Diamonds for good souls


Azi am stins un conflict latent. Unul in care am fost tarata oarecum fara voia mea. Din cauza vorbelor altora, rautacioase, interesate, who knows ?

Oricum nu mai conteaza. Persoana m-a sunat intrigata de ultimele noutati, realmente enervata si pusa pe cearta, cel putin asa am simtit initial. Am convenit, de comun acord, la sugestia mea, sa lasam deoparte tonul agresiv, aerele de superioritate si vorbele de mahala, care nu ne fac cinste, niciuneia dintre noi.  Am reusit astfel sa discutam ca doi oameni maturi, care au provocat un scandal fara rost din cauza rautatilor altora. Oamenilor le este infinit mai usor si mai la indemana sa faca rau decat sa faca bine. Ei clevetesc, ei judeca, ei isi diseaca semenii, mai ceva ca pe-o broasca in laborator, facand experimente pe mintea si impulsurile umane, urmarind serialul ca pe o telenovela de slaba calitate, dar cu mare rating la prostime.

Cert este ca am stins conflictul si ne-am cerut reciproc scuze. Sunt sigura ca ne-am judecat gresit reciproc. De ce ? Din cauza altora. De sex masculin, pare-se.

Ca vin unii la mine, ma lauda, imi aduc osanale si apoi zboara prin alte locuri  unde ma fac cu ou si cu otet, ca-s urata, ca-s nasoala, ca-s dusa, ca-s in fel si chip….. Hahaha… Ce gluma buna ! Aloo …Bai nenilor, unde va este bunul simt, eleganta si respectul ? De ce va simtiti datori sa improscati cu noroi o experienta precedenta in favoarea alteia ?? Pai, sa va expun parerea mea vis-a-vis de asta: daca considerati ca faceti masaj cu o nasoala sau ca experienta nu a fost pe placul vostru din 1001 motive, spuneti-mi, sa ma corectez, pe unde pot si eu, prin partile esentiale. Insa, fara dubiu, asta va atrage de la sine si posibilitatea mea de a va spune ce ma nemultumeste la fiecare, daca e cazul. Hai sa vedem si parte plina a paharului, ca deh, mi-a zis mie o pasarica, cand era soare afara, ca perfectiunea nu s-a inventat inca. Se mai lucreaza la ea !

Si spunea cineva, cu mult „scaun la cap”, despre ei si despre mine…citez  „Mi se pare aiurea, noi, care mai de care mai paros, burtos, chel, sa dam note. Mignona,  nu e o frumusete, dar nici urata. E ok.” As putea sa ma citez inclusiv pe mine, si anume:diamant

„Oricum, tin sa precizez ca, cine ma viziteaza o face pt calitatea serviciilor mele si nu neaparat pt ca as fi vreo Madonna ingenua si reinventata, nici vreun fotomodel in devenire. Cu scuzele de rigoare pt cei care se simt ofensati, va reamintesc ca nici voi, clientii nostri, nu sunteti Doni Juani, Feti Frumosi din lacrima sau Brazi Pitzi.”

Sa ma catologhez aroganta ? Unii ar zice da, altii ar considera-o „lauda de sine”, altii poate ca m-ar contra cu argumente pertinente. Prefer totusi asa decat lingusitoare/serviabila peste masura.

Chiar ma bucur ca am rezolvat amiabil conflictul. Am realizat ca doi oameni de sex feminin pot fi in aceeasi masura rai, cum sunt si buni. Depinde din ce unghi privesti. Am fost rautacioasa, cu motiv si imi asum asta in fata Marii Adunari Nastionale. Dar recunosc cand gresesc, incerc sa fiu mai buna si mi se pare imbucurator cand cineva vine in intampinarea mea, cu ton calm si dorinta evidenta, sa pot schimba ceva in BINE. Inca ma slefuiesc, precum un diamant in mana unui bijutier iscusit.

Stiu ca citesti. Iti multumesc pentru initiativa !

Un gând despre „Diamonds for good souls

  1. Se pare ca temuta zi de 13, tie ti-a adus multe lucruri bune.
    Ma bucur mult cand intalnesc oameni care-si doresc sa fie mai buni. Este poate cea mai frumoasa parte din umanitatea noastra.

Aici astept provincia :

