In hohote…de plans


Am ezitat destul de mult in a scrie aceasta postare si datorita faptului ca nu-mi place sa ma simt vulnerabila. Nu-mi mai place. Nu stiu daca se poate spune ca-ti place, cert este ca, in trecut, ma lasam, de multe ori, coplesita de aceasta stare.

Isi facuse programare pe mess si-si declinase si identitatea. Unul dintre administratorii forumurilor de profil.
N-as fi crezut in veci ca un om care sustinea atat de bine o conversatie si care-si scria gandurile cu cuvinte pentru care trebuia sa folosesc des Dexonline, sa fie atat de …pfff, nici nu gasesc adjectivul potrivit… Poate imi vine vreo idee in timp ce va povestesc.
Mi-a facut impresia, de cand a intrat pe usa, unui om nesigur pe el, cu ceva ticuri vizibile. Un introvertit cu tendinte masochiste. Si mega libidinoase.
N-am reusit sa duc la bun sfarsit masajul…Venise fix a doua zi, dupa inca un dobitoc care uitase sa mai plece, dupa ce se chinuise ore in sir sa obtina altceva de la mine…si mai mult decat atat, la sfarsit nonsalant imi aruncase bomba: “Nu prea mi-ai facut masaj, deci nu prea am ce sa platesc !”
Eram efectiv cu nervii la pamant. Administratorul voia si el diverse. Mi se facuse realmente sila de libidosenia lui, iar cand n-am mai suportat aceasta stare, am izbucnit in plans…

Extrem de rar mi se intampla asa ceva, numai ca ultimele evenimente chiar erau prea mult si pentru una ca mine, ce doreste in adancul sufletului sa fie tare si expune pe dinafara masca de femeie puternica, care are totul sub control.
Vadit incurcat, administratorul se ridica, imi tranteste cateva vorbe aiurea, cum ca l-am lasat cu oole pline, arunca banii in scarba, pe care eu totusi, de nervi, vreau sa-i returnez si iese pe usa.
Plang in hohote, neputandu-ma stapani, neputandu-ma calma si fix in 5 minute, ecranul telefonului imi arata ca si moderatorul, dragutul de el, imi doreste compania. Sunt varza si totusi, printre lacrimi, ii raspund:
poze-triste-fata-plange
– Buna domnitza, ce faci, voiam sa trec pe la tine…
– ….
– Dar ce ai patit, de ce plangi ?
– Pai am avut un dobitoc…raspund printre sughituri…
– Bine, atunci te las sa-ti revii…Si ne vedem noi alta data…
– Pai, voiai sa vii ?
– As fi vrut, dar acum vad ca nu esti in stare, se scuza el…
– Nu, nu, te rog, vino, o sa ma linistesc daca vii…Am avut o zi proasta, dar imi va face bine sa vii…Te rog frumos ! Hai ca fac si cafea !!
– Bine, ajung intr-o ora, numai bine, te mai aduni si tu…Off, saracutza de tine…Si alte fete ma cheama sa le ascult pasurile, sunt mama tuturor ranitilor io…

Fix intr-o ora serveam cafeaua, care se chinuia sa fie un expresso (numai ca aparatul e din ala mai ieftin si nici pe departe nu pare a fi un real expresso, de la mama lui).
Simpla lui prezenta m-a linistit. Ne mai vazusem doar o data si fusese un domn elegant, cu stil si bun simtz si pe alocuri chiar haios.
Am povestit diverse vis-à-vis de meseria lui de “mama tuturor ranitilor”. De intamplari tampite si nefericite carora trebuie sa le faca fata fetitele dulci, de fapte reprobabile venite din partea unor animale ce se vor “futaciosii lu’ peste prajit”, uitand ca totusi sunt in iatacul unei femei „neajutorate”. Al uneia care, desi le cere bani pentru ceea ce le ofera, le-ar oferi infinit mai mult daca ar stii sa fie domni cu ele si nu primate instinctuale. Sau bestii.
De atunci, moderatorul mi-a intrat la inima. A reusit cu intelepciunea-i caracteristica sa-mi schiteze in scurt timp minunate zambete pe fata plansa, dar deja inseninata.

9 thoughts on “In hohote…de plans

      1. Poeziile cu tampenii si alte asemenea nelalocul lor m-au facut sa ma razgandesc in a te pune intr-o anume categorie. Deci, inca nu m-ai convins, desi ti-am multumit cand mi-ai atras atentia si ai avut dreptate.

Aici astept provincia :

