Un fel de Revelion


Pai da !

Cu o seara inainte de plecare, am frant fara sa vreau inima cuiva. Care se astepta, cand eu nu ma asteptam, sa primesc un buchet de flori cu o dedicatie speciala, cu love all inclusive. Imi pare atat de rau ca nu ii pot corespunde in sentimente pentru ca e baiat bun, dar, ce sa-i faci, inimii nu ii poti comanda. Am incercat eu odata si a iesit un d-ala cu motz.

Booonnn, ma trezesc dis de dimineata, ca sa am ce astepta in ger pana cand se imbarca lumile…

Cu catel, cu copil, cu lopata de zapada, cu bagaje de tot felul, inclusive cratite si biberoane…

Da, stiu, probabil va gandeati ca am sa fac un concediu romantico-sexual…dar va dezamagesc cumplit de data asta… m-am plictisit de barbati !!

N-am sa va spun pe unde mi-am plimbat de buna voie si nesilita picioarele in aceste zile, in speranta ca veti dibui pozele.cascada-slanic-moldova

Asadar, in jur de 2 p.m., ajungem la destinatie, ne cazam cu tam-tam, luam o masa delicioasa (cum de altfel au fost toate, nota 10++ bucataresei ) si fiecare isi face planul de bataie.

Ne-am reunit acolo prieteni si cunostinte din 3 orase: Bucuresti, Constanta si Braila.

Am vizitat imprejurimile in ajun de Anul Nou, adica pe 31 decembrie. Mai fusesem si acum 3 ani pe acolo, pe acelasi traseu, cazata la aceeasi pensiune, de unde imi dau seama ca incep sa devin putin conservatoare.

Stiu ca o sa sune relativ penibil pentru unii, dar asta a fost un Revelion in rate !!! Si asta din cauza ca multi dintre cei ce am petrecut acolo cel mai probabil daca s-ar fi hotarat in ultimul moment, sigur n-ar mai fi gasit suficiente resurse. Asa incat a fost programat de prin vara si platit in vreo 3 rate egale. Nu, n-am fost cu bogatasi dupa mine, cum mi s-a mai spus uneori, ca prefer asemenea companii.

slaniciarnaPrietena mea, da, aia cu care vorbesc cu orele la telefon de zici ca nu ne-am mai auzit de 108 ani, a venit cu ideea. A fost chiar un cadou pentru parintii ei, care s-au cunoscut acolo, acum vreo 29 de ani…Minunat !

Sa revin, ca iar am luat-o pe campii….

Inainte de Revelionul propriu zis, programat sa inceapa la orele 22 trecute fix, cum spuneam am facut o lunga plimbare pe faleza inghetata bocna, pe la cascada, izvoare, pastravarie. Inhaimurati de mai mare dragu’, totusi putin mai lipsea sa nu ne transformam in stane de gheata. Drept urmare, am facut popas la ceva restaurant rustic si am servit un pastrav demential pregatit si mancat de subsemnata cu mamaliguta si mult usturoi. Avand in vedere ca nu ma pupam cu nimeni, mi-am facut de cap !!

Seara dinaintea Revelionului a debutat cu multe pregateli…ca tre’ sa ne pregatim in fel si chip sa nu ne prinda anul nou nespalati, nearanjati, nedormiti, necoafati, neasezonati.

Noroc ca, intr-un final, dupa ce ne-am enervat crunt, primarul comunei ORASULUI s-a indurat si a mai lasat apa si in aval, pentru restul populatiei crestine, ce nu dorea sa intre nespalata in Noul An !! Daca n-ati inteles fraza anterioara, o sa fac un post special despre diferenta intre a fi primar si a fi un cetatean de rand. Dar mi-e ca intru in politica dupa aia !DSCF2002

Mancarea a fost pregatita cu mare staif. Desi tot am mancat zile la rand diverse bunatati, tre’ sa recunosc ca masa de Revelion mi-a incantat nu numai ochii, dar mai ales papilele gustative. Si logic ca superstitia cu bogatia sau, ma rog, dupa unii „sa aluneci in noul an ca pestele prin apa” a fost respectata cu sfintenie c-o portie de somon de la mama lui. Acum deja sufar ca tre’ sa intru la cura, dar va zic ca a meritat !

Cu muzica si acompaniamentul am stat mai prost, dar ora 12, desigur, te prinde afara, privind artificiile, mai mult sau mai putin spectaculoase (noi am avut unele sparcaite rau de tot, de radeau si cainii) si pupaturile de rigoare, care cu cine apuca. Anul asta, am tinut neaparat sa desfac singura o sampanie (fara ajutorul vreunui mascul), de unde deduc ca-mi voi conduce viata in 2013 fara sprijinul deosebit al vreunuia. Depends.

De aici incolo, lucrurile s-au banalizat oarecum, prin urmare nu vad rostul povestirii lor. Tre’ sa recunosc ca drumul de intoarcere a fost putin chinuitor, intrucat n-am fost cu “jucaria” mea si am stat in spate, cu un fundal acustic plangacios (pe finu’ ala micu’ il dor dintii), calare pe lopata de zapada, care totusi n-a folosit la nimic. Ca n-a nins deloc, basca soare in toata regula. Gradele erau cam cu minus, dar mai conteaza ??

Mai am cateva zile de vacanta. Musai sa-mi revin din balamucul produs pe la munte. Atat culinar, cat mai ales peisagistic.DSCF1970

LA MULTI ANI !!

PS. n-am primit inca poze de la prietenii de au super-mega pixeli si chef sa pozeze din 5 in 5 minute. Eu nu sufar de sportul asta. Daca se intampla, postez cateva.

13 gânduri despre „Un fel de Revelion

  1. In sfarsit, ai intrat si tu in normalitate. Nu cred ca ai rezista prea mult timp in acest stil de viata. Totusi, o vizita de control merita din cand in cand.
    Sper ca in noul an sa arzi clipele ca si pana acum, sa simti viata cu bune si cu rele si sa-ti gasesti mai multi prieteni sinceri.
    La multi ani frumosi!

    1. Care stil de viata ? Care normalitate ? Normalitatea este diferita de la om la om si nu m-am simtit extraordinar in balamucul ala. Sincer, nici nu-mi place asa mult sa plec pe drumuri, mai ales cu masinile pline ochi. Noroc ca nu aveam portbagaj si deasupra, ca si acolo s-ar fi depozitat ceva 🙂
      Se pare ca mi-am pierdut dexteritatea de acum cativa ani de zile, cand imi placea numai pe drumuri 🙂

      1. Te înţeleg :))
        Noi am refuzat orice invitaţie şi am stat amândoi acasă, am mâncat bomboane de pom, pateuri cu brânză şi ne-am uitat la Neveste disperate. Decât un revelion plictisitor cu oamenii cu care socializăm de nevoie, mai bine acasă, în pijama. Dar cu tine mi-ar plăcea un revelion, să ştii. Cred că am găsi o cale să-l facem memorabil 🙂
        La mulţi ani!

    1. …..si gheisele mananca sarmale cu afumatura?!?
      Acum ca glamoru’ s-a risipit, te lasi si tu gasita, sau astepti sa treaca si usturoiu?

      1. Nu am fost acolo de sarbatori dar locuiesc cam la 40 km de Slanic si merg des in timpul verii cu bicicleta pe acel traseu. E o statiune cam pustie (sau asa pare) si m-am bucurat sa vad ca ai fost acolo. Te imbratisez, refacere placuta!

Aici astept provincia :

