Confesiuni din underground


Ei da, stiu ca am declarat ca nu plagiez, cu toate ca punand ghilimele de rigoare, nu cred ca fac asta. Dar e frustrant de adevarat ce se intampla in spatele sufletului inchis al unei femei de genul meu. Nu stiu cine e tipa asta. Nu stiu unde au fost scrise initial. Printr-o hilaritate absoluta, am ajuns sa citesc aceste randuri si da, subscriu.

Multi nu intelegeti. Multi nu vreti sa o faceti, chiar de este evident. Luati aminte ca subiectul principal al feelingului adus in discutie nu este BANUL castigat, mai usor sau mai greu, ci sufletul golit de dezamagiri, de deziluzii. Multe dintre femeile ce activeaza in domeniul placerilor si-au gasit un refugiu ireal, dar totusi palpabil, fugind de pe taramul iluziilor din realitatea inconjuratoare. Multe au drumuri intortocheate de urmat. Si inca se intreaba: „Care suferinta e mai mare, aceea de a te simti folosit pe gratis sau aceea de a te simti folosit pe bani ?” Pana la urma, si asta e tot o iluzie, dar e alegerea fiecareia.

 

” Din postura in care m-am pus ( curva declarata) am observat ca am dreptul la un singur amant : BANII. Ei nu ma dezamagesc niciodata, imi satisfac nevoile la timp, ma fac fericita ( chiar si pentru o perioada scurta de timp) cu ceea ce mi doresc. E frumos sa mergi prin mall si sa nu-ti refuzi nimic…Un revers al medaliei exista… de fiecare data in mall trec pe langa cafenele pline cu cupluri… observ fericirea lor aparenta… si ma intreb oare cum ar fi pentru mine… imi raspund singura…. cum sa fie… exact cum a fost si in relatia trecuta… frumoasa, tumultoasa la inceput… banala si monotona si s-a terminat intr-o nepasare reciproca …Imi revin cu o portie de inghetata si un tur de magazine… Relatia mea cu banii este mult mai stabila … cel putin pentru moment …..Ca dama de companie am vazut hoteluri din Bucuresti din interior, hoteluri in care nu as fi putut sa intru… pentru ca nu mi-as fi permis… sincer nici acum nu-mi permit… but … been there, done that….Am intalnit oameni pe care nu as fi avut ocazia sa-i intalnesc in alte circumstantze… le=am vazut o parte din slabiciuni ( si ei mi au vazut slabiciunile mele , o parte din ele )…Pana la urma viatza este o alegere iar pentru moment eu mi am facut alegerea… „

7 thoughts on “Confesiuni din underground

  1. diferenta dintre aventurile tale si a celorlalte care ”sunt slugi gratis”este enorma scumpa mea,dar poate ca tu nu realizezi asta sau poate cauti o scuza nepalpabila,pt a te linisti pe tine insati….draga mea,celelalte macar o fac dintr-o simpla dragoste neimplinita,simple sentimente care nu-si gasesc scopul final si cu care toti am avut de a face cel putin o data in viata.pe tine,contra unei sume,te poate avea orice coclit,bosorog sau rom.ti-au cam murit laudatorii de mult,de asta arunci cu noroi in cele mai tinere.stai linistita,tu cand erai la nirvana,de unde ai plecat pe usa din dos,contra unei mici atentii erai mereu dispusa la mai mult,ca de altfel si acum.astfel ti-e greu sa vezi barna din ochisorii tai,de paiul din ochii altora.cat despre pupincuristul de robert,care probabil incearca sa-ti intre in mreje,….poate ca este inca la stadiul,care daca vede un picior dezvelt de fata,da fuga in baie pt o mica masturbare….sau ma rog daca atinge un san,este sigur ca a cucerit everestul….si of….bietul politist,la fel nu mai vazuse o soferita atat de sexi ca tine.sunt convins ca moderatorii tai nu accepta sa publice asa ceva.dar ma rog…..de panarame numai de bine…..

    1. Dragule sau drago…cand vei avea dovezi pt ceea ce sustii, te rog sa mi le prezinti live, sa vad si eu cu cine mananc rahatul la aceeasi masa. Cat despre cocliti, romi si bosorogi…no comment !!
      Rog cititorii sa-i ierte scaparea, caci face parte din categoria „Prost sunt Doamne si ma mai si laud! Uff, stiu sa scriu, ce minune !” Am sa-ti aprob comentariul numai pt a observa si altii ce distinse capabilitati ai.
      Cat despre perioada mea la Nirvana, daca stii intr-adevar ce am facut si ce nu am facut eu acolo, mie mi-e clar un singur lucru. Ma cunosti personal si atunci frustrarea este cu atat mai mare, altfel nu-mi explic de ce vezi tu (ca boul/vaca, parerea mea, ma scuzati) ca eu arunc cu noroi in cele tinere. Dimpotriva, e loc sub soare pt toata lumea, atata vreme cat stie cum sa se faca placut integrat intr-o comunitate sau sa vanda nu stiu ce servicii. Spre deosebire de alti/alte frustrati/ipocrite, eu nu m-am ascuns. N-am motive. Ca unu’ ca tine intepreteaza cai verzi pe pereti, mi se falfaie de-a dreptul. Deja sunt obisnuita cu scandalurile. Sunt hulita, inseamna ca nu exist degeaba si nu sunt atat de nesemnificativa ca restul.
      Cred ca mi-am pierdut suficient timp cu acest raspuns, domnule retardat/domnisoara ofticata.
      O zi frumoasa tuturor.

