Best of….


1280055068_femei-frumoase001Am conceput acest blog acum mai bine de un an, punand in el foarte mult suflet, dar mai ales cateva dintre cele mai relevante/ interesante/terifiante experiente de viata. Eu mi-am dorit sa fie asa. Povestile le consider frumoase mai ales ca-s ale mele, insa, facand o comparatie cu ce am mai citit eu pe colo, pe dincolo, am observat foarte multe suflete care-si decoreaza blogul cu starile si emotiile  lor de tot felul, vazandu-l ca pe un jurnal intim, si mai putin cu evenimente din viata personala. Mai sunt si cazuri dintr-astea, dar, fara suparare, unele mi s-au parut atat de fortate, incat e greu de crezut ca ar putea avea savoarea unor intamplari adevarate.

Eu una am un defect ( in paranteza fie spus, am mai multe): nu sunt buna la inventat povesti imaginare, desi se cunoaste ca femeile din zodia in care salasluiesc au o imaginatie ultra bogata si-o pot da in paroxisme de tot felul, de la decadenta absoluta pana la fericirea extrema. Pot scrie extrem de plastic, in stilul deja caracteristic, despre lucruri care mi s-au intamplat, insa nici n-as vrea sa o egalez vreodata pe Sandra Brown sau…sau….Danielle Steel sau alte scriitoare de bestseller-uri siropoase.

Cum stiu ca este greu sa parcurgi tot blogul (desi sunt cativa despre care stiu ca au citit tot, acaparati de  fervoarea cu care-mi lustruiam mai vechile-mi trairi), am decis sa incep cand si cand sa reeditez din articolele mai vechi.

Nu pentru ca n-as avea ce scrie, altceva. Ci pentru ca si mie imi place cum am scris. Da, stiu, mi s-a mai spus ca nu sunt modesta. Mea culpa, dar eu cand am fost la imparteala, o luasera altii pe toata inaintea mea. Probabil mie mi-a ramas mai multa senzualitate /sexualitate, intrucat multe feminine au fugit de ea.

So, vor reaparea si postari mai vechi, cu mentiunea „Best of”, alese, evident, de juriul alcatuit doar din neuronii ce sinapsuiesc prin creierului meu. Enjoy.

Aici astept provincia :

