionez. Imi smulge un zambet, cand sunt trista si pierduta de mine insami. Imi aduce o calda bucurie, in pofida putinului timp liber de care dispune.

Vreau sa strig lumii intregi ca m-a emotionat. M-a facut sa vibrez. Mi-a dat speranta ca oamenii pe care eu ii caut cu ardoare inca exista. Am plans, in incercarea mea de a intelege de ce unii barbati sunt atat de reci, impersonali si neinteresati de aspectul spiritual, emotional al unei legaturi interumane.

Insa el nu e asa. E un om mare. Si la propriu, si la figurat.

11 gânduri despre „Om mare

      1. Asa ar trebui sa fie, dar umanitatea scade pe zi ce trece. Uitam sa fim buni, uitam sa zambim din suflet, ci doar din complezenta, facem lucruri care doar sa dea bine spoielii noastre din exterior. Emotia vine din lucruri marunte. Emotia se traieste numai de catre oamenii care au fondul bun. Masca adaptabilitatii este inselatoare. Fundamental suntem contruiti spre a fi buni si cand intram in aceasta lume suntem liberi de pacate.Dar depinde numai de noi sa incercam sa ramanem cat mai multa vreme buni si sa nu cadem in ispita atator pacate.
        Sunt oameni care, desi s-au nascut cu un fond bun, pe parcursul vietii, acesta s-a schimbat si a devenit rau tocmai multitudinii de tentatii si pacate la care suntem expusi. Am zis ca omul nu se schimba, daca fondul sau este bun. Daca caracterul lui deja a fost convertit catre rau, malefic, este cu atat mai periculos.

  1. pai asta nu implica ca s-a schimbat?
    Poate ca nu exista nici o regula de sens, si omul se poate schimba pe orice coordonate. Poate deveni bun, desi atinsese un nivel de rautate sau poate sa fie rau, sub o aparenta bunatate… sau in urma unor experiente personale traumatiznate.
    Poate ca insasi misterul acestor trasee ne face oameni si ca cel mai bine este sa nu presupunem nimic despre capacitatile altora de a se schimba.
    Presupunerile astea ne fac viata mai simpla, nu contest, dar totodata mai goala.

  2. bla…bla….pe dracu,ai vise erogeno-fantastice,fetito,cred ca din prea multe lipsuri,in viata reala….cine dracului se complica cu tine ,cu flori(si numai trandafiri,vezi doamne)si cosuri de fructe,care mai de care mai colorate….visezi la pasteluri,draguta mea.la tine vine lumea se sparcaie si pleaca,mai mult sau mai putin multumiti

    1. Ete si una bucata frustrat ! Dar o sa-ti las comentul sa se distreze si altii pe seama ta. Cine ma viziteaza stie ca asa e. Restul idiotilor care-si dau cu parerea doar asta fac. Cred ca nici macar bani de-un masaj n-au asa ca…doar n-o sa-i daruiasca ceva din suflet unei „stricate” ca mine…hahaha…papagali, papagali si iar papagali…cahhh

      1. Din pacate barbatii buni sunt impartiti in doua : cei luati ( a se citi ,, casatoriti ” ) si cei care atrasi de alti barbati ( adica ,, gay ” , no ofense , fiecare cu alegerea sa ) . Cu barbatii buni e mai greu sau mai usor pana ii incadrezi in categorie !
        Din fericire , barbatii prosti , nu au dacat o categorie : la ei nu conteaza starea civila , afectiunea fata de un sex sau altul , etc. , etc. Ei sunt doar PROSTI !!! ( in paranteza puteam sa scriu ,, jaqi ” , nu o fac insa , sa nu mai fie si altcineva cu pseudonimul acesta . Oricum , e foarte ,, spiritual ” numele , denota o inteligenta peste medie ….) . In rest numai de bine !!!

Aici astept provincia :