  2. comentarii mai interesante decat articolul 🙂
    si eu cred ca jaqi o cunoaste personal pe nirvanadream si ca e fata
    eu nu cunosc pe nici-una din cele 2 dar ma intreb daca e de blamat o maseuza erotica care ar accepta sa faca si sex cu unii clienti
    nu cred ca o face cu toti cei care ii propun asta (doar daca nu da peste cineva agresiv sau care i-ar putea face reale probleme si at o face saracuta si gratuit si/sau obligata) si asta e o mare diferenta fata de fetele ce presteaza direct sex

    1. Buricel, fara apelativul „saracutza” te rog, pt ca nu sunt nici „saraca”, nici „slaba de inger sau de caracter”. Cat despre…uneori o maseuza erotica face sex…ma faceti sa rad cu lacrimi…ALTE FEMEI NU FAC SEX ??????????

      Domnisoara frustrata, care a mai lasat si alt coment in acelasi registru pe blogul meu, nu pricepe un lucru foarte important. FIECARE FACE CE VREA CU VIATA LUI.

      PS. jaqi, am senzatia ca ti-ai mutat locul de improscat cu acuzatii nefondate…seamana izbitor de mult cu locul ala….stii tu !!

  3. Spunea un intelept odata ca opusul dragostei nu este ura ci indiferenta.
    Sunt convins ca nu-i iubim pe cei care murdaresc totul in jurul lor, asa ca cel mai bine este sa-i ignoram.

    Revenind la postarea de azi, eu cred ca mai exista si o varianta de mijloc, in care femeia si barbatul isi daruiesc reciproc placere si respect.
    Pentru asta este nevoie de minti mai luminate care din pacate pe melegurile noastre sunt inlocuite de prejudecati.
    Citeam undeva ca ” cel mai simplu mod de a fi curva in Romania este sa nu le saluti zilnic pe babele din fata blocului”.

  4. Exista o scapare in acest rationament. Din postura de curva autodeclarata nu poti percepe toate detaliile din experienta unei fete cuminti, asa cum nici din postura de fata cuminte nu poti percepe realitatea unei curve.(termenul nu e pe placul meu dar slujeste ideii)
    Majoritatea covarsitoare a barbatilor vor avea comportamentul afectat da faptul ca femeie lor este sau a fost curva. Poate nu in prima zi cand totul este frumos, dar atunci cand vor aparea greutatile si vinele si acuzele orice fisura in integritatea partenerului va deveni o crevasa sau un hau. Asa ca daca senzatiile de indragosteala incipienta nu s-au transformat in ceva mai profund si un trecut sau prezent dubios poate fii o mare piedica, atunci va aparea indiferenta. Poate ca banii nu au tradat niciodata pentru ca nici nu a avut ocazia sa cunoasca vreodata un om. Da poate ca oamenii mai tradeaza, dar sincer putin imi pasa, oamenii au viata sunt frumosi si iti dau clipe pe care banii in sine nu ti le pot da. Asa ca da poate unele isi traiesc mirajul si altele isi traiesc realitatea ca un calcul matematic si rece. Dar in final nu matematica te face sa vibrezi. Decat daca esti matematician sau inginer, atunci te poate face =))).

    1. Corect, nici o femeie cuminte nu va intelege o curva, dar diferenta este mare intre cele doua. O curva a fost candva fata cuminte, viceversa nu e valabila. Intr-adevar, realitatea curvei se schimba, insa cred ca daca o fata cuminte a decis la un moment dat sa devina prestatoare de servicii platite, nu cred ca a facut-o numai pt bani. Multe au motivatii emotionale, se simt neimplinite, dezamagite de barbati, relatii, iubiri sterse, batjocura (inclusiv abuz in copilarie).
      Revenind la declaratia ei de mai sus, cred ca atunci cand se refera la relatiile ei trecute ce s-au terminat in nepasare reciproca, acestea sunt mai degraba de dinaintea inceperii prestarilor de servicii. Asa ca dezamagirea ei mi se pare justificata. Ascunderea dupa mirajul banilor, asemenea.

      PS Nu este vorba despre mine in acest articol, asa ca nu va mai obositi sa insultati !!

      PPS. Nu va chinuiti sa scrieti mesaje defaimatoare sau cu tente obscene, va pierdeti timpul inutil, caci nu le mai public !!!

      Daca nu puteti vedea imaginea de ansamblu, nu puteti citi printre randuri, nu va mai ostoitzi sa va varsati la mine in ograda frustrarile de 2 lei. Nu va obliga nimeni sa cititi. Nu va obliga nici macar sa existati pe net, stimabililor !

Aici astept provincia :

