O dau cotita !


masaj erotic Well, am si io ca tot omu’ defecte. Bai nene, dar macar mi le recunosc ! Intr-o postare anterioara, recunosteam ca-s uneori naiva si am de pierdut pe treaba asta, considerand ca oamenii sunt la fel de cinstiti si fair-play ca mine. Mai pe romaneste, cand esti bun, esti luat de fraier.
Un altul este ca nu-mi place (si nu pot) sa-i spun omului verde-n fata, in unele situatii penibile.
Pai de ce? Pur si simplu, pentru ca eu ma simt penibil. Stiti situatiile alea ambigue, in care parca-ti doresti sa nu existe cauza ce genereaza un anume efect ?
O fi, nu zic, defect al zodiei. Se zice ca Pestii sunt alunecosi. Adicatelea, le place mai degraba sa se ascunda dupa umbre cand vad pericolul decat sa scoata sabia la lupta in torentul tumultos. Probabil, li se pare lor ca e mai safe. Ca in felul asta nu isi sacrifica inutil trupul firav, materia cenusie ce trebuie intretinuta nu cu tampenii, ci cu chestii constructive, binefacatoare pentru minte si spirit.
Hai, ca v-am ametit de tot !
827211Sa dau cateva exemple:
a) Agitatii. Sedintele de masaj se desfasoara asa cum consider eu ca este corect si binefacator fizicului si psihicului. De ce spun asta ? Pentru ca, atunci cand cunosc o noua persoana, nefiind o masina de tocat marunt-marunt, care a intrat in automatism, am nevoie de o minima perioada de acomodare cu respectivul. Unii nu inteleg sau nici macar nu percep efortul psihic la care esti supus. Te streseaza in fel si chip, caci Domne, ei vor sa fie ca ei, ca doar ei platesc ! Eu astora le zic pas in stilul meu !
b) Nespalatii. Achizitionez mereu geluri de dus dintre cele mai diverse. Ei, nu va ganditi acuma la scumpeturi, ca e criza. Totusi, nu doresc ca in baia mea sa se uziteze gel de dus la kilogram, mirosind a floricele puturoase. Unii oameni au o problema cu spalatul prin partile esentiale. Multi considera ca nu e necesar sa-mi faca paguba, folosind gelul de dus din partea casei, socotind ca totusi s-au spalat si de dimineata. Probabil tot in acelasi stil superficial. Eu astora le zic pas in stilul meu !
c) Momaile. Alt gen de indivizi. Daca in prima categorie i-am inclus pe aceia care te obosesc fizic si psihic prin agitatia lor in timpul masajului sau cu atitudinea oarecum in zeflemea, cum ar fi “ce onoare ai tu sa pui mana pe mine”, in aceasta categorie ii introduc pe aceia care nu-mi inspira fix nimic. Adica, la un moment dat, incep sa-mi storc mintea, intrebandu-ma daca masez un viu sau masez un mort. Nu vorbeste, nu misca, nu simte. Ciudat. Tocmai ce ma gandeam ca venise la un masaj, ca sa simta ceva. Orice ! Mi-e tare greu sa interactionez placut cu acest gen de indivizi. De asemenea, le zic pas in felul meu.

De ce naiba fac asta, o sa ma intrebati asa, retoric…sau…Mai ai clienti la masaj daca pe astia ii refuzi elegant ? Desigur, viata nu e numai alba sau neagra, dupa cum bine stiti, sunt suficiente nuante de gri, dintre care poti linistit alege.

masaj_relaxare_ccb52c4fe6As mai include pe langa categoriile sus-mentionate razletii care vor mai mult de un masaj, dar aia de obicei nu se mai intorc ei pentru o noua runda, mai sunt cei care vor chestii kinky, adica sa-i astept imbracata in nu stiu ce, mai sunt cei care considera ca suntem mai mult decat intr-o relatie profesionala (si poate o „facem” moca, ca suntem prieteni si ne permitem). E drept ca de-a lungul timpului am interactionat activ cu diversi barbati care mi-au placut si carora le-am inspirat ceva. Cu care am iesit la restaurant, cu care am plecat in delegatii, cu care am facut dragoste, de la care am primit cadouri sau carora le-am deschis sufletul mai mult decat mi-as fi imaginat. Strict de placere. Dar mi-au placut din motive stiute doar de mine ! Nu incercati sa fiti ca ei, nu incercati sa ciopliti chip asemanator ca nu va iese.

Stilul meu e unul alunecos. Recunosc asta. Uneori ma bucur, caci reusesc sa scap basma curata in fata intemperiilor, alteori ma enervez, ca nu pot spune verde in fata.
Nu va impacientati ! Nu se intampla de fiecare data asta, au fost momente in care au fost super transanta, fara macar sa-mi dau seama. Depinde de la caz la caz.

Aaaa, si inca ceva ! Nu va grabiti sa dati cu pietre, voi, aia de credeti ca nu sunt ceea ce par. Tocmai mi-am recunsocut public un defect. Deci nu pozez in ipocrita. Danke schoschon !

2 thoughts on “O dau cotita !

  1. La fel ca noi , clientii , si voi , maseuzele , puteti fi incadrate in cateva ,, categorii ” , in functie de atitudine , stare , pret , conditii de munca , etc. , etc . De aceea pe forumurile de profil gasim ,, tipe de evitat ” , ,,tepe ” , ,, asa da , asa nu ” alaturi de recomandari de top . Eu cred ca fiecare sac are peticul sau , atat ca trebuie sa-l cauti ceva timp . In relatia mea cu domnisoarele maseuze , incerc sa fiu cat mai ok. , astept acelasi lucru , niciodata nu am pretins ,,extra” servicii (cand au venit nu le-am refuzat , asa m-a invatat tata – sa fiu bine crescut) , lucruri firesti si normale . Bine , bine , stiu , sunt eu mai batran , fara chef de a experimenta nu stiu ce ,, kinki-uri”sau ,, others things” . Mersul la masaj erotic , cam o data pe luna , pentru mine e un rasfat pe care mi-l acord , de care vreau sa ma bucur si pe care vreau sa-l simt cat mai intens . Am incercat si varianta de 400 si pe cea de 60 de lei . Cel mai bine a fost insa pe la 150-200 de lei . Nu banii conteaza , dar sunt un reper (banii separa fitoasele de plictisite )!
    Ps. E luni , am avut chef de scris , sper ca nu am plictisit prea mult .

  2. Maseoze adevarate – le poti numara pe degete, poate doar pe degetele de la o singura mana. Marea majoritate sunt niste tepare, habar n-au de masaj, sau cred ca daca iti arunca juma` de flacon de ulei pe tine si te-a frecat putin cu palma, gata, te-a dat pe spate…te mai trage putin de „tucurel” si se cheama ca e maseoza experta…
    Pana acum am intalnit una singura care chiar stie ce-i ala un masaj si desi e o mana de om, m-a frecat vreo 2,5 ore fara sa oboseasca (obosisem eu🙂 )
    Inca nu am ajuns la Ramona s-o „testez” dar numai dupa ce citesc pe blogul ei, sunt deja 75 % satisfacut😉

Aici astept provincia :

