Just let it be….


„Fetito, trenul a sosit, a tras la peron. Incotro doresti sa mearga ? Spre care dintre visele tale ? Si cine iti doresti sa fie pasageri ? „

Octavian Paler, „Viata pe un peron”

Aceasta melodie este una dintre piesele mele de suflet, pe care ador sa o ascult cu volumul la maxim, cu geamurile masinii deschise, cu vantul suierandu-mi printre suvitele roscate si sufletul cutreierand printre multimea de vise, cu ochii impaienjeniti de dor si inima vibrand departe…. I’ll dedicate this one to my beloved  …The One…

Va fi simpla, va fi adevarata..

Toata dragostea pe care o am ti-o dau tie,

Va fi usoara, va fi reala…

Toata dragostea pe care o am este ceea vei simti..

Va fi clara, te voi face sa vezi…

Te voi tine aproape, alaturi de mine.

Te voi ridica, vom atinge cerul..

Voi sterge acele lacrimi din ochii tai…

Va fi profunda, va fi patrunzatoare…

Doar dragostea poate sa-ti intoarca viata pe dos.

O voi face mai puternica, ii voi da libertate…

Toate visele pe care le am sunt ceea ce vezi.

Dragostea e aici, doar las-o sa fie

Imi voi ucide frica din adancuri.

Te voi zgudui, te voi face sa incerci,

Voi sterge acele lacrimi din ochii tai.

2 thoughts on “Just let it be….

  1. Frumos! Şi sentimentul si piesa… Mă faci să-mi doresc acelaşi lucru.. Să ascult piesa cu volumul la maxim, cu geamurile maşinii deschise, cu vântul şuierându-mi printre şuviţe, cutreierând printre mulţimea de vise, cu ochii împâienjeniţi de dor şi inima vibrând departe… Sunt chiar lângă tine, R, cu inima..

    1. Fetito, visele sunt menite a deveni realitate doar pentru aceia care cred cu tarie in ele si lucreaza mental constant la indeplinirea lor.

      Visez la ceea ce am acum de cel putin 4 ani.
      Am vrut neparat ca el sa ma cunoasca asa cum sunt, sa nu-mi ascund meseria si trecutul, desi multa lume (barbati) imi ziceau ca e imposibil ca un barbat sa accepte si sa iubeasca o femeie de notorietatea mea.
      Si iata ca visul prinde aripi. Sper sa fie puternice si sa ma duca cat mai departe.

Aici astept provincia :

