Rau platnic


Ma suna unu, Teo. Ca a vazut si el anuntul si vrea si el. Nu pot fix acum, pentru ca ma despaduchez de parul in exces. Ok, la 16.nesimtiti-prin-excelenta-18414167

Ma tot gandesc in timpul asta daca sa „DA” sau daca sa „BA”. Colac peste pupaza, ma loveste si-o teribila durere de cap si Nurofenul Forte, ce mi-l administrez de urgenta, nu-si face atat de repede efectul cum mi-as dori. Imi zic in gand ca astept sa confime si daca intarzie macar un minut, imi reconsider pozitia de a-l primi.

Ma suna chiar inainte de ora stabilita pentru confirmare, ca vine din Piata Victoriei cu masina. Deci, bine, il primesc !

Apare pe usa un tiganus solid, indesat chiar, cu un tricou ciclamen cu ceva scris pe el. Am o strangere de inima. Am mai avut o intamplare neplacuta cu un tiganus mai in varsta. Imi revin repede pentru ca, nu-i asa, omul nu trebuie sa-si dea seama ca tu ai indoieli in ceea ce priveste persoana-i si „ceva” (acel ceva numit al 10-lea simt) iti striga in creierii capului ca nu e totul in regula.

Imi spune ca tocmai ce a revenit in tara si ca-i ceva smecheras in conducerea unei echipe de fotbal din Divizia B. Si ca a mai facut masaj la echipa. Mai apoi, ca daca lui ii place, o sa mai revina. Altfel spus, sa-i fac bine masajul. Oricum nu stiu altfel !

Si m-apuc sa muncesc la individul cu carnea tare ca piatra. Dupa vreo ora de transpirat intens (eu, nu el), trecem la partea erotica a problemei. Recunosc ca nu mi-a cerut favoruri sexuale de nici un fel, dar nici foarte „cuminte” nu a fost.   Sa-l numesc mai bine – agitat, cu hormonii colcaind.

Imi zice de cateva ori ca sunt foarte draguta si comunicativa. Intrebandu-l cum se simte, imi confirma :  „Super!”

La final, mai consuma si niste apa calda vreo 15 minute si uita sa iasa din baie, in conditiile in care eu ma intrebam deja daca nu cumva a sarit pe geam si s-a aruncat in gol.

Pana aici, stiu, nimic anormal. Conversatia de final, insa :

– Pai, sa-mi zici cat trebuie sa-ti platesc, zice, fals buimacit, cautandu-se prin buzunare goale…

– 150.

– Aaaa, cred ca mi-am uitat banii in masina…Uite, stiu ca nu ma crezi, dar ma duc sa iau banii si in maxim 5 minute ma intorc si ti-i aduc, se eschiveaza el, cautand sa deschida usa.

Pentru o miime de secunda, mi-a trecut prin gand sa ma pun in cadrul usii si sa nu-l las sa plece. Asa si ? Ce rezolvam ? Imi dadea una si ma lasa lata acolo si tot o zbughea spre iesire.

Zic „Bine” cu juma’ de gura, constienta deja ca am muncit degeaba si ii deschid usa. El, de pe holul blocului tot imi multumeste si-mi repeta ca vine imediat cu banii.

N-am fost tampita sa ma uit pe geam sa vad in ce masina isi lasase banii pentru ca, logic, nu erau nici una, nici alta. Doar un badaran de o nesimtire crasa, mascata totusi de un fals bun simt. Venise clar cu gandul sa faca masaj gratis. Si bine. Daca i-as fi cerut banii inainte, ca la  c…., desigur s-ar fi suparat ca n-am incredere.

E drept, in ziua de azi, se ofuscheaza forurile europene si cei din rasa lor ca sunt discriminati. Da, sunt, nu pentru romanii nostri sau alte natii n-ar insela/fura/santaja, dar am senzatia ca etnicii rromi au o predispozitie genetica in a proceda astfel.

I-am urat prin SMS, dupa ce expirase timpul de asteptare, sa-i fie de bine masajul primit gratis.

Astazi, pot spune cu certitudine, ca dupa vreo 3 zile in care am fost depresiva, datorita involutiei caracteriale din societatea romaneasca, in principal, cat si datorita acestei intamplari, in subsidiar, am realizat ca a fost un pas inainte, necesar pentru mine.

Iti multumesc, Teo, pentru ca ai reprezentat fondul declansator al deciziei mele de a nu mai interactiona cu cei ce urmaresc „Anuntul Telefonic”.

2 thoughts on “Rau platnic

  1. Se pare ca interactiunile tale cu barbatii mai inchisi la culoare nu iti fac bine pe termen scurt.
    Ceea ce faci tu este arta si ar trebui sa te increzi mai mult in intuitia ta decat in argumentele logice.

Aici astept provincia :

