Revenire


„Ca intotdeauna paradisul mi s-a parut o ratacire teribila, ca si infernul…”  

Mircea Cartarescu

curcubeu

Zilele trecute am revenit de unde am plecat. Relativ de unde-am plecat. Cam acum 2 ani.

Ma simt linistita. Incantata ca am luat aceasta decizie. Au plecat de la mine toti norii negri, stresanti, agonizanti, prevestitori ai unei furtuni interioare de proportii.

Am inteles ca exista un loc si pentru mine in Gradina Edenului. M-am incarcat de energie in mod aproape miraculos. Si ma felicit pentru asta !

Sper din tot sufletul sa nu mai ratacesc …cine stie cand, cine stie pe unde, cine stie cum…sper din tot sufletul ca mi-am gasit calea, ca mi-am gasit alinarea.

 

3 thoughts on “Revenire

  1. Flacara din tine te va tine mereu in miscare.
    Sper sa va sincronizati asteptarile si actiunile.
    Oricum ar fi trebuie sa continui sa inveti sa stai bine pe picioarele tale si sa daruiesti numai excesul de iubire, care este oricum mult mai mult decat la o femeie obisnuita.

Aici astept provincia :

