Succes, Nirvana !


NirvanaMassageGirls1Nimic nu ma bucura mai mult decat sa revad oameni, fosti clienti, de-ai mei sau nu, de la Nirvana.
Doamne, cat am iubit locul ala !!
Doamne, cat de incantata eram, in nebunia mea, in necunoscutul meu, in micile mele placeri, de nimeni stiute…Sau poate doar de prea putini !
In ultimele trei luni am revazut piele pe piele 2 astfel de vechi prieteni. Un strain, ce-mi fusese si mie client, un altul, la fel de slab, fusese des la turcoaica noastra de pe atunci.
Nirvana din Cotroceni era un nume de referinta in vremea aceea. Toti faceau recomandari si prietenilor, veneau in grupuri de afaceri chiar.
Nirvana din Cotroceni exista si astazi, dupa cum multi cunoasteti. Din pacate, timpurile trecute nu se mai intorc inapoi, sunt demult apuse. Atmosfera s-a schimbat odata cu patronii, odata cu fetele asa-zise maseuze, implantate cu silicoane, botox si alte cele. Nu rezist sa nu ma intreb: totusi, atitudinea pe unde au pierdut-o ??
Am citit de curand ca fostul patron a revenit in forta. Mi-as dori sincer sa refaca Nirvana cum a fost odinioara. Mi-as dori sa revad Nirvana in plina glorie, precum a revazut babutza din “Titanic” vasul scufundat dupa 80 si ceva de ani si vizualiza cu ochii mintii toate intamplarile de parca ar fi fost ieri.
Ii doresc din suflet mult succes vechiului si noului patron.

3 thoughts on “Succes, Nirvana !

Aici astept provincia :

