Urarea de Craciun…


SMS-uiala dinaintea Craciunului are un scop nobil, curat, inaltator, atunci cand nu e facuta strict din politete, pentru ca trebuie.xmas_0002

” Sarbatori fericite alaturi de cei pe care-i iubesti ! Sanatate, ca-i mai buna decat toate ! Minte multa si simtire cat cuprinde, prieten drag !”

„Sarut-mana mult, mult…si pentru urari si pentru ca te-am cunoscut ca om (suflet)..si ca am ce invata de la tine (a simti).. Eu iti doresc din tot sufletul meu sa intalnesti iubirea profunda, care sa-ti faca sufletul fericit si sa te faca sa te simti implinita, pentru a putea oferi, la randul tau, toata imensa putere de iubire, pe care ti-a daruit-o Dumnezeu. Iti mai doresc sanatate si ceva cerebralitate…da’ nu prea multa, ca nu e buna (uita-te la mine)…asa ca lasa inima si intuitia ta de pestisor sa te conduca.

Iti trimit si un sarut…primeste-l ca de la un strain :)…ca tu cu un prieten, nu-i mai faci masaj…. si eu vreau.”

12 thoughts on “Urarea de Craciun…

    1. Evident ca a fost din suflet. Am si specificat ca este un gest nobil si inaltator, atunci cand nu e facut strict din politete. Cand e doar asa, pentru ca trebuie, nu are asupra „celui urat” efectul pe care l-au avut asupra mea cuvintele amicului meu.

      1. Am văzut că ai specificat, eu îmi dădeam cu părerea și n-am găsit ceva mai potrivit de spus 🙂 Am spus-o cu riscul de a repeta ce zisesei și tu, pt că m-a impresionat ceva mai mult decât alte urări lipsite de substanță și nu voiam să las articolul să treacă fără să zic și eu că așa e :)) (nu cred că are ceva sens din tot ce am zis :)))

      2. Mie de obicei îmi plac cuvintele de dincolo de cuvinte, adică idei vagi, care te lasă să completezi tu spațiile libere… 🙂 Uite care parte mi-a plăcut cel mai mult: „Iti trimit si un sarut…primeste-l ca de la un strain 🙂 …ca tu cu un prieten, nu-i mai faci masaj…. si eu vreau.””

      3. pe mine m-a impresionat asta „pentru ca te-am cunoscut ca om (suflet)..si ca am ce invata de la tine (a simti).. ”
        Cat despre partea cu sarutul, strainul si masajul, stie el mai bine de ce a spus-o. Stie ca ma simt stanjenita sa fac masaj erotic unui prieten bun.

      4. Și asta mi-a plăcut, dar m-a impresionat mai mult partea cealaltă pt că eu credeam că exprimă ceva mai mult decât…prietenie 🙂

      5. Nu, nu e mai mult de-o prietenie. El are pe altcineva, eu nu am interes sexual in ceea ce il priveste. Insa recunosc ca ne pierdem in discutii la telefon cu jumatatile de ora. Pana se inroseste. Insa ii pretuiesc tare mult grija care o are pt mine, experienta de viata si cunostintele (ceea ce pot invata de la el) si mai ales normalitatea lui, in conditiile in care ar putea fi super-mega fitos si super-mega snob.

  1. Auzi acolo! SMS-uiala… Ha, ha, ha, m-ai dat gata! Excelenta gaselnita. Am preluat-o, fara sa mai stau pe ganduri. Multumesc!

    „SMS-uiala dinaintea Craciunului” a avut darul sa ma poarte printre dragi amintiri. Felicitari scrise de mana, cu grija asezate, spre pastrare, intr-o veche cutie de pantofi. Plicuri usor ingalbenite de trecerea anilor. Plicuri mai mici, sau mai mari, purtand adresele „snail mail” ale expeditorilor, alaturi de adresa noastra. Timbre colorate, unele nascute peste mari si tari. Felicitari scrise de mana iradiind caldura si, mai ales, spiritul Craciunului. Caligrafii diverse care reflectau, parca, personalitatea expeditorului.

    Legat de ” SMS-uiala (inca odata, adorabil, multumesc) dinaintea Craciunului” am inima impartita. O practic, la randul meu, dar fara entuziasm si fara sa o cultiv. Celor foarte apropiati, si foarte dragi (da, cumplitele ierarhii) le scriu, in continuare cu drag si obstinatie, felicitari scrise de mana. Visez ca felicitarile scrise de mana nu sunt pe cale de disparitie. Da, sunt un iremediabi iubitor de iluzii. Si de povesti.

    Fara surprindere, ma aflu, din nou, in pragul neinspiratelor comparatii: sms-uri vs. felicitari scrise de mana. Flori de plastic si naturale flori. O relevanta diferenta este faptul ca sms-urile nu pot fi asezate, spre pastrare, in cutii (de pantofi). Au totusi, cel putin, o calitate.  Nu ingalbenesc niciodata.

    Iti doresc un Craciun colorat!

  2. si totusi pare-mi-se ca nu-i frumos sa nu raspunzi la orice mesaj care iti ureaza ceva de bine..nici mie nu prea imi plac textele luate din alte parti si doar copiate pt mine dar unele sunt chiar dragute
    ah, si cel mai mult nu-mi place sa nu mi se raspunda cand eu trimit un gand bun cuiva 🙂

Aici astept provincia :

