Matrimoniale


Eiii, si uite asa ii vin idei omului care se plictiseste, stand degeaba…
Acu’ mai bine de un an, cam prin preajma Zilei Nationale, decid eu ca as vrea sa am parte de mai multa actiune, ceva aventura si poate si o noua relatie ??
Cum anunturile matrimoniale erau la mare cautare, mai mult din dorintza de caterinca, Necuratul imi forteaza mana si arunc zarurile in gol…in virtual…
Nu aveam nici pe departe idee despre ce ar putea insemna aceasta “aruncare”…zeci, ca sa nu zic sute, de add-uri pe mess, id-uri care mai de care mai nastrusnice si mai provocatoare, sa dea bine la publicul feminin, doritor de senzatii tari. Nu facusem prostia de a-mi da numarul de telefon, fara dubiu l-as fi schimbat urgent.
Si s-a dat start la vanatoare !
Partea incitanta a povestii este ca pusesem anuntul cum ca-mi caut partener cu care sa petrec Sarbatorile. Ceva de genul. N-are importanta cum suna, cert este ca, probabil, atunci a fost apogeul descoperirii mele intr-ale prostiei ce misuna prin toate coltisoarele netului.

Initial, am crezut ca va fi o chestie funny si poate ca din multitudinea de curiosi, mai gasesti si barbati cu care sa porti cat de cat o discutie civilizata si de bun simt, insa curand am realizat ca e al naibii de obositor sa ai de-a face cu tot felul de cretinoizi pustani sau nu, deghizati in masculi feroce. Care vor si ei, unul mai abil in prostie si jargoane ca altul, sa agate o “domnisoara draguta si stilata” pentru niscaiva sex for free. Ca pana sa petrecem Sarbatorile impreuna, ar trebui sa trecem de proba practica, eliminatorie.
Oameni ciudati. Barbati care cred ca daca ti-o arata cat e de mare, te dau pe spate instant (apropos de asta, mi-e efectiv sila, da, ati citit bine ! de aceia care isi lauda dimensiunile instrumentului de lucru. Bai baieti, aveti idee ca eu am idee despre toate modelele, formele, lungimile si grosimile care exista, si in stare moarta si in stare vie??).
Oameni de o dobitocenie crasa. Care se dau doctori docenti si nu au un minim bagaj despre gramatica limbii romane, in care se presupune ca au studiat.
Fanfaroni ce traiesc cu senzatia ca, daca-ti invart cheile BMW-ului sau ochelarii de marca prin fata ochilor, te-au dat gata. Le vei fi vesnic recunoscatoare ca s-au lasat intalniti.
“Taranii de Mall” sunt o alta categorie. Aia au si ce n-au.
Cum spuneam, dupa un calvar de doua zile in care ei, asiduu, incercau sa ma cucereasca, care mai de care cu o metoda inovatoare, insistenta, dar goala de continut, am clacat. Am bagat tot ce am prins pe black list.
Dupa aceasta experienta, in urma careia am facut o excursie pret de vreo 130 km, doar ca sa particip la o petrecere ad-hoc, si-am dat peste un pustiulica nitel drogat (si pe care o voi povesti poate cu alta ocazie), am incercat sa ma tin departe de tot ceea ce inseamna “labareala inutila pe net”. Adica simt “labareala inutila” fix in 20 de secunde ( hai bine, un minut, cu indulgenta) de la startul conversatiei. Dintr-un simplu “Buna, de unde esti ?” ”Pai de pe Marte, tu esti de pe Venus, nu ?”🙂 Sau “Buna, ce faci ?” “Fac de toate!”🙂
Adica, prieteni, dispun de o lista de ignore atat de sufoasa, caci am senzatia ca mi-a iesit de mult prin cealalta parte a laptopului si are o trena de cel putin 70 de metri.

