Cadou de despartire


Arabul prinsese drag de mine. Era omniprezent.
Insa mie nu-mi aducea prea mari satisfactii, in afara de cele financiare. Stiam ca luase toate fetele la rand. Deci, nu eram eu vreo speciala, ci doar vremelnica in nemernicia ce-i ridica nivelul de…adrenalina.
Ma si plictisesem la un moment dat, dar nu aveai voie sa refuzi clientii.
Eram indragostita de-un necunoscut de la mare departare. Imi pusesem in cap s-o termin cu masajul si sa ma marit, sa ma pun la casa mea, cum se cuvine. Gandeam in vremea aceea ca deja sunt batrana pentru masaj si ca…toate trebuie sa aiba un final. In speta, lucrurile se cam stricasera, eram dornica de-o schimbare, sa-mi fac inima din nou sa tresalte.
Cam cu vreo doua saptamani inainte, ii comunicasem ca o sa plec departe. Ma marit si gata !
– Si pot ajut cu ceva ? intreaba el, intr-o romaneasca stricata, un pic nelinistit de vestea nu tocmai grozava..
– Pai, n-am nevoie de nimic…decat de vreo 200 de eur pentru drum…Da’ sper sa-i fac pana plec…
N-as fi crezut ca a bagat la cap ce-i spusesem…De fapt, eu aruncasem o vorba asa intr-o doara…Nu ma gandeam sa aiba o finalitate anume…
Cu cateva zile inainte sa-mi strang catrafusele si sa ma car spre alte orizonturi, arabul a revenit si, logic, ca m-a ales sa-i fac masaj in Camera Albastra, a Apei.
La finalul masajului, il vad ca pune pe saltea niste bancnote.
– Ce e cu banii astia ? intreb surprinsa…Doar ai platit masajul deja…
– Bani pentru tine. Cadou la despartire. Tu spus la mine avut nevoie 200 eur. Ia bani si nu gandit atata !
– Pai, nu pot accepta. Eu am spus ca am nevoie, dar nu de la tine neaparat.
– Io suparat daca tu nu acceptat…Tu oferit la mine moment frumos si io rasplatit fata frumoasa.
Ramasesem tampita, in timp ce el era la dus. Ma gandeam ce sa fac. Daca as fi defilat cu banii prin fata fetelor, s-ar fi gandit ca am prestat mai mult de-un masaj erotic. In vremea aia era cu totul exclus, mai mult erai concediata daca se gaseau prezervative sau existau dovezi clare in contra ta. Mai apoi, mi-am zis: WTF ? norocul meu..si asa am nevoie de bani…si oricum plec, deci, mai conteaza ce crede restul ??
Si da, a fost cum ma asteptam. Fetele au facut ochii mari, grimase de nemultumire unele, altele apostrofandu-ma sincer cu un „Bravo, fata! Esti tare”…
Erau alte vremuri. Banii se faceau mult mai usor. Banii se aruncau mult mai usor pe distractii de-o ora, doua…
Nu fusesem singura care primisem un asemenea cadou consistent. Cu alta ocazie, o tipa frumusica foc primise o spaga de 500 lei. Clientul, probabil ametit in urma masajului, ii incurcase pe domnii tipariti pe hartiile de plastic colorate, caci abia aparuse hartia de 500. Ulterior, i-o fi fost rusine sa-i ceara inapoi. Sau poate nici nu si-a dat seama. Sau poate asta a dorit !
Oricum, n-am catadicsit sa ne dam cu presupusul despre ce, daca, cat, cum si in ce pozitii a prestat. Ne cunosteam prea bine, eram un adevarat colectiv si invidiile erau la inceput de drum.
Aveam sa realizez mai tarziu…ca Nirvana….fusese un vis mult prea frumos, dar despre care nu se poate vorbi decat la trecut. Caci ulterior plecarii mele, piata masajului, piata placerilor in general a cunoscut modificari de substanta nu tocmai benefice. Deh, oamenii se schimba, dorintele raman, frustrarile se inmultesc.

P.S. Arabul e tipul din aceasta postare, care fusese prins in invalmaseala iscata de  Focul din Camera Focului

Aici astept provincia :

