Reflectii


Azi mi-a cazut sub ochi un articol extrem de interesant. Pe cat de dureroase reflectiile adunate de acolo ce se potrivesc manusa povestii mele de viata, pe atat de datatoare de speranta.

De ce ?

Pentru ca am inteles unde era buba. Unde greseam over and over again. Pentru ca, de cele mai multe ori, stiind ca gresesti dar necunoscand cauza care-ti provoaca caderea in abis, nu reusesti sa eviti efectul X,  efectul X la patrat, efectul X la cub …Cauza se numeste Sacrificiu de sine. Remediu : Iubirea de sine.

Am inteles ca cel mai mult si cel mai mult trebuie sa te iubesti pe tine insati. Cei care vor sa te iubeasca sau sa-ti fie alaturi o pot linistit face chiar si in aceste conditii. Ei oricum isi iau ce au nevoie de la tine, degeaba le oferi tu totul. Poate ca lor nu le trebuie „Totul” tau.

Am decis sa schimb optica. Sa vad relatiile cu detasare imbucuratoare, sa fac oameni fericiti pentru ca eu sunt fericita si nu pentru ca asa trebuie.

Am decis sa nu mai renunt pentru nimic in lume la persoana si personalitatea mea, doar ca sa le fac altora un bine sau doar sa le satisfac orgoliul nemarginit ca sunt pe plantatie, la nesfarsit si nu zic nici Pas la adresa patronului. In felul asta, imi provoc un rau permanent, renuntand la mine, la dorintele si parerile mele. Nu as face decat un compromis cu Satana. Cert este ca, psihologic vorbind, oamenii din afara te vad si te simt exact asa cum te vezi si te simti tu. Asa ca nu trebuie sa te simti urata, nu trebuie sa te simti defavorizata, nici fraiera, nici anosta, nici nesigura pe tine si pe fortele tale.

Am o multime de prieteni, care respecta si apreciaza omul din mine. Am un iubit, care iubeste omul din mine.

Doamne ajuta !

Aici astept provincia :

