Happy…


…Really happy today …

Sau, ma rog, de cateva zile incoace…

M-a cuprins o beatitudine, sora cu desavarsirea, cu implinirea…

Acu’ cateva seri am vorbit cu mama la telefon. 36 de minute ! Ce minune si telefonul asta ! Convorbire neintrerupta de distanta, de aere de superficialitate, presarata cu lacrimi si gatuire de emotie din partea mea, de voce calda, pasnica, netulburata din partea ei… Am simtit emotia, am regasit ce cautam cu ardoare…intelegere plina de detasare, framantari stinse, iluzii sterse….

A avut rabdare cu mine, desi tot ea imi spunea: ” Hai mami, ca mai vorbim pe Skype mai mult, ca acum costa mult !” I-am replicat: „Da-i naibii de bani ! Nu banii mi-aduc fericirea…Lasa-ma sa-ti spun tot ce am pe suflet, lasa-ma sa scot tot la suprafata. Simt ca nu mai pot, daca nu iti zic. Da, am gresit mult, inclusiv fata de tine. Am nevoie de iertarea si de intelegerea ta !”

Ma iubeste.  Saracutza, imi zicea: „Cu ce sa te ajut, mama ? Uite, nici aici nu umbla cainii cu covrigi in coada…” „Mama, ma descurc bine, cu manutzele astea doua. Nu-mi purta de grija din cauza asta. Tot ce imi doresc este sa te stiu aproape de sufletul meu, sa stiu ca iti pot spune orice, fara sa-mi fie frica ca ma judeci, ca nu ma intelegi.” zapada

Cand convorbirea s-a terminat, nu-mi mai curgeau lacrimi din suflet. Inima-mi radea.

……………………

Priveam la noaptea alba de aseara, un miraj, o frumusete. Ochii cautau printre fulgii de nea, ce cadeau nestingheriti, ingerii pazitori ce-mi zambeau din cer…

Frumoasa noapte a mai fost. Alba. Imaculata. Energizanta. Lumina rece si totusi, atat de calda.

A venit iarna si „cineva” mi-a acoperit inima cu ceva.

 

6 thoughts on “Happy…

  1. Se pare ca a contat mult pentru tine sa te eliberezi de tot ceea ce te apasa, faptul ca ai indepartat perdeua de ceata care exista intre tine si mama ta, ti-a adus multa liniste. Chiar daca nu s-a risipit tot, ma bucur pentru tine ca ai reusit sa faci un lucru minunat pentru sufletul tau, sa iti apropii mama si sa te bucuri de intelegere din partea ei. Sunt sigur ca te iubeste si ca in inima ei insemni enorm, poate tot ce are mai drag, unii oameni pur si simplu nu isi exprima sentimentele. Te gasesc avand aceasta stare de optimism, de incredere, ceea ce este un lucru minunat, iti doresc sa iti simti din toate punctele de vedere sufletul impacat si nici o durere, nici o dezamagire sa nu te mai apese, sa nu existe neamplinire care sa te intristeze.

Aici astept provincia :

