Aventuri in „TEXAS”


– Buna, imi cer scuze daca  te  deranjez, dar am citit numai lucruri frumoase despre tine…si as dori sa-ti propun ceva…

– Buna si tie, desigur, daca pot, cu cea mai mare placere. Despre ce este vorba ?

– Uite, am un prieten care va face nunta peste vreo 2 saptamani si avand in vedere ca-i organizam o petrecere a burlacilor, am dori sa-i oferim si un cadou. O sedinta de masaj cu tine !

– Da, sigur ca se poate !

– Dar, ca sa ma asigur inainte ca va fi tratat regeste, te voi vizita intai eu, mai apoi urmand sa-si primeasca zilele urmatoare si el „cadoul”. Daca, bineinteles, si tu esti de acord !

– Cum sa nu !

La prima vedere mi s-a parut un tanar extrem de agitat. Nu mi s-a parut, chiar asta-i felul lui ! L-am energizat cu o doza de Cola, pret de-o tigara, mai apoi, incercand sa-i calmez cumva surplusul de energie, l-am invitat la orizontala, pentru a-si primi „tratamentul” pentru care sosise.

In toiul masajului, cand deja era uns cu toate alifiile 🙂 si reusise sa se relaxeze, se aud de afara claxoane stridente. Stiind ca parcase pe-un loc de parcare nu tocmai  safe, am aruncat o privire pe geam sa vad pentru ce atata zarva. Pai da, pentru masina lui !

free parking– Stii, nu stiu cum sa-ti spun….(deja aveam eu nervi pe tiganul nesuferit care se injura cu toti vecinii din complexul curului de la cuca macaii)

– Am parcat pe locul aluia, nu ?

– Pai, cam da…

Simt cum ii creste tensiunea. Simt cum s-a stricat tot ce reusisem pana atunci. Imi vine sa urlu si in acelasi timp sa intru sub pat de rusine, dar asta e… El isi trage repede blugii si tricoul, asa uleios cum este, si iese in viteza pe usa….

– Sa nu te certi cu el, ii zic in drum spre usa. E nebun, saracu ! E plina tara asta de „neam prosti”….

– Stai linistita, iau masina de acolo si revin !

Bineinteles ca tiganu’-i tot tigan, si-n ziua de Paste ! (Offf, mama saraca, stia ea ce stia cand imi daduse replica asta. N-am ascultat-o cand a fost o chestiune de viata si moarte vis-a-vis de propria-mi viata, insa atunci si acolo, aceasta replica si-a demonstrat din nou veridicitatea. ) Asta cu gura mare arunca chestii de genul ” Ce, ba, mortii ma-tii, ti-ai cumparat parcare ? Da’ tu stii, ba, ca eu platesc pe luna aici si…..” si deja, vazand scena de pe balcon, inima-mi era cat un purice, gandindu-ma ca al meu client, agitat din fire, sa nu se asmuta asupra aluia.

El ramane calm in schimb, nu intra in jocul tiganului, muta masina si revine la fel de agitat. Ma simt prost ca naiba. Omul asta venise la masaj, nicidecum sa fie personaj intr-o scena de prost gust.

– Mai da-mi o Cola, te rog, si hai sa mai fumam o tigara, sa ma calmez !

– Stii ca ma simt extrem de aiurea, tu ai venit sa te relaxezi, si uite….

– Stai linistita, se intampla peste tot in Bucuresti. Hai sa continuam de unde ramasesem !

Am reusit sa-i readuc buna dispozitie. As putea chiar sa ma felicit pentru asta, dar a facut-o el suficient, la plecare.

Cateva zile mai tarziu, burlacul-sarbatorit isi primea, la randu-i, masajul-cadou. A avut insa grija sa-si parcheze motocicleta intr-un loc mai sigur, evitand astfel probleme cu cocalarii satului (pardon, complexului).

 

Aici astept provincia :

