Chill thing


Afară ningea cu fulgi mari, jucăuși, dornici de-un dans curtenitor în drumul lor către pământul flămând. Mă uitam pe fereastră și privirea-mi era exaltată la propriu. De ce ?
Dar de ce mă mai intreb??
In dimineața aceea eram altfel. Mă pregăteam de muncă, căci îmi comunicase încă de cu seară că-și dorește „2 ture”. Ce-or fi însemnând??
Ochii albaștri, blânzi și-au făcut apariția împreună cu corpul aferent la ora stabilită de comun acord. Incă de la intrare, mâinile înghețate au scos la iveală un frumos buchețel de floricele multicolore, bucurându-mi sincer privirea.
Masajul a fost dintre cele mai tandre. Fără prea multe cuvinte. Dar cu priviri languroase, calde, senzuale, dulci. Și sărutări pline de înțeles.
Mai apoi, am primit o invitație la o partidă de bulgăreală în zăpada proaspătă, ce între timp se oprise să mai cadă. Fix pe sufletul meu !
M-am echipat corespunzător, cât ai zice „pește!” . Nu știu dacă a fost suficient de repede și pentru el. Cred, însă, că era mai mult decât mulțumit că-i acceptasem propunerea.
Am coborât în parcul din fața blocului, unde doi câini, un maidanez supărat foc pe viață și-un labrador negru, jucăuș, cu stăpâna pe urmele lui, încercau un scandal canin cu mârâituri, arătându-și reciproc colții. Mai degrabă maidanezul. Probabil dintr-un mecanism de autoapărare.
Mă bucuram nespus de albul imaculat și am sugerat o plimbare prin cartier. Vorbim despre subiectul meu preferat: d-ale vieții ! Despre oameni artificiali, ce se prefac că le place ceea ce fac. Despre cum eram tineri și zburdalnici. Despre tot felul de nimicuri liniștitoare. De ceva timp încoace, realizez că mă urmărește aproape perpetuu un soi de înțelegere a tot și toate, sora cu înțelepciunea.

Oamenii trec pe lângă noi, grăbiți, deși e sâmbată. Nu văd lumină pe chipul lor, nici măcar o vagă relaxare. Sunt preocupați, obosiți, nervoși, resemnați, înghetați, făra chef. Parcă nici copiii , ieșiți să se bată cu bulgări, nu mai au alura celor de altădat’.
Il intreb, de câteva ori, dacă zăpada nu i-a poposit în pantofii nepotriviți pentru a face un tur de cartier prin neaua semnificativ căzută. Sau dacă nu i-au înghețat picioarele. Rezistă cu stoicism, cred. Imi imaginez că e mult prea plăcut ce se întâmplă, ca să mai dea importanță unei asemenea banalități. Și, oricum, n-are ovare, nici nu răcește la ouțe !!
Ne despărțim c-un sărut lângă mașina înghețată, ce-și așteaptă cuminte propietarul s-o dezmorțească. Intr-un gest de neașteptată sinceritate, îmi mărturisește, câteva zile mai târziu, că sunt ani de când n-a mai sărutat o femeie în plină stradă.
A doua zi, după ce sunt ispitită culinar, mă autoinvit în glumă la el la masă. Hmmm, nu a fost o glumă ! Chiar asta am făcut, deși – recunosc – nu-s încântată să merg prin casele necunoscuților. Nici măcar să mă urc în mașinile lor.
N-aș mai fi dorit să plec, dar programul făcut înainte m-a scos aproape în șuturi la realitatea crudă de afară. O ceață de-o tăiai cu cuțitul. Și-un drum pentru mine de făcut.
Era așa bine în brațele lui.

13 gânduri despre „Chill thing

  1. Interesantă postare : nu tu sex , nu tu picanterii de la masaj , nu tu ,,deplasați ” cu nu știu ce idei năstrușnice , doar lucruri firești , normale ….. într-o lume anormală ! Te felicit și îți mulțumesc că ne faci și pe noi martorii lor (noi care nu ne-am gândi la așa momente , ci doar ,,profităm” de specializarea ta și ne bucurăm de nurii tăi ).

    1. In lumea asta teribil de anormala/superficiala trebuie sa iti faci timp si chef sa te bucuri si de aceste detalii marunte.
      Nu ramai cu altceva. Tineretea trece, banii se duc, doar amintirile frumoase raman.

Aici astept provincia :

