Stupizeniile zilei


Din ciclul „De ce n-am colege?” va prezint astazi o discutie cu o fetita, doritoare sa invete. Sa invete orice, numa’ sa iasa banu’. Io recunosc ca-s unica si irepetabila, dar, bai frate,  in ultimele luni mai multe astfel de discutii au fost trase la indigo. De ce oare?

Se pare ca succesul atrage tinerele aspirante precum musca la miere, dar din pacate, drumul spre reusita nu e asa usor cum se vede la minunata varsta de 21 de ani.  Daca fetita inca mai citeste pe aici o rog sa nu se supere prea tare ca am postat discutia, i-am ascuns id-ul, dar nu si mentalitatea.

xxxxxxxxxx: buna  R.

ramy dulce:buna

xxxxxxxxxx:asa te numesti nu?

xxxxxxxxxxx:ti am citit serile trecute blog ul…

xxxxxxxxxxx:imi place mult cum scrii

xxxxxxxxxxx:esti o sursa de inspiratie

ramy dulce:multumesc

xxxxxxxxxx:ai avea timp de o cafea saptamana asta..

xxxxxxxxxx:viitoare ?

xxxxxxxxxx:mentionez ca nu sunt pe invers…

ramy dulce:inteleg ca si tu, tot R…..?pisici

xxxxxxxxxxx:da …

xxxxxxxxxxx:app…citeam ceva si te treceai R…

ramy dulce:din pacate stau foarte prost cu timpul

xxxxxxxxxx:si eram sigura ))puteam sa jur ca te cheama la fel…

xxxxxxxxxxx:stiu…stiu..

ramy dulce:da, asta este numele meu…desi sunt multe nume care incep cu R

xxxxxxxxxx:stiu…dar stiam eu ca te cheama ca pe mine

xxxxxxxxxx:cand ai timp …

xxxxxxxxxx:mi ai fi de mare ajutor…pentru ca ma gandeam si eu la asta….

xxxxxxxxxx:la partea cu masajul…

xxxxxxxxxx:sau cealalta…

xxxxxxxxxx:criza …

xxxxxxxxxx:ochii vad inima cere…

xxxxxxxxxx:si cum tu ai experienta…as putea invata ceva de la tine inainte…

ramy dulce:care cealalata?

ramy dulce:cati ani ai?

xxxxxxxxxx:21

ramy dulce:hmmm, cam mititica

ramy dulce:eu am mai multi

ramy dulce:am si scris de cateva ori

xxxxxxxxxx:stiu

xxxxxxxxxx:sunt matura in gandire…

ramy dulce:si ce iti doresti sa faci?

xxxxxxxxxx:nu s o pitzipoanca proasta

xxxxxxxxxx:revin in 2 min ca sunt la munca…

xxxxxxxxxx:bani

ramy dulce:raspunsul asta nu a fost ok cu perceptia mea

ramy dulce:despre viata si masaj

ramy dulce:nu te supara

xxxxxxxxxx:nu nu…nu ma supar..

xxxxxxxxxx:doar ca imi place asta…

xxxxxxxxxx:si mama a facut asta….terapeutic…

ramy dulce:ziceai ceva de partea cealalata…la ce te refereai?

xxxxxxxxx:te gandesti bine la ce crezi…

xxxxxxxxx:nu spun ca de maine ma apuc…

xxxxxxxxx:doar ca est ft greu…si aqm 2 luni nici prin gand nu mi ar fi trecut una din astea prin minte…

xxxxxxxxx:si de aceea sunt tulburata

xxxxxxxxxx:pentru ca ar fi fost calea usoara sa mi gasesc pe unu cu bani…dar nu vreau asa ceva…

xxxxxxxxxx:vreau independenta…

xxxxxxxxxx:si mi place….viata…sexul…masajul…

ramy dulce:1. masajul nu se invata repede…si in general meseria se furabalerina

xxxxxxxxxx:stiu…

ramy dulce:2. eu nu fac sex pe bani…deci nu ma intereseaza aspectul

xxxxxxxxxx:ti am spus ca mama a facut si stiu cate ceva

xxxxxxxxxx:stiu stiu…

xxxxxxxxxxx:eu doar spusesm ca ma gandisem si la posibilitatea asta…

xxxxxxxxxx:stiu ca sunt total diferite

ramy dulce:3. ca sa faci o cariera din asta tre sa te    dedici…faptul ca vrei bani nu este suficient

xxxxxxxx:stiu asta…

xxxxxxxxxx:imi place…ma regaseam in multe

ramy dulce:imi pare rau, nu mai pot vb acum…o seara buna

8 gânduri despre „Stupizeniile zilei

  1. mie nu-mi pare prostuta sau ne-dornica de imbunatatire a conceptelor si ideilor ei..
    cu mici indrumari din partea ta, cred ca fata respectiva se poate modela destul de bine..si oricum tu ai mai multa experienta decat ea si ii poti da sfaturi bune..
    si cine stie, poate te alegi si cu o prietena :)..sunt clienti destui prin buc, pt amandoua 🙂

