De vorba cu sufletul meu


„Cand femeile ne iubesc ne iarta orice, chiar si crimele;

cand nu ne iubesc, nu ne iarta nimic, nici chiar virtutile.”

Honore de Balzac

Esti sufletul meu. Si esti trist. Si esti gol. Si totusi vezi speranta. Luminita aceea de la capatul tunelului. Te-ai indragostit ca prostu’. Si eu te inteleg. Dar tu cand o vei face cu mine ?? Cand ma vei scuti oare de suferinta ?

Azi a plecat. Departe, intr-o minunata croaziera, undeva, pierdut zile in sir prin Oceanul Atlantic, pana in Brazilia. Te-a prostit si pe tine ca te-ar fi putut purta pe valurile oceanului, alaturi de el. Si tu l-ai crezut. Ca de obicei. Mereu faci asta. Mereu dai crezare vorbelor goale. Te agati de sperante desarte. Stiu, vrei sa traiesti altfel. Mi-ai spus-o de atatea ori. Si totusi, de ce? De ce iti place sa iubesti pe cine nu merita ?? Cand o sa te potolesti ? Cand nu vei mai varsa lacrimi pentru cei care nu ti le cer?

One thought on “De vorba cu sufletul meu

Aici astept provincia :

