Iluzii


Vine o vreme când vrei efectiv să-ți iei lumea în cap. Să nu te mai gândești la repercusiuni, să rupi toate barierele în timp și spațiu, în sentimente și creieri.
Să vinzi iluzii.
Să crezi că dulcea amăgire a celor ce te mângâie și te doresc pentru o oră-două – și nu te pot avea pentru mai mult timp – e cea mai bună recompensă pentrua contrabalansa ceea ce alții au distrus în tine: suflet, dor, bunătate, afecțiune, spirit.
De aia m-am (re)făcut maseuza. Să mă răzbun. Cumva.
Deși uneori, la rându-mi, mă pierd în iluzii, măcar am învățat din precedentele experiențe să-mi revin suficient de repede, cât să nu mă afecteze prea mult.

Am umblat pe drumuri zilele astea.
Zăpada era la locul ei, pe unde dorise Domnul să o planteze. Iși făcea treaba cu brio și vântul. Prin parbrizul mașinii, ochii căutau necontenit ceva, un miraj, o desfătare, un răspuns la întrebări chinuite, recurente și mintea-mi era nemulțumită.
Melodia ce se derula în boxe mă rupea, ca și-n alte dăți, de realitate.
Nu ! Nu-i bine ce fac. Am zis că sunt maseuza și așa vreau să rămână. Nu vreau îndrăgosteli cu fiece client mai răsărit. Nu vreau treceri de bariere, de parcă ne-am aventurat ca nebunii pe calea ferată în timp ce șuieratul din depărtare al trenului se auzea din ce în ce mai intens. La un moment dat, trenul ăla te va calca, dacă tu tot insiști sa forțezi norocul, deși ști bine că barierele sunt puse acolo cu un scop mai mult decât precis. De necontestat.

Vreau doar să vă vând iluzii. Frumos ambalate, împachetate artistic, cu funde roșii și zâmbete la deschidere, cu mult talent actoricesc.
Există deja o persoana specială în inima mea, ce și-a câștigat locul acolo. N-am să folosesc propoziții circumstanțiale de timp, loc și mod, relatându-vă unde, când și cum s-a petrecut. Nu acum.

Pentru restul, vând iluzii. La asta mă pricep cel mai bine.

PS. „Abonamentele” se fac cu ceva vreme înainte.

18 gânduri despre „Iluzii

  1. fix asa. am chef de ceva pt. care platesc. platesc atat cat se cere si vreau si ultima bucatica din individa pe banii aia, in intervalul ala de timp

    ea nu exista, e doar ceva care trebuie sa creeze placere. suna groaznic de cinic dar chiar asa e. e doar un serviciu gasibil de cand lumea care costa. cineva ofera, altcineva incaseaza, trasnferul de senzatii se face in intervalul orar solicitat.

    nu vrei sa afli nimic despre pesoana care te maseaza,/suge/fute decat in masura in care vrei sa te animezi sau, dimpotriva, angoasezi. cine vrea asta, perfect de-acord

    e bine ca exista individe care ofera astfel de servicii. e f. bine si nu inteleg de ce sunt atatia care le infiereaza. nu sunt de infierat, nu sunt de admirat. NU SUNT. decat in cazul in care te decizi, brusc, sa sufli viata peste ele

    1. Cine n-are viata, sa-si cumpere. Cine n-are suflet, sa imprumute de la altul.
      Ce sa inteleg, Seth, din comentul tau ? Ca tre’ sa urmez ce am scris mai sus ?? Exista femei normale, cuminti, peste care tre’ sa sufli mai multa viata decat peste una ca mine. Genul de blazate, paranoice, necutezatoare. Eu mi-am recunoscut aviditatile si nu tin musai (da’ deloc) sa intru in randul lumii de vreme ce asa ma simt eu bine.
      Sincer, eu cred ca n-ai percutat esenta postarii mele, dar accept orice pareri de bun simt.

    2. „e bine ca exista individe care ofera astfel de servicii. e f. bine si nu inteleg de ce sunt atatia care le infiereaza. nu sunt de infierat, nu sunt de admirat. NU SUNT. decat in cazul in care te decizi, brusc, sa sufli viata peste ele”

      individe…
      servicii…
      nu sunt.
      sa sufli…

      TU esti? sau doar ti se pare? Ai facut pasul in secolul 20? Noi am ajuns deja in douasunu’.

