O zi de lucru manual


Ora 8.41 – Vibreaza telefonul. Cine naiba o fi la ora asta ? Ma uit dupa aia. Fac o vizita pe la baie first, sa ne eliberam de relele din timpul noptii.

Ora 8.56 – Cafea, cafea, iar cafea. Buna rau. Tigara lipita una cu alta. Se necesita nicotina la nivel macro si micromolecular.

Ora 9.12 – In sfarsit, la aceasta ora tarzie, iau contact cu lumile. Si ele cu mine !

Ora 10.40 – Programare ora 12. Nu e cam devreme ? Pe naiba, am zic ca lucrez de la 10 dimineata, la 12 e deja ziua in toata regula.

Ora 11.12 – Dus in viteza, parfumat, coafat, frezat, imbracat.

Ora 12.00 – Suna interfonul. Asta deja ma stie, a mai fost. Noroc ca sunt gata !

Ora 12.14 – Incepe relaxarea. Suntem bine amandoi, va anuntam dupa aia cum fu.

Ora 14.00 – Imi chioraie matzele. Am uitat sa va spun ca in timp ce chatuiam de dimineata, am si gatit la foc automat. Nu va zic ce, ca va fac pofta ! Deci, bon appétit !

Ora 14.25 – Suna telefonul. A mai fost el mai demult, cam acum un an, “nu stiu daca ma mai tii minte.” “Ma indoiesc teribil.” “N-ai putea sa ma introduci in programul tau de seara?” “ Azi nu pot.” (Si nici nu stiu daca vreau)

Ora 15.30 – Programare facuta prin SMS unui fidel, pentru 16.30. Rezolvat.

Ora 16.30 – Flori in pragul usii. Mai mari ca el. Asta chiar ca ma excita maxim ! Desi zic mereu ca nu trebuia sa te deranjezi, imi place ca s-a deranjat totusi. Am un cos intreg plin de trandafiri uscati. Asta este numai ce se vede si ce s-a pastrat.

Ora 19.00 – Dupa curatenia de dupa “dezastru”, trag o fuga la Mall. Tre’ sa iau un cadou, dar nu stiu ce. Vad io, o idée tot imi vine. Done !

Ora 20.20 – Inca sunt la Mall si amica iar a iesit cu catelu’. Ii zic ca o sun eu mai incolo, dar cred ca am uitat. Intre timp, am gasit cadoul, achizitionat, impachetat, plecat.

Ora 21.45 – Program de voie, cu piciorele in sus. Am muncit mult azi.

Ora 23.17 – Nani.

Un gând despre „O zi de lucru manual

Aici astept provincia :

