Dor de dor


…Mi-e dor…atat de dor sa ma-ndragostesc…

Oare fluturii din stomacul meu au plecat de tot prin tarile calde si nu mai au de gand sa revina vreodata ?? Oare n-as vrea si eu sa te strang in brate si sa nu-ti mai dau drumul ? Sa simt ca mi-e bine cu tine, ca ma intelegi si ma iubesti asa cum sunt, neschimband nici macar un fir de par din coafura alandala after we make love ? Sa ma iubesti asa, dezlantuita, miraculoasa, pansament pentru inima si perversa si romantica si tembela si erotica si naiva si dornica si rupta de lume, cum sunt ??

Vezi tu, copila, esti semnificativa in viata ta. Multi te plac, multi te ating, multi te doresc…multi alearga dupa atingerile tale, dupa erotismul ce-l emani prin fiece por…dar ..hmmm…cati ar fi in stare sa-ti stea alaturi mai mult de-o perioada finita de timp ? Cati inteleg minunea care esti ?

Stiu, am tot zis-o. E simplu sa vrei, e dificil sa gasesti, dar cel mai al dracului e sa te inversunezi in a cauta. Cu lumanarea. Sau acul in carul cu fan.

In ultimul an a venit atat de des reconfirmarea, aprecierea mea ca om, ca femeie, ca maseuza. Dumnezeule, nici n-as fi visat sa ajung aici. Ma simt de parca traiesc visul american. Da, cumva acela al tuturor posibilitatilor.

Si fumez. Si ma-nvaluie fumul. Al uitarii de sine. Al nostalgiei vremurilor demult apuse. Si nedorite sa se-ntoarca. Si sper. Si visez. Ca va exista o mare de iubire si pentru mine. Pentru toata iubirea pe care cu draga inima si cu suflet curat am oferit-o de atatea ori. Poate nici macar nu mi-a fost ceruta. Si totusi eu am oferit-o. Am dat mereu tot ce e mai bun din sufletul meu.

Sunt zilele astea unele dintre acele zile in care incep sa constientizez pe propria-mi piele sintagama „Dupa plata, si rasplata.” Si e bine. Ma simt iubita de oameni. Chiar de-i vad doar o data si atat. Ma simt respectata de barbati. De multi dintre aceia care gandesc, spun si actioneaza conform principiului „Daca unei femei ii arati respect, nu are cum sa te trateze in alt fel.”

Vezi tu, copila, esti atat de importanta in viata ta. Vezi, esti iubita. Adorata. Invidiata. Si tu ai sufletul plin. Plin de iubire pentru toti cei ce vor sa vina. Exceptand portia imensa pentru The One care e pusa de-o parte. Aia e cantarita, a trecut CTC-ul, e sigilata si nu va umbla nimeni la ea pana cand EL nu va nimeri codul cifrului tau secret.

Pana atunci, simte-te bine, copila.

Sunt in NIRVANA. Starea de bine absolut.

21 thoughts on “Dor de dor

  1. Continua sa iti doresti acei fluturi in stomac, si nu renunta la dorintele tale indiferent de situatie si ai sa vezi ca intr-un final totul va fi asa cum iti doresti!! Never lose faith!

    1. Au fost momente in care am pierdut-o, dar acum …acum, Nirvana e o stare de spirit dementiala, care-ti ofera nu numai acea stare de bine si multumire sufleteasca, dar mai ales incredere si respect de sine.
      Oricum, cand vor reveni fluturii, voi stii din prima secunda. 🙂

  2. Iau nu merge „like-ul”, dar nu-i bai ca oricum vroiam sa scriu un gand . „dar cel mai al dracului e sa stai sa cauti. Cu lumanarea. Sau acul in carul cu fan.” . Exista si mai rau, parol : sa stai si sa astepti sa se intample. Sa pice din cer. Asta da calvar !

  3. Pingback: Pacat « Abisuri
  4. Sunt sigur ca vei simti acei fluturasi in stomac, dand atat de tare din aripi incat starea de fericire si implinire va fi greu de suportat. Dar oare vei avea puterea sa-i pastrezi, sa lasi de la tine multe pentru a avea acei fluturi minunati care provoaca acea stare dementiala? Esti constienta ca totul in viata are un pret….chiar si niste fluturi nevinovati care provoaca atat de mult bine? 🙂

  5. Esti iubita de oameni, pentru ca ai daruit stropi din sufletul tau, in tot ce ai facut.
    Ai daruit iubire, pentru ca DOAR asa ai stiut tu sa faci ceea ce faci in fiecare zi.
    Ai stiut sa faci asta, pentru ca ai fost inzestrata cu bunatate, blandete si inspiratie.

    Nu cauta fluturii, asteapta-i cu calm si rabdare.

  6. Eşti o femeie aşa de specială că mi-e greu să cred că nu vei găsi un bărbat la fel, care să-ţi ofere acei fluturi. Dar promite, te rog, că nu vei mânca naftalină, de frică, atunci când îi vei simţi 😛

  7. hmm…Richard Marx…melodia pe care m-am indragostit prima data cu multi,multi ani ij urma, buna alegere .Sti ca te plac asa cum esti si te iubesc pentru ceea ce esti…nu ne-am intalnit…dar ne vom intalni.Cu drag ovii.

    1. De mine oricum sunt indragostita iremediabil ! Nu de formele mele fizice, cat mai ales de omul care sunt in spatele formelor.
      De aia sunt si fericita, impacata cu sine si mai detin si pacea sufletului meu.

      1. Probabil ca acesta este secretul fericirii. Impacarea cu sine, acceptarea vietii cu bune si cu rele si dorinta de a darui celor din jur cat mai multe clipe frumoase.
        „Fericirea este armonia dintre ceea ce gândeşti, ceea ce spui şi ceea ce faci.” -Mahatma Ganghi.

        Ma bucur ca s-a nascut atata fericire in tine, fiindca viata te-a incercat din greu. Insa, poate asa de naste pretuirea pentru un zambet sau o imbratisare.

Aici astept provincia :

