Invaluita in ciocolata


 

„Vânătoarea cu un adaos de ciocolată reprezintă amestecul cel mai savuros.”  Goya

 

„Sarut mana si ochisorii !” sau despre cum am trait simultan senzatia de deja-vu a amestecului savuros.

vrei-sa-slabesti-mananca-ciocolata-neagra_1_size1El : Spune-mi te rog frumos, la ce ora incepi programul maine ? Am rezolvat ce mai aveam de rezolvat (de anul trecut) asa ca hai sa gusti o CIOCOLATA !

Eu: La 10 dimineata. Sa gust ciocolata?? Pff, pai eu sunt suficient de dulce, nu mai mananc ciocolata. :blushing2 Oricum e indicat sa ne auzim vocile pt o programare.

El : OK,  crezi ca este bine sa te sun maine la ora 09:00 pentra ca acum nu pot, te rog sa ma crezi. Si apropo, nu sunt ciocolata dulce cu lapte sunt amarui(e) sau extra amarui(e). Astept PM ! MERCI !  :hug1
Eu: Da, maine la 9 e bine. Daca in caz ca trebuie sa vina un curier cu niste flori, nu te superi, daca ma intrerup ?? Merci.

El: Nu, nu ma supar dar nu ai inteles, maine la ora 09:00 te sun ca sa stabilim pentru ora 10:00 sau ulterior.

Eu: Da, am inteles. Cum ti-e usor tie. Putem stabili orice ora incepand cu 10. Ideea era ca intre 10-12 astept si curierul. Ca l-am ushuit si azi si ma cearta destinatarul :baby2  :baby2

Eu: Expeditorul, scuze, sunt in love, cred.

El: Nici nu m-ai vazut si deja esti in LOVE !  :rax2

Eu: Ete la el…ce sigur e ! :laugh2  :laugh2

El: Ok ne auzim maine la ora 09:00. Te sarut pe ochisorii de vulpita sau de veverita . Noapte buna !

 

P.S. Probabil unii ati observat ca am schimbat imaginea de fundal a antetului. Prietenii stiu de ce !

 

Aici astept provincia :