  2. trebuie sa intelegi ca te vei consuma si usca ca fanul cu fiecare nou client care-ti trece prin mana si alte chestii din corp. nu e nimic de facut in privinta asta, e asumata si e implacabila ca Fiscul si Moartea

    oricat ai incerca sa te detasaezi, cativa microni de suflet se vor transfera energetic de la tine la client pana devin procente insemnate. nu cred ca poate fi controlat transferul, se intampla si gata

    ca sa nu para ca vorbesc ‘ampulea, am frecventat destule masaje unde se faceau doar masaje, si unde se facea si altceva. mai mult unde se facea si altceva, ca n-am niciun chef sa mi se faca laba de catre altcineva si ca, oricum, o fac prost si e aiurea sa termin asa ca la un Emanuelle adolescentin

    din nefericire , am auzit tot felul de povesti tampite, de drame, de iubiri iluzorii, ele crezand ca-s impartasite si de drogangeala si alcoolism pana m-am decis sa le rog sa nu-mi mai spuna nimic. dau banul ca sa ma incarc eu pozitiv nu sa ma incarci tu negativ!

    dar nu asta era ideea. aparent, e un pattern in carecurtezanele ajung, in mod iremediabil, sa se indragosteasca si sa sufere. iar, si iar, si iar. pt. ca nu merge sa spui ca-i ca un oricare alt serviciu. nu e ca si cum ai fi casiera la supermarket sau frizerita. odata ce Bula te vede in intimitatea ta si-ti apreciaza prestatia functie de implicare, transferul energetic se face. particica din sufletul tau se duce la el. inmultteste cu sute de Average Joe si da cu minus. Nasol!

    1. Majoritatea femeilor se indragostesc si sufera, nu e ceva specific curtezanelor. Numai ca viata traita de ele este mult intensificata. Posibil sa se ofileasca mai repede. Desi ca, uitandu-ma uneori pe strada, observ exact contrariul. Am avut ocazia sa vad o femeie ridata, cocosata, cu parul valvoi, cu vocea sugrumata..intr o sala de judecata, aparand ca martor. A fost intrebata cati ani are. Ce crezi, avea 34 ani ! Ca mine ! I-as fi dat sincer vreo 45-48.
      Daca ar fi sa spun ca m-a afectat mental, emotional, caracterial ceva, nu a fost din sfera jobului, ci tocmai din afara lui.
      Asa ca, te rog, lasa-ma in lumea mea. Simte-te bine si atat cu cele carora le calci pragul. Cumpara iluzii.

  3. Observ ca exista in inima ta o persona speciala si nu pot decat sa ma bucur pentru tine, totul este sa nu-i vinzi si ei iluzii fara sa-ti dai seama. De, defect profesional.

    1. O fi obisnuita a doua natura a omului, dar pe mine nu ma caracterizeaza superficialitatea decat cu anume categorii de oameni. De aceea probabil ma simt nevoita sa vand iluzii unora, pt ca si ei fac asta cu mine. Si apoi, chiar de mai multi se indragostesc de mine sincer, se spune ca nu exista femei Pesti pentru toti barbatii care-si doresc o feminina. Este greu cand nu poti sa-i corespunzi cuiva in sentimente. Insa sentimentul de iubire nu poate fi inlocuit de cel de mila/obisnuita/interes. Cel putin, nu pentru mult timp, caci iti dai seama cat esti de nefericit.

      1. :)))
        nu se indragostesc de tine, se indragostesc de o masca afisata. sau, si mai bine, confunda concupidescenta cu dragostea.

        noi, barbatii, avem tendinta sa credem ca iubim o amanta teribila. ca ti se afiseaza mereu in capatana mangaierile ei si contorsiunile de serpoaica. da’ n-o iubim. vrem doar s-o futem mult si apoi sa se evapore ca acetona. pe unii ii tine mai mult, pe altii mai putin. dar de dus tot se duce „dragostea” asta

        d-aia amantele vor fi doar amante. ca e-n gena lor sa nu fie mai mult. si e f. bine ca-i asa

        asta e chestia pe care n-o vor intelege niciodata femeile. niciodata. intrebarea aia „da’ ce are alta si n-am eu? ce face ea si nu fac eu” care nu se pune niciodata pt. ca raspunsul nu-l are constiinta, ci natura

      2. S-ar putea sa ai dreptate. Mie in postura de nevasta (si inselata) nu mi-a placut. Prefer sa fiu amanta. Macar din aceasta postura stiu la ce sa ma astept si nu-mi fac iluzii mari ca sa am deziluzii si mai mari.
        Si intrebarea aia cu „da’ ce are alta si n-am eu?” mai degraba si-o pun nevestele care la un moment dat in casnicie oricum sunt inselate. Nu te chinui sa ma contrazici, procentul acestor femei e covarsitor.

