O multumire…


…care m-a marcat si m-a surprins in mod placut. De la un om pe care inca nu-l cunosc personal. Dar care mi-a mers la suflet.

„Ca orice OM,am si eu defecte,am si calitati,am familie….chiar daca are doar doi membri,am bunul simț…cu care ma mandresc..am umor de dau pe multumireafara,dar vreau sa vorbim putin de defectele mele…de fapt…as vrea sa vorbesc doar EU.
Sunt posesiv cateodata,sunt prea modest fața de cum ar trebui sa fiu,nu prea știu sa pierd,cateodata cred ca ma  iubesc prea mult pe mine si prea putin,persoana de langa mine,si mai am un defect..NU IMI PLACE SA FIU REFUZAT.
Ehhh R…. draga de azi inainte  as vrea sa vorbesc numai la trecut despre cel din urma defect.Astazi cred ca am primit in DAR de la tine(fara sa fiu deloc ironic si fara sa ma folosesc de ghilimele)cel mai frumos refuz,am primit o lectie.Azi am invațat cum sa accept un refuz.Am primit  acest refuz cu zambetul pe buze.
Deci pana la urma cred ca ziua de azi,respectiv 13 mi-a purtat noroc.”

 

One thought on “O multumire…

Aici astept provincia :

