MM restrans


Aseara a avut loc un fel de Marea Mahmureala, in cerc restrans.

Din pacate, cativa dintre fratii nostri dragi sau controversati n-au putut onora invitatia, din motive obiective sau poate doar prea personale, dar spre bucuria noastra am „racolat” noi adepti ai conceptului.

O pusesem la cale cu ceva zile inainte, cand un frate din Ardeal si-a anuntat venirea la Capitala cu o tzara de business cu organele statului. Sau organismele ?? Cum s-o zice…in fine…

Apoi, s-a dat sfoara in tara: care mai vine, care mai doreste, care mai pofteste…Vin si io ! Pai ajung si io ! si uite asa se facu lista depetrecere invitati.

In fine, la ceas de seara, ne stranseram vreo 9 baieti (adica ce vorbesc, barbati in buna regula) plus „sora absoluta”, adicatelea eu, cu o oarecare modestie, asezata bine merci in capul mesei, precum o amfitrioana de mare succes 🙂 .

Am ajutat la infulecarea unei pizza Maxx-ima, venita pe un fund de lemn care incapea pe juma’ de masa. Baietii s-au delectat cu berea aia, de-i face reclama cu „Inca una si ma duc”. Am glumit, am povestit, am ras,  ne-am mai destainuit pe alocuri, am barfit (normal !!). Intr-un cuvant, ne-am simtit mega-bine.

La un moment dat, colegu’ de a stat la cura ceva vreme si care era relativ mandru de dimensiunile actuale ale abdomenului sau, venind dinspre locul unde te relaxezi de unu singur, ne zice:

– Bai, daca ati stii cum se aude ce discutam noi din afara mesei…Cred ca toti care mai sunt pe aici au ciulit bine urechile, avand in vedere ca au ce asculta. Si poate ca maine forumul va avea noi membri !!

– Da da, zic, mai avem putin si ne trezim vedete.

– Nu care cumva sa fie si-un Can Can ceva pe aici, ca ne-am scos, rade un confrate.

Ce sa va zic …. a fost o seara de pomina, inceputa de unii dintre frati inca de pe la pranz. Evident uitasera sa contorizeze berile, dar dispozitia a fost excelenta. Poate cu o singura exceptie, insa si aceea inecata in amarul licorii lui Bachus.

Eu am avut o singura neplacere: Tantarii care misunau pe sub masa. Eram intr-o rochita de raiat alba, scurta, cu picioarele dezgolite,  numai bune de jumulit de niscaiva sange proaspat.

La miezul noptii, am spart gasca. Nu de alta, dar unii mai si muncim azi. Mi-a fost destul de dificil sa ma trezesc, dar munca te innobileaza, chiar si cu ochii rupti de somn.

Dar nu-mi pare rau deloc. Vorba aia, o viata ai, daca si pe aia o dormi, ai trait degeaba. 🙂

 

Aici astept provincia :

