Coincidente…motivationale


Citea blogul meu cam de o luna incoace.  Habar n-avea ca ne cunoscusem in alte circumstante, in alte cercuri, acum cativa ani…

Si-a facut curaj intr-o buna zi si mi-a trimis un mail, insotit de dorinta de a ma cunoaste ca maseuza, precum si de o frumoasa poezie erotica, scrisa candva de Charles Baudelaire ( pe care, cu mare drag, am adaugat-o la sectiunea „Acorduri pentru suflet”). S-a oferit sa-mi faca si o astrograma completa, fiind pasionat de tainele astrologiei  de vreun an incoace.

Am vorbit la telefon apoi. Jovial, simpatic si convingator. Asa sunt cei din zodia lui. Aveam senzatia reciproca ca ne cunoastem de ani…Hmm, ciudat… si totusi senzatia nu inceta sa ma domine. Pe el l-as fi inteles, caci luandu-mi din fir-a-par blogul, reusise sa ma cunoasca catusi de putin si sa se simta de-a dreptul familiarizat cu mine. Dar eu ? Cum sa-mi pot explica ?

Putin peste o jumatate de ora de discutii si vrea sa inchida convorbirea. I se pare ca mai vreau sa spun ceva.

–       Eu cred ca te cunosc ! ii spun….Te numesti L. si vocea-mi pare cunoscuta si varsta se potriveste…si….si….unde stai, in ce zona ?

Imi spune exact ce voiam sa aud.

–       Deci da !! Te cunosc ! Ai avut o relatie cu A. acum ceva vreme….Stii cand am fost si la tine acasa, plecam la concertul ala…

–       Vaiiiii, nu-mi vine sa cred !! Dumnezeule, tu esti ??

–       Chiar eu, in persoana…

–       Doamne, cat ma bucur ! N-as fi crezut…Ce ti-e si cu vorba aia “Nimic nu e intamplator!”…

Ei da, ma mai gandisem la camaraderia ce ne legase putin, totusi, in acele momente, in care el era cuplat cu una dintre prietenele mele. Si, ce sa zic ? Era haios, de gasca si mie personal imi placuse compania unui astfel de prieten…Dar apoi relatia lor s-a diluat pana la rupere si n-am mai iesit impreuna, la vreun party. Ce ti-e si cu viata asta ? Lumea e mare, dar atat de mica !!

Am inrosit vreo 2 ore telefonul. Pe teme motivationale, astrologice si spirituale. Incredibil cat de tare m-am putut relaxa. Incredibil cat de motivata ma simt. Cat de puternica ma vad azi si cat de mult ii pot multumi karmei mele.

Melodia asta….imi place maxim !! Maxim, am zis ! Versurile le-am tradus in romana, pentru cei ce nu pot simti fiorul cuvintelor cantate in engleza.

Simt ca azi mi se potriveste mai mult ca oricand.

De asemenea, ii multumesc lui Neptun, patronul meu. (stim noi cine !)

 

Stiu sa ranesc si stiu sa vindec. Stiu ce sa arat si ce sa ascund. Stiu cand sa vorbesc  si stiu cand sa ating. 

Nimeni niciodata nu a murit, dorindu-si mai mult.

Lumea nu este indeajuns, dar este locul perfect pentru a incepe, dragostea mea.

Si daca suntem suficient de puternici, Impreuna o putem cuceri, dragostea mea.

Oamenii ca noi stiu sa supravietuiasca. Nu ai nici o motivatie, daca nu simti viata.

Stim cand sa sarutam, dar stim si cand sa ucidem. Daca noi nu putem avea totul, Atunci nimeni nu o va face.

Lumea nu este indeajuns, dar este locul perfect pentru a incepe, dragostea mea.

Si daca suntem suficient de puternici, Impreuna o putem cuceri, dragostea mea.

Ma simt in siguranta, Ma simt infricosata, Ma simt gata.. Si totusi nepregatita….

2 gânduri despre „Coincidente…motivationale

Aici astept provincia :

