Pe bicicleta


 

Nu ! Nu este o poveste despre Coana Mitza Biciclista, care stiti voi…a cazut si….

–       Buna, as dori sa fac si eu o programare !

–       Sigur. Pentru ce ora ati dori ?

–       Pai, uite, eu sunt pe la Parcul Cismigiu acum. Am facut putin (?!?) jogging si as dori sa vin la un masaj, pentru revigorare. Cred ca as putea ajunge in 40 de minute.

–       Din punctul meu de vedere este ok.bicicleta

–       Dar te-as ruga sa-mi dai toate detaliile despre cum ajung acum, caci apoi nu mai am cum sa raspund la telefon.

–       Cum asa? Nu mai aveti baterie la telefon ?

–       Aaaaa, nu ! Doar ca voi veni cu …bicicleta ! Eu fac cam zilnic 100 km cu bicicleta !!

Pfffuai de capu’ meu ! Deja ma imaginam cazuta la datorie, masand picioarele alea musculoase, ce pedaleaza 100 de kilometri pe zi… Totusi, am rezistat eroic !

La plecare, Conul Biciclist mi-a multumit foarte frumos pentru energizare, tonifiere si relaxarea complete, grabindu-se sa nu-l prinda noaptea pe bicicleta…Saracu’, isi lasase voit masina prin Baneasa si trebuia sa o recupereze, dand la pedale, mai inainte de lasarea serii.

Un gând despre „Pe bicicleta

Aici astept provincia :