14 thoughts on “Matrimoniale

  1. 🙂 Tot timpul am considerat ca e de la greu la imposibil sa gasesti pe net o persoana care sa merite agatata (Si spun asta in conditiile in care pe persoana de langa mine tot acolo am cunoscut-o, dar era alta vreme, eram copii). Cred ca unul din motivele pentru care mi-am facut blog a fost sa cunosc persoane noi dintr-un mediu larg dar oarecum pe aceeasi linie de plutire…chiar si asa am dat de o gama larga de id-uri care n-aveau nimic interesant de spus si care se faceau ca „am uitat pe cine am in lista..facem cunostinta din nou?”

    1. se potriveste bine formularea „Labareala inutila pe net”…la astia de uita din 2 in 2 zile…pai, daca ai uitat cu si despre ce am mai stat de vorba, inseamna ca n-a meritat atentia. Punct.

  2. cred ca si pe net cunosti acelasi fel de oameni ca si in realitate. Este acelasi procent de nepotrivire. Totusi pe site-urile de matrimoniale se cam aduna aia care nu reusesc pe siturile de socializare, genul pentru care chiar si o conversatie facila reprezinta ceva intangibil.

    1. In realitate cunosti oameni oarecum din arii mai potrivite in functie de cercurile pe care le frecventezi, procentul poate fi mult mai mare de potrivire decat pe un site cu oameni foarte random(unde oarecum multi sunt acolo pentru ca nu au probabil prea mult succes in ariile pe care le frecventeaza, dar asta nu inseamna ca vor avea succes in alte parti).

      1. Prieteni, lumea virtuala e atat de mare incat in spatele calculatorului se ascund mii si mii de oameni, femei si barbati deopotriva, prea complexati ca sa faca fata live-ului…si atunci, isi construiesc o minunata masca virtuala cu care cred ca razbesc. In fata calculatorului sunt ce ar vrea sa fie si nu ceea ce sunt de fapt !! .Din pacate, tipologiile imi sunt prea cunoscute….si tzepele s-au diminuat simtitor…ca sa nu zic drastic.

        Hai sa fim totusi reali si in fata latopului. Cineva isi va da interesul poate sa ne cunoasca si discrepanta intre celor doua personaje care ar fi trebuit sa fie unul singur ne va fi cel mai mare dusman.

  3. Parerile expuse sunt doar o fata a problemei. La fel de bine internetul este posibilitatea de a cunoaste oameni cu adevarat minunati si pe care nu i-ai putea gasi in viata reala. Cel putin pentru mine este un instrument foarte util.

    1. Andrei, eu ma refer in acest post la altceva. Desigur ca prin intermediul internetului gasesti si oameni minunati, dar in cazul unui anunt de genul ala…tre’ sa spun ca am fost dezamagita. Fie ca oamenii vor sa para ceea ce nu sunt (cea mai grasa categorie), fie suntem incompatibili de la primele cuvinte, fie daca, femeie fiind, nu raspunzi la avansuri evidente, esti injurata sau ti se arunca o remarca cel putin obscena…
      Si, pot spune cu siguranta ca am gresit, gandind ca oameni de buna calitate ar putea accesa astfel de anunturi. Dar, uite asa inveti, te arzi si apoi sufli in toate iaurturile posibile

  4. Salut.
    Am vorbit si eu cu tine pe atunci, deci sunt un mitocan.😛
    Aveai o adresa de e-mail, care incepea cu ramona, continea si un underline si se termina cu anul nasterii tale. Si o poza cu masina ta plus ochelari de soare. Vezi ca amintesc?🙂

    1. Da ? Hmmm, nu contest …dar ma intreb…de ce nu a fost mai mult decat niste vorbe ?
      Desigur, sunt eu prea nebuno-drastica !
      In plus acum ai aflat, spre uimirea ta, ca nu sunt decat o amarata de maseuza (sau ti-am spus si atunci ??). Bai nene, curvele astea de ce sunt in stare ele…:)
      PS. Te simti mitocan ?

  5. Pai si Facebooku’ e pentru f multi un fel de site de matrimoniale. O amica primeste zilnic tot felul de mesaje dubioase de la persoane pe care nu le-a vazut in viata ei.

Aici astept provincia :

