Marturisirea


De ce viata e complicata ? De ce nu stiu deja ce o sa traiesc maine ? Sau poate peste cinci ani ?

De ce inima mea bate tot la fel ? Desi ii impun alte ritmuri, ea nu vrea in ruptul capului ei de inima sa asculte de mine !!

De ce sunt din nou dependenta ?

Fluturi prin locuri special amenajate si care se ocupa cu simtirea intensa…lacrimi estompate pe obrazul flamapusand de ele…ingeri facand pariuri cu soarta mea. Asta e viata mea in fraze. La asta se rezuma.

Ma chinuie dorul de tine ! Ma chinuie neputinta mea de a oferi mai mult ! Ma chinuie patima de a nu te fi cunoscut mai demult ! Ma incearca vraja sclipirii din ochii tai ageri ! Vreau sa te vreau.

***************************************

Candva, demult am trasat in minte imaginea omului ideal. Fotografia barbatului cu care as vrea sa-mi dezvolt nebuniile, cu care as vrea sa-mi intineresc zambetele, cu care as vrea sa-mi traiesc apusul vietii. Ei bine, nu stiu de gresesc, dar you are the perfect match. Just for now. Just forever.

Mi-a marturisit ca vrea sa fie barbatul pe care l-am iubit, il iubesc si il voi iubi cel mai mult in viata asta. Nu stiu cum se face, dar se apropie amenintator de aceasta pozitie. Nu stiu daca sa ma bucur nespus sau sa-mi fie teama de moarte.

5 thoughts on “Marturisirea

    1. Probabil de o noua dezamagire. Dar imi inving frica, mergand pe premisa „ce-o fi, o fi”. Doar sustin sus si tare ca sunt inzestrata cu mult curaj. Adica invingerea fricilor interioare.

      1. Mai bine să regreți ceva ce ai făcut, nu să ajungi să idealizezi ce n-ai făcut, că știi cum e, posibilitățile neîmplinite capătă proporții de ideal în mintea noastră

Aici astept provincia :

