Cool..cool…Coolio


 

–    L. trebuia sa ma sune de acum o ora si ceva ca a intrat in masaj, spuse Zana noastra, aparent ingrijorata. Ce naiba s-o fi intamplat ? O fi uitat sa sune ? Dar ea nu uita niciodata…

L. plecase la Inter, cu taxiul, la un client nou strain ce sunase pentru o programare. Era noapte deja si nu puteai sa nu-ti faci griji ca ceva rau i s-ar fi putut intampla.

– Ei, lasa, fii linistita. Se descurca ea, o imbarbatara fetele. Nu e incepatoare.

Dupa inca o ora in care nu reusim sa dam de ea la telefon, un apel primit de la sefu’ ne linisteste intrucatva.

–       Hai ca vin cu L. pana la salon !

–       Pai, ce treaba ai tu cu L. ? Se dusese la o programare, la Intercontinental. Si nu reusesc sa dau de ea.

–       Evident ca nu reusesti. De la receptia hotelului, dobitocul ala a chemat Politia. I s-a parut ca fata e tiganca si ca presteaza “afaceri murdare” in hotelul lor.

Dupa alte cateva minute, L. teribil de speriata, imbujorata, dar si inghetata in acelasi timp, isi face aparitia in salon.

–       Ce ai patit ? sarira fetele pe ea. Cum adica, te-a luat Politia ?

–       Pai da, eram la Receptie, dadeam buletinul si scriam tampenia aia de formular si dintr-o data vad ca sunt luata pe sus de 2 politai. M-au dus in duba lor, spunandu-mi ca o sa dau socoteala la sectie, ca sunt prostituata si ca pana nu vine pestele sa-mi plateasca amenda, nu o sa-mi dea drumu’. Si ca o sa-mi faca nu stiu ce dosar…

–       La naiba ! Si ce ai facut ?

–       Pai, iti dai seama ca mi-era frica. Incercam sa-i explic ca sunt maseuza la Salonul Nirvana si ca am o programare aici in hotel. Si sa-l sune pe patron sau la salon sa verifice. M-au lasat sa dau un singur telefon. Si l-am sunat pe sefu’ sa vina dupa mine. A venit, saracul, cat de repede a putut. Dar nu ma simteam deloc confortabil in duba Politiei. Aia, toti, mai ca nu erau cu cagule pe fata, ca in rest….ma simteam ca si cea mai jalnica infractoare…In fine, a venit sefu’, a vorbit cu ei, nu stiu ce le-a spus, ca erau afara, si pe urma m-au lasat sa plec.

–       Mama, nasol. Io nu ma mai duc la hotel, S.

–       Nici io, nici io, zisera fetele in cor.

Sefu’ nu era atat de ingrijorat. Nici abatut. Chiar vesel, dupa intamplare.

–       Lasati, ca va fac la toate legitimatie cu poza. Nu faceti nimic ilegal. Sa va intre bine in cap asta ! O rezolvam noi cumva, sa nu se mai intample astfel de neintelegeri.

12 gânduri despre „Cool..cool…Coolio

  1. era sa ma ia si pe mine o data cu duba..ne jucam cu mingea pe la miezul noptii pe o strada de obicei circulata si o baba chemase politia ca cica faceam galagie 🙂

    1. Da, da, te inteleg perfect. Si eu era sa raman fara carnet. Am trecut pe langa masina politiei si erau cu radarul, noroc ca mergeam cu 50 de km/h, oricum am scapat la mustat. Totusi mi-am trecut puscaria pe lista de facute.

  2. cu scandalurile nu-s iar cand beau caut s-o fac cat sa nu uit de mine 🙂
    te-au luat si pe tine in duba si s-au purtat ne-prieteneste ? 🙂

Aici astept provincia :