  4. destinul unei amante are ca punct terminus disperarea, amarul, alcoolismul si depravarea abjecta. in lacrimi, singura, plangand iubiri pierdute

    sorry, dar viata nu e corecta. n-a fost niciodata. exista doar invingatori si invinsi si pe nimeni nu intereseaza de cei din urrma

    alegeri, alegeri….par, pe moment, ca ai luat-o pe cea corecta dupa care, mult sau putin dupa, ti se reveleaza ca ai luat-o chiar pe cea mai gresita

    in alta ordine de idei, traiasca amantele si curvele….chiar nu pot sa-mi imaginez ce ne-am face noi fara aceste doua categorii aglutinate :))

    1. Dragul meu Seth, tu vrei sa ma convingi ca nu e bine sa fiu amanta ?? Dar stiu deja asta !
      Iti zic ca, daca stai sa gandesti la rece, nu e bine sa fi nici femeie, nu e bine sa fi nici om. Adica nu e bine sa simti deloc. Ca oricum ti-o furi.
      Si vrei tu sa-mi spui ca DOAR destinul unei amante are acele puncte terminus mentionate de tine ?
      Pe bune, nu te poti pune in postura unei femei, deci nu o face.
      Imi place polemica cu tine, insa, vezi tu, in unele cazuri tre’ sa iei oamenii asa cum sunt, fara sa incerci sa-i schimbi. Nu-ti convine, ii ignori pur si simplu.
      Stiu ca tu gandesti ca sunt un prost exemplu pt cei ce ma citesc (si sunt o gramada de bloguri de felul asta). Stii ca in legatura cu unele chestii ti-am dat dreptate, dar nu mai face atata pe lupul moralist. Sunt sigura ca si tu ai pacate in gestiune.
      PS. Mi-a placut termenul de „Aglutinate”. Suntem un rau necesar, precum bacteriile care adera la diferitele tesuturi ale omului. Unele fac bine, altele dezastru. Eu personal ma consider o bacterie in echilibru. Asta cum o vezi ?

      1. dimpotriva, nu fac deloc pe lupul moralist. vreau ca femeile sa continue sa fie amante si curve. in numar cat mai mare. it’s a I win situation.

        si nu-mi baga aia cu „vezi ca si aia de langa tine poate fi/deveni o curva/amanta”. mi se rupe. sunt, cumva, amoral. nu imoral, amoral., imi lipseste o demarcatie clara a binelui si raului in ceea ce priveste relatiile socio-erotice

        oricum, curvasaria e inca departe de-a atinge apogeul. mai avem pana acolo dar se va ajunge la decadenta total si la disolutia notiunii de familie. sexul va fi absolut la liber iar copiii vor creste in centre institutionalizate. abia ulterior vom intra intr-o epoca puritana. c-asa s-a intamplat mereu. alternanta decadenta-puritanism a existat mereu de-a lungul istoriei. vezi antichitatea dominata de greci si romani si evul mediu crestin

        eu doar observ si judec. iar daca ma intrebi ce-mi da dreptul sa judec, iti raspund doar atat: o parere nu poate fi altcumva decat subiectiva, obiectivismul ne este interzis in cea mai mare masura. si mai judec pt ca asa vreau eu sa judec

        din nefericire, insa, pt ele, femeile vor cadea in propria capcana a militantismului feminist care-a inceput prin ’70. au militat pentru eliberarea sociala si sexuala si vor trage ponoasele. e o capcana inconstienta pentru ca demersurile lor, cumva revansarde, impotriva societatii masculinizate au dus tocmai la emascularea barbatilor. care se vor refugia catre femei din zone inca traditionaliste. au vrut sa castige ca noi, sa futa ca noi, sa FIE ca noi. foarte bine, insa nici NOI nu mai suntem NOI

        cum deja se intampla in Europa de Vest. iar ele, ca si vest-europencele, ca si americancele si canadiencele vor rame doar cu sex-trip-uri prin tari de distractie de lumea a treia, cu amanti si soti negri care le dispretuiesc si cu depravari in compania tuturor scursurilor planetei

        iar ei cu est-europencele si est-asiaticele si latinas

        inca o data: it works for me

        mai multe in episodul viitor 🙂

  5. ‘people talking without speaking
    people hearing without listening
    people writing songs that voices never share
    noone dare
    disturb the sound of silence’

Aici astept provincia :

