Senseless


Voi reveni….candva…poate. Sau poate niciodata.

Am spus ce aveam de spus.

Am povestit multe dintre peripetiile mele, mai extravagante sau doar neasemuit de banale.

Mi-e sila de non-valori. Acum. Aici.

Daca va e dor de maseuza_ramona, cititi din urma. Cu siguranta, majoritatea n-ati parcurs tot blogul.

Azi imi repugna non-valorile si vreau sa ma inchid in globul meu de cristal, unde sunt sigura ca nu ma atinge nimeni si nimic din rautatile gratuite, indreptate nefiresc catre mine de persoane cu o jalnica cultura si cu un penibil caracter.

Azi imi traiesc iubirea si atat. Sunt doar in lumea mea.

4 gânduri despre „Senseless

  1. Eu as prefera sa revii ca o flacara implinita.
    Am retrait impreuna cu tine amintirile pe care le-ai insirat pe blog asemenea unor margaritare facute din clipe de viata si mi-a placut.
    Imi pare rau ca nu vei mai scrie, fiindca blogul tau imi devenise drogul din fiecare dimineata. Totusi sper sa nu-l inchizi.
    Vreau sa cred ca vei avea puterea si norocul de a avea o viata frumoasa de aici inainte, fiindca sufletul tau o merita.

  2. Felicitări ! Pentru ce ai făcut , pentru ce faci și pentru ce o să faci …. Sper ca lumea ta , cea în care îți trăiești iubirea, să fie așa cum îți dorești .

Aici astept provincia :

