Contradicții


Unii barbati traiesc cu senzatia – gresita, de altfel – ca, daca au existat candva in viata ta si au insemnat ceva pentru tine, ca femeie, e musai sa-i pastrezi locul cald, acolo, undeva, ori de cate ori isi mai aduce el aminte sa poposeasca prin zona.

Ne-am cunoscut pe la sfarsitul anului de gratie 2005. Eram deja maseuza cu acte in regula, la prestigiosul salon Nirvana. Eram intr-un fel de relatie cu „nebunul de aur”, desi aceasta nu-mi mai aducea cine stie ce satisfactii, mai ales datorita comportamentului lui, nebunesc, violent pe alocuri.

Ulterior, relatia cu Danutz s-a diluat, desi inca vreo 3 luni a „plans” dupa mine, culminand cu autoinvitatia lui la ziua mea de nastere, si s-a sudat pentru ceva vreme o alta. Aceea cu C. Care nu era din Bucuresti, dar saptamanal isi facea plinul in locuinta mea de atunci. Au fost zile la fel de nebune, la fel de aventuroase, la fel de pline de erotism. Fie ca o faceam prin toate colturile casei, pe parchet, pe mobila de la bucatarie, in cada plina cu apa, prin padure, in masina, cert este ca imi oferea acel strop de nebunie de care aveam atata nevoie in acele vremuri. Ma simteam adulata ca femeie. Sau macar sexualitatea mea.

Se scuza mereu ca n-are suficient timp. Ca e prea ocupat cu afacerea. Ma rog, n-am avut prea multe de comentat, avand in vedere ca imi dadea portia la intervale regulate de timp si, desi ma prinsese intrucatva  fiorul indragostelii, stiam ca la un moment dat se va termina. N-ar fi fost nici primul, nici ultimul.

Habar n-avea cu ce-mi alimentam existenta. Cel dinainte stiuse ca eram un fel de agent secret, asta stia doar ca muncesc de la ora 7 seara si atat. N-aveam motive sa-i dau mai multe explicatii. Pe care, de altfel, nici nu mi le-a cerut in mod ostentativ.

Era casatorit. Am aflat deja cand lucrurile evoluasera simtitor. Insa, cam la vreo jumatate de an, in urma unei discutii cu o „amica” de-a lui, aflu ca are o iubita. Hmmm, imi zic, mandra de mine, „Eu sunt aia!”….. Stupoare, insa….Iubita lui C. era manager la un Centru WELLNESS & SPA foarte cunoscut din Bucuresti !! Deci nu eram eu aia ! Aproape am innebunit, mi-am zis ca va plati pentru toate astea, caci, fara urma de indoiala, toate declaratiile lui nonsalante imi reveneau in minte ca intr-un vis urat, pe care as fi dorit sa-l sterg cu buretele. Sa nu fi existat deloc !!

Dupa ce l-am deconspirat si in fata iubitei, manager la SPA, o adevarata doamna de altfel, care nici macar numele adevarat nu i-l cunostea si care, de asemenea, avusese o bruma de incredere in el, l-am facut cu ou si cu otet, cum am putut eu mai bine si-am sters-o fara regrete din oras. In cautarea altei iubiri….

A incercat de cateva ori sa ma aduca pe calea cea buna. N-a fost chip. „Pisicutza” nu mai era disponibila. Daduse peste alt marlan, ce avea sa-i frece nervii si emotiile intr-un mix de timp mai lung, insa cu destule evenimente neplacute la final. Si cu o groaznica dezamagire. Cu un oribil dezgust fata de rasa purtatorilor de organe sexuale masculine.

A incercat si la Deva sa ma vada, dupa vreo 2 ani de la despartirea cu scantei, caci venise la o lucrare acolo. Nu i-au iesit planurile si nici eu nu mi-am dorit asta.

Apoi, am fost nevoita sa apelez la ajutorul lui. De a ma scoate din rahatul in care singurica ma bagasem. Cu toate ca imi trecuse supararea de atunci, n-am putut sa uit ce-mi facuse. Dar alta solutie mai buna nu vedeam la orizont si probabil mintea mea tulbure nu era in cele mai bune momente ale ei. In disperare de cauza, recunosc ca, in viata mea, am luat multe decizii aparent gresite. De aceea, am si ales sa-mi astern aceste ganduri, tocmai pentru a fi lectie de viata si altora. Sper doar ca maturitatea, pe care am dobandit-o in urma experientelor nu prea placute si a loviturilor sub centura primite, sa ramana acolo unde este momentan si sa nu ma mai lase balta vreodata.

In 2009, cand am revenit in Bucuresti, ne-am mai revazut de cateva ori. Ne-am intalnit chiar la Sinaia odata, fiecare venind din alta parte. Eram genul de fucking buddies, care se vad o data la cateva luni, fac sex, mai isi povestesc pasurile din propria viata, isi dau sfaturi reciproc si…cam atat.

Flacara se stinsese. Pasiunea era plecata de mult pe apa sambetei. Tare-i adevarata vorba aia cu „Ochii care nu se vad, se uita”, iar in cazul meu zicala „Bate fierul, cat e cald” se potriveste manusa. Ramasese, totusi,  o urma de „prin cate am trecut amandoi”… Ciudat, dar desi imi puneam in cap ca, data viitoare cand ma suna, sa nu-i mai raspund, o faceam aproape mereu, de dragul vremurilor de demult. Cred ca in ultimii 4 ani ne-am intalnit de maxim 7 ori.

E drept ca, in aceasta perioada, n-aveam si nu-mi doream o relatie serioasa. Eram suparata pe tot sexul tare. Aveam stari contradictorii. Intr-un fel cautam razbunare, insa chestia asta nu prea-mi iesea cum as fi dorit.

M-a sunat inclusiv in noaptea de Revelion 2013. Sa-mi ureze toate cele. Si ca poate ne mai vedem si noi anul asta ! Hahaha..ce gluma buna !!

I-am marturisit ca viata mea da semne ca se pune pe roate, in directia corecta. I-am marturisit ca nu mai am nevoie de serviciile lui, o data la 6 luni sau chiar mai mult, cand isi aducea aminte de „roscata lui”.

Candva, chiar ma indragostisem de el. Acum ceva vreme, nici macar sexul cu el nu ma mai multumea. Nu mai era ce fusese odata.

Probabil ca unele lucruri se intampla cand ar trebui, insa multe situatii si evenimente treneaza fara rost…doar de dragul a ceea ce a fost candva. N-am suportat de prea multe ori sa fiu a cincea roata la carutza pentru mult timp. Dar in ziua de azi, chiar mi-e mult prea greu sa mai accept asa ceva.

One thought on “Contradicții

Aici astept provincia :

