Sambata


Soare afara..soare in suflet…

Azi a venit sa ma vada..nu s-a putut abtine…

Il asteptam si brusc o idee traznita mi-a fulgerat mintea….Hai sa ne vedem in parc !!

Da, am un parc in fata blocului, cu bancute, masute si alte acareturi.. chiar si un teren de fotbal pentru copiii, mai mari sau mai mici ai cartierului.

Ne-am intalnit la lift.

– Ce faci ?? zice, putin contrariat, crezand ca-i iesisem in intampinare…

– Hai afara, e soare, sa ne bucuram de el….Hai sa stam la un pahar de vorba, ca mosii in fata blocului !!

Minunat. Ma si gandeam ca, de aveam un catel, care m-ar fi scos de nevoie zilnic la plimbare, n-as mai fi manifestat azi o atat de mare placere a simturilor. Exuberanta mi se simtea prin toti porii si zambetele ce le imparteam in toate partile l-au facut, ca de obicei, sa viseze. Ca nu mai este mult si vom incepe o viata adevarata impreuna.

Stateam pe banca, la soare si ne faceam planuri de viitor. Pe care le vom pune in aplicare, tocmai pentru ca ne dorim prea mult asta. Tocmai pentru ca, intr-o lume „fumata”, pesimista si incruntata, inca mai avem curajul sa indraznim.

Ne tineam de mana, agale plimbandu-ne, si privindu-ma imi sopteste:

– Parca am fi doamna si vagabontul !

Hmmm, poate ca da. Niciodata nu am agreeat lucrurile simple, banale. M-am introdus cu buna stiinta si cu multa vointa in tot ceea ce alti comozi ar considera „povesti complicate de iubire”.

Nu de alta, dar cui ii place sa fie plictisit de aceleasi tertipuri zilnice ???

 

Aici astept provincia :