  2. Wow, la 21 ani, ar face orice nu pt fericire, aşa cum fac fetele de vârsta ei, ci pentru bani. Inclusiv sex. I se pare degradant să-şi găsească unul cu bani, dar nu şi să se culce cu mai mulţi, tot pe bani. Wow, nu mai am cuvinte…

    1. Am înţeles greşit, unul cu bani era de fapt calea uşoară. Eu aş sfătui-o să se apuce de videochat, cunosc pe cineva care s-a apucat recent de asta, cam din aceleaşi motive ca fata asta şi câştigă 1500 euro pe lună, şi-a împlinit visul cu we la munte, ţoale şi parfumuri scumpe şi lenjerie intimă din cea mai bună. Plus că aici nu trebuie să înveţi o meserie grea, e suficient să ştii cum să te satisfaci

      1. Nu e de blamat, e de plans. sincer.
        Sunt tinere care cred ca numai asa poti face bani in tara asta.
        Imi pare rau ca, uite, s-ar putea intelege ca prin lecturarea blogului, fata asta a inteles ca eu fac orice sa iasa banu’.
        Numai ca ea nu stie cati refuz pentru ca nu sunt in conformitate cu „normele” mele. As putea sa fac infinit mai multi bani, dar cu ce pret ??
        Daca nu esti tare pe picioarele tale si nu ai un echilibru interior, te poti pierde foarte usor, fara sa te mai regasesti.
        Nu zic ca eu sunt vreo sfanta, pana la urma nu discutam cazul in sine al fetei, ci o stare de fapt intalnita din ce in ce mai des.
        Cand am intrebat-o „si ce ai vrea sa faci?” ea s-a gandit la bani, eu as fi raspuns vreau sa invat, sa devin o buna profesionista, caci esti un model pt mine, din ce am citit despre tine.
        Daca ai observat, lumea s-a materializat atat de tare, incat chiar si cand un adolescent da la facultate prima lui optiune e o facultate care-i asigura o meserie cat mai bine platita. Nu se intreaba daca are si chemare/talent pentru asta.
        Nu e un lucru rau sa ne dorim venituri cat mai mari, dar daca numai asta urmarim, eu zic ca ne pierdem esenta de tot.

  3. Nici nu o blamez, simt o milă amestecată cu îngăduință, pentru că sper ca gândirea să-i fie dată de vârsta fragedă. Vârstă la care lucruri mari precum învățatul pentru a deveni bun în ceea ce faci, o meserie pe care s-o iubești și căreia să i te dedici, sunt SF-uri…Face parte din noua generație comercializată la maxim, generație care mi-e teamă că n-o să poată mai mult nici la 40 ani, aici la noi în țară. Nu atâta timp cât media e polulată de Pestrițu, Buruiană, Bahmuțeanu, Clejanii sau Becali…Iar oamenii care pot să înțeleagă sensul acestui blog, pentru că au cu ce, o fac, stai liniștită.
    Uite ce mi-a zis mie o fată care-mi citea blogul: „Iti citesc blogul de mult Timp si doresc in primul rand sa te felicit pentru viata ce ai reusit sa o realizezi.

    Eu sunt umpic diferita de tine, imi doresc mult ca in viitorul apropiat sa imi creez o cariera si sa lucrez la o multinationala cum ai facut si tu. As vrea sa-mi spui ce facultate ai facut, cu ce rezultate si daca ti-a fost greu sa ocupi acel post. ”

    Am rămas pur și simplu perplexă atunci când m-a întrebat ce facultate am urmat, cu cât am terminat și dacă mi-a fost greu să-mi ocup postul. De altfel i-am și spus în mailul de răspuns că se vede că e foarte tânără. Un post nu se ocupă cu media din facultate și nici cu specializarea pe care ai urmat-o, din păcate. Se ocupă cu multă muncă și cu pasiune, dar, din nou, astea sunt lucruri mari pentru unii oameni, imposibil de înțeles atâta timp cât societatea de consum îi învață că trebuie să primească totul acum, cu minim de efort și dacă se poate sub îndrumarea cuiva care a fost deja acolo și le poate servi niște ponturi bune, ca să înjumătățească ei propria muncă…

      1. Mulțumesc! Cuvintele astea, venite de la un om care a trecut prin atâtea în viață, înseamnă enorm. Și tu m-ai făcut pe mine să văd o lume despre care nu știam nimic. Și m-ai ajutat s-o înțeleg! Așa că mulțumesc și eu!

Aici astept provincia :

