Puzzle cu surprize


– Alo, Buna, am ajuns !!

– Unde sunteti, mai exact ?

– Pai, in parcul asta, in complex !

– Wow ! M-am mutat…cam de o luna ! Nu stiati ? Nu m-ati mai intrebat la telefon si am crezut ca ati citit pe forum si stiti unde trebuie sa veniti !

– Hai, lasa, nu-i bai…Partea amuzanta e ca am venit pana aici fix din zona in care locuiesti acum, as fi ajuns in 5-10 minute la tine. Bun, hai ca ma intorc de unde am plecat. Ajung in 30 de minute, cred, functie de trafic, daca mai ai timp sa ma primesti !

– Desigur, va astept !

Un gând despre „Puzzle cu surprize

Aici astept provincia :

