Fascinant


Si pentru ca interactionez activ cu cititorii mei, atasez mai jos un mail ce mi-a atins sufletul si mi-a declansat o mare de emotii.
” Ti-am spus zilele trecute ca dupa zodie … mai degraba s-ar spune ca esti alunecoasa decat … (nu mai stiu exact termenul cu care te-ai autocaracterizat). Era o gluma, dar pentru mine a fost de fapt un punct de plecare. Dar politicos e sa ma prezint inainte: pe chatul forumului de specialitate unde ne-am cunoscut (mai bine zis m-am bagat in seama) am fost XXXXXXX. „Nick-ul” meu din viata reala e XXXX si sunt un tip de 34 de ani, departe de Bucuresti. Am calitati si defecte, dar nu despre mine vreau sa-ti spun, nu cred ca te-as putea impresiona, iar eu nici macar nu stiu daca mi-as dori asa ceva. Pff, cam lunga introducerea si cam plictisitoare cand o recitesc.
… deci, o calitate (si un defect in acelasi timp) de-a mea e curiozitatea. Am citit mai de demult comentarii de-ale tale pe nimfomane dar n-am avut curiozitatea sa-ti citesc blogul. Te-am catalogat simplu „o femeie cu atitudine” (mult peste ceea ce e pe acolo), ca sa fiu in spiritul forumului, dar cam atat. Si sincer am gresit. A fost prea simpla impresia pe care mi-am facut-o. Mi-a placut ca esti spontana pe chat si am devenit curios, mi-am adus aminte ca ai blog si m-am pus pe citit. Si am citit tot blogul, ieri si azi. Stiam ca scrii bine si ca nu esti o femeie superficiala, dar … am gasit un om extrem de profund, cald, sensibil, inteligent. Si daca mai e si femeie … periculos de fascinant. Am citit pe nerasuflate, prima data invers cronologic, apoi de la inceputuri spre sfarsit. „Cautare binara” le spuneam copiilor cand ii invatam algoritmi de cautare, desi eu practic nu cautam nimic. Sau cautam … orice amanunt ca sa-mi confirme bucuria ca am gasit ceva uman in amalgamul asta de comercial, tehnic, kitch, prost-gust, prefacatorie, marketing aiurea-n tramvai, „socializare”, s.a.m.d. Ca netul, lumea virtuala poate fi categorisit(a) in fel si chip, ca si lumea reala de altfel.
lilly-ochi-verzi-wallpapers_9064_1600x1200N-am terminat de citit ieri, dar aseara, inainte sa adorm, am incercat sa fac o sinteza partiala. Daca as fi fost mai tanar eram indragostit deja . De o iluzie, de un personaj virtual, de un ideal … de acord, dar tremuratul mainilor sau fluturasii ar fi fost posibile indicii. Dar uneori sunt cinic de realist, asa ca mi-am orientat gandurile spre esenta si nu spre o „fantezie”. Si m-am bucurat ca mai exista oameni profunzi in jurul meu (stau mult pe net si deci „esti” in jurul meu ). Pentru mine „profund” e o metafora. Nu inseamna adanc, mult, mare, etc. (ca am primit reprosuri in sensul asta). Si inseamna mai mult decat „Înzestrat cu o mare putere de pătrundere, de înțelegere; care analizează temeinic lucrurile; pătrunzător, perspicace; (despre înțelegerea, despre gândurile, judecățile, creațiile etc. omului) care dovedește profunzime, seriozitate, inteligență” cum zice DEX-ul. Inseamna un om care simte, gandeste, traieste si dincolo de aparentele, prejudecatile, conformismul, miturile ce ne inconjoara in existenta cotidiana. Psihic esti puternica, fizic esti atragatoare, profesional esti dedicata, sufleteste … esti femeie. Si se mai spune despre femei ca sunt sexul slab. Esti mai tare decat majoritatea barbatilor, si nu numai tu. Dar nu vreau sa te magulesc, sunt doar sub impresia proaspata a ceea ce am citit si descoperit. Ma bucur ca te-am cunoscut si ca esti asa cum esti, nu perfecta, dar reala si fascinanta.
Scuza-mi impertinenta de a-ti transmite gandurile ca un simplu anonim, dar ar fi trebuit sa scriu pe blog mai multe comentarii si l-as fi stricat: vezi ca nu am „tehnica literara” pe masura postarilor tale. Asa mi-a fost mai usor. Ti-as scrie mai multe, dar trebuie sa-mi fac ordine in idei (si sa mai fac cate ceva si pe la lucru ). Cand citeam, altfel suna ce ma gandeam ca o sa-ti scriu. Multumesc pentru ca mi-ai dat ocazia sa am o lectura atat de placuta si …. te voi citi in continuare si poate iti voi transmite si gandurile mele.
O zi superba, frumoasa gheisa (esti chiar o artista)! „

14 thoughts on “Fascinant

  1. Dovada că,, nu toți bărbații e porci ” ! Frumoase cuvinte ! Greu îmi dau seama cine e mai de apreciat : destinatarul sau expeditorul . Cu siguranță că amândoi !

    1. „E” porci cu duiumul, fii linistit. Numai ca de azi inainte nu mai au dreptul sa posteze in „gradina” mea toti frustratii care freaca menta la serviciu si n-au ce sa ……

    1. O sa-ti trimit varianta originala pe mail, dragule.
      Asa cretina n-as ajuns sa fiu sa-mi scriu singura laude. Ca nu sunt modesta eu am recunoscut, dar ca voi sunteti penibili cu asemenea afirmatii, cand veti recunoaste ??

      1. Revin si spun ca si mai penibili sunteti cand va dati o adresa de mail care nu exista, iar cand vreau sa trimit proba ca nu inventez mailuri, primesc failure notice.

  2. Adresa cu care iti scriu nu e falsa, ci blocata. E un mail vechi pe care nu am mai intrat de mult.🙂 Nu te mai obosi cu probele.

    1. Hahaah…nu era o oboseala…dar eu am curaj cand afirm sau scriu ceva sa ofer si dovezi…
      Tu, daca nu ma cunosti, probabil nu ai cum sa sti ca nu-mi sta in caracter sa-mi inventez laude. Efectiv nu am nevoie. Cauta pe tot netul si o sa vezi ca am parte de suficiente laude pe forumurile de specialitate.
      De invitat nu te invit la mine, ca nu esti genul cu care mi-ar placea sa stau la vreo tacla.

      O seara placuta.

  3. Sunt asa putine locuri pe lumea asta unde poti sa te odihnesti si sa te delectezi! In ciuda rautatilor gratuite ale unora, la tine e un astfel de loc!!! Chiar ce mai conteaza rautatea unora, cand tu sti transmite ceva atat de cald cititorilor? Cei ce au gura mare si insultatoare
    pe net, pe strada, trec cu codita-ntre picioare cuminti, tematori sa nu supere…aici parca le creste barbatia, dar e o parere!!! Nu datorezi nicio dovada nimanui. Eu, desi nu te stiu si nu am fost la tine niciodata , si nici nu cred ca ajung in graba din Oradea, as „rupe coaste” pt tine…Zambeste si exprima-te mai departe liber! Mi se pare normal ca unii dintre noi sa te apreciem si sa dorim sa-ti transmitem ceva asemanator cu ceea ce transmiti tu. Se cheama legea atractiei- atragi ceea ce vibrezi. Iar carcotasii au de obicei nemultumiri legate de ei insisi, pe care le regurgiteaza asupra celor liberi si fericiti:) N buna!

Aici astept provincia :

