Miracles ?? Maybe, maybe not…


Motto: Mi-am propus ca asta sa fie ultima minune in care mai cred. Timpul va decide…

Nu mai sunt o pustoiaca, desi multi ma asimileaza uneia, in perversitatea lor tembela.

Nu mai sunt curioasa sa ies la cafele, sa mananc nu stiu ce specialitate gatita de X fix pentru mine, sa ies la munte sau mare sau mai stiu eu prin ce colt al lumii a treia… De ce sa o fac ? Stiu prea bine ce urmeaza. Nu ma mai ia nimic, dar nimic prin surprindere !

De ce sa le acord credit gratuit ? Pentru ca ei pot ? Ce tare ! Si noi, femeile, putem, dar in cazul asta suntem curve. Ei sunt doar macho, purtatori ai unei liste de bifat, cu topuri dintre cele mai diverse.

Nu va obositi materia cenusie sa ma convingeti de altceva, care nu este in concordanta cu invataturile ce mi le-a oferit, dureros, viata. Va pierdeti timpul. Va citesc intentiile in ranjetul de pe fata, va intuiesc pana si dorintele de care nu sunteti constienti, dar mai ales va simt neputintele pe care, musai, le mascati abil. Nu si de mine, nu ma pacaliti ! Patronul meu, Neptun, mi-a oferit un al 10-lea simt, la pachet cu alte sensibilitati. Si de-oi ramane o nefericita si o neinteleasa o viata intreaga, tot ii voi multumi pentru asta.

Inca mai cred in minuni, dar la sfarsitul verii se termina totul. Atunci voi realiza daca exista au ba. Pana atunci creditul e pe rol, trocul de sentimente si fluide se intampla oricum. Pentru ca asa vreau eu. Rezerve exista: si de sentimente profunde si de disponibilitate maxima, dar si de oarecare indoieli. Pe toate le-am pus pe taraba, la vedere.

In functie de rezultat, voi decide daca se impune razbunarea in masa asupra rasei lor, a barbatilor, sau daca voi merge mai departe pe drumul deja pietruit, cladit in cele 6 luni, cate se vor scurge.

A fost o zi atat de amuzanta..Nu stiu de ce..
Mergand pe o banda nesfarsita, Si viata trecand pe langa mine…
Maine ma cheama, Dar imi tarasc picioarele
Cerurile sunt indecent de clare, Dar eu nu suport caldura…
Mergand in somn prin ceata, Oprindu-ma ca un copil
Dragonii pe care obisnuiam sa-i urmaresc, Ma necajesc din interior
Viitorul e nesigur, Exact ca si ieri
Amintirile Raiului pot fi luate..
Stii, timpul zboara
Si rebelii vor face liniste, intr-o zi
Nu sunt bani, nu e nimeni
Care poate sa-ti cumpere linistea mintii…

Se spune ca inveti din greseli…E o minciuna !
Rascumpararea mea a fost inscenata de mai multe ori
Dar ingerii pasiunii inca ma ironizeaza in somn,
Continua sa-mi arunce petale si spini sub picioarele mele..
Stii, timpul zboara
Si rebelii vor face liniste, intr-o zi
Nu sunt bani, nu e nimeni
Care poate sa-ti cumpere linistea mintii…

One thought on “Miracles ?? Maybe, maybe not…

  1. Miracolele se intampla tot timpul si dovada pentru tine este tocmai ceea ce traiesti acum.
    In viata fiecaruia apar cateva sanse la fericire, trebuie numai sa folosesti acele oportunitati cu ochii larg deschisi.

Aici astept provincia :

