Framantari


 

Nu intamplator am postat ieri cuvintele pline de substrat ale lui Cioran.

Ma spala ploaia dulce a uitarii. Ma alina trista amintire a vremurilor de demult. Ma bucura imaginea curcubeului, rastignit pe cer. Ma incanta oamenii ce-mi sunt minunati prieteni. Ma vad desavarsita, cu bune si cu rele, pe drumul ce mi-a fost trasat de Marele Imparat al Sufletelor.

Ma aflu intr-o perioada a vietii mele, plina de framantari interioare. Ma aflu pierduta in scandaluri fara rost si fara esenta. Ma aflu incrancenata in ideea mea de a ramane neschimbata, de a fi fidela felului meu de a fi, indiferent cata lume m-ar putea condamna. Caci cine sunteti voi, multimea, sa judecati regulile si principiile dupa care fiecare om isi construieste si modeleaza drumul pe care-l parcurge prin viata ??

Se spune ca nu destinatia e importanta, ci drumul parcurs pana acolo. Sa nu cautam vise de implinit, sa traim un vis in fiecare zi. Sa nu stabilim termene, caci poate nu ne putem tine promisiunile facute noua insine. Sa facem posibila desavarsirea noastra ca oameni cu fiecare rasarit de soare ce ne mangaie privirea.

Te poti bucura de prezenta fiecarei persoane din viata ta, atata vreme cat aceasta iti ofera oportunitatea. Am ramas deschisa in fata oricarei provocari a vietii. Nu mi-a suflat nimeni nici o vorbulitza despre traseul meu, dinainte. M-am lasat doar purtata de val. Si, desi am fost ingenunchiata de nenumarate ori, am avut mereu, din nou si din nou, puterea sa ma ridic !!

Insa am un defect major. Sunt prea naiva. Cred ca toti oamenii sunt la fel de cinstiti si fair-play ca mine. Si asta ma trage mult in jos, in perceptia unora. Asta ma dezamageste adesea.

Pe de alta parte, felul meu de a fi, prietenoasa, volubila, deschisa, senzoriala, sensibila atrage foarte multe suflete imprejurul meu, imi creeaza premisele unor prietenii pe viata. Oamenii se simt instinctiv unii pe ceilalti. Si asta nu mai e un mit demult. Mie, cel putin, mi se intampla telepatii dintre cele mai diverse.

Ma aflu intr-o perioada a vietii mele in care inca mai invat. Ca oamenii inteligenti trebuie sa ignore rebuturile, fara vreo urma de dispret. Ci doar cu o buna doza de mila intelegatoare. Caci ei nu pot mai mult de atat !!

Ma aflu intr-o permanenta colaborare cu cei din jurul meu. Incerc sa le inteleg sentimentele, chiar de sunt difuze, incerc sa le provoc trairi intense, incerc sa le arat ca mai exista si oameni altfel, care nu sunt pusi pe japca materiala sau sufleteasca. Care nu doresc nimic din ceea ce nu se poate oferi cu draga inima. Care mai cred inca, in naivitatea lor tembela, in dulceata spirituala. Care pot empatiza fara probleme cu altii.

Eu n-am viata. Altii mi-au luat-o. Si totusi, m-am chinuit sa revin, sa renasc din propria cenusa, chiar dupa ce mi-am dorit sa renunt la lumea asta pentru totdeauna. Am gasit mereu, neobosita, alte si alte motivatii. Acum ma bucur ca pot darui din viata mea, bucata cu bucata, si altora.

Inca si astazi, unora le stau in coasta. Inca si astazi, altii ma doresc. Ma mint ca asa e in viata.

Inca si astazi incerc, prin puterea cuvintelor, uneori fermecator alaturate, sa exprim un cumul de avalanse emotionale vis-à-vis de experientele mele de viata. Care nu au fost putine, caci unei maseuze ii este dat sa cunoasca infinit mai multi oameni. De tot felul. Este decizia ei care ii raman in suflet si in amintire pentru totdeauna. Si ea este mandra de a fi putut scrie atatea file de poveste. Toate adevarate.

7 thoughts on “Framantari

  1. Creeaza dependenta ceea ce scrii tu aici, si totul este mult prea trist. Viata n-ar trebui totusi privita printr-o prisma ceva mai optimista ?

  2. Am cerut

    Am cerut putere
    Si Dumnezeu mi-a oferit dificultăţi pentru a mă face puternic
    Am cerut inţelepciune
    Si Dumnezeu mi-a oferit probleme de rezolvat
    Am cerut prosperitate
    Si Dumnezeu mi-a oferit braţe şi minte să muncesc
    Am cerut curaj
    Si Dumnezeu mi-a oferit primejdii de depăşit
    Am cerut răbdare
    Si Dumnezeu m-a pus in situaţii unde eram forţat să aştept
    Am cerut dragoste
    Si Dumnezeu mi-a oferit oameni tulburaţi pe care să-i ajut
    Am cerut favoruri
    Si Dumnezeu mi-a oferit oportunităţi
    Nu am primit nimic din ceea ce am cerut
    Am primit tot ceea ce-mi era necesar
    Rugăciunile mele au fost ascultate.

    http://stiintasuccesului.blogspot.ro/search/label/Articolul%20saptamanii

    Cei mai multi dintre noi se multumesc sa se planga ca viata este grea si nedreapta.
    Cativa dintre noi, printre care si tu se ridica si cer mai mult de la viata.
    Ai tot respectul meu pt asta.

Aici astept provincia :

